مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند

ناصر رضایی‌پور دستیار تخصصی طب سنتی ایران درباره کبد چرب اظهار داشت: بروز بیماری‌های کبد با خواب ارتباط مستقیم دارد.

به گفته وی خواب اول شب و پرهیز از خوابیدن در طول روز برای پیشگیری از بیماری‌های کبدی توصیه می‌شود. در مطالعه میان ۶۴۳۸ نفر از نظر ارتباط کبد چرب و طول خواب روز مطالعه شدند و مشخص شد که خواب روز طولانی ارتباط مستقیمی با بروز کبد چرب دارد.
دستیار تخصصی طب سنتی بیان داشت: زنانی که در محیط روشن می‌‎خوابند بیشتر در معرض چاقی قرار دارند.


راه‌های درمان کبد چرب

• پرهیز از چربی‌ها
• پرهیز از غذاهای کربوهیدراتی که کیموس لزج غلیظ تولید کنند مانند ماکارونی، سالاد الویه، قارچ، سس سفید، پیتزا و...
• پرهیز از مبرّدات معده و کبد (موادغذایی که مصرف آن‌ها موجب سرد شدن طبع معده و کبد می‌کند مانند ترشی‌ها همراه با غذا و...)
• پرهیز از خوراکی‌های قابض


مواد غذایی تقویت‌کننده کبد

نخود، سیب، به، انگور، کرفس، دارچین، کبر، بالنگ، زعفرا، ماش، شقاقل، زیتون، زنجبیل، زردچوبه، انجیر، کاهو، اسفناج، هویج، زرشک و کدو. (تسنیم)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

108



لینک منبع :چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند

چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چند-توصیه-برای-آنها-که-کبد-چرب-دارند‎Cached7 آوریل 2015 ... جام جم سرا- یک دستیار تخصصی طب سنتی با بیان اینکه خواب روز ارتباط مستقیمی با کبد چرب دارد و زنانی که در طول روز می‌خوابند، در معرض چاقی ... چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../چند-توصیه-برای-آنها-که-کبد-چرب-دارند‎Cachedیک دستیار تخصصی طب سنتی با بیان اینکه خواب روز ارتباط مستقیمی با کبد چرب دارد و زنانی که در طول روز می‌خوابند، در معرض چاقی قرار دارند، راه‌های رفع کبد ... چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند khabarooz.com/post/68431 یک دستیار تخصصی طب سنتی با بیان اینکه خواب روز ارتباط مستقیمی با کبد چرب دارد و زنانی که در طول روز می خوابند، در معرض چاقی قرار دارند، راه های رفع کبد ... چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند - تی نیوز tnews.ir/news/4adb76474015.html 22 دسامبر 2016 ... یک دستیار تخصصی طب سنتی با بیان اینکه خواب روز ارتباط مستقیمی با کبد چرب دارد و زنانی که در طول روز می خوابند، در معرض چاقی قرار دارند، ... چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/14823338402574‎Cachedیک دستیار تخصصی طب سنتی با بیان اینکه خواب روز ارتباط مستقیمی با کبد چرب دارد و زنانی که در طول روز می‌خوابند، در معرض چاقی قرار دارند، راه‌های رفع کبد ... چند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند - دانلود ویدیو www.airvideo.ir/search/چند_توصیه_برای_آنها_که_کبد_چرب_دارند‎Cachedچند توصیه برای آنها که کبد چرب دارند. دانلود توصیه های جنای خان در شهربازی · دانلود قابلیت فراگیری حیوانات مثل انسان ... دانلود جراحی بینی به چه افرادی توصیه می ... کبد چرب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/کبد_چرب‎Cached Similarکبد چرب غیرالکلی: این بیماری زمانی رخ می‌دهد که کبد در شکستن چربی‌ها دچار مشکل ... این بیماری خود نیز به چند دسته تقسیم شده و در شدیدترین مراحل باعث سیروز کبدی و یا ... متخصصان اعتقاد دارند که شیوه ناصحیح زندگی و تبعات آن از قبیل چاقی و ... متفورمین برای درمان کبد چرب عرضه شده‌اند که تأثیر قطعی آنها ثابت نشده‌است. بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب www.meta-pro.ir/online/show_pish_khan.php?id=350‎Cached1 مه 2017 ... کسانی که مصرف چربی زیاد دارند سرخ کردنی، تف دادنی، بو دادنی چند ... نیمرو و یا آب پز زیاد می خورند چند بیماری می آورد که یک از آنها کبد چرب است. ... کاهش مصرف گوشت چربی و مواد قندی و مصرف بیشتر میوه و سبزیجات توصیه کلی ... 50 درصد مبتلایان به کبد چرب با ورزش درمان می‌شوند/به تبلیغات ماهواره ... www.asianews.ir/.../50-درصد-مبتلایان-به-کبد-چرب-با-ورزش-درمان/‎Cached28 ژانویه 2017 ... سهراب پور: چند پدیده با هم ارتباط دارد؛ فشار خون بالا، چربی بالا، قند بالا در ... ۲۷ درصد از ۳۰ درصدی که کبد چرب دارند، عملا این موضوع برای آنها مشکلی ... صابری فیروزی: بله؛ به افراد توصیه می شود ۳ تا ۴ ساعت در هفته ورزش کنند یا ... چه کسانی کبدشان چرب می شود؟ درمان کبد چرب با توصیه های طب سنتی ... iranianuk.com/.../چه-کسانی-کبدشان-چرب-می-شود-درمان-کبد-چرب-با-توصیه-های-طب-سنتی-و-تغذیه‎Cached13 نوامبر 2016 ... -کسانی که مصرف چربی زیاد دارند سرخ کردنی، تف دادنی، بو دادنی چند بیماری می آورد حتی سوزش چشم و خارش چشم و یکی هم ایجاد کبد چرب است.