مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دو حادثه تلخ در روز طبیعت

صبح روز گذشته (روز طبیعت) دو مرد در شهر سنندج به دلیل بی‌احتیاطی دچار حادثه شدند. اولین حادثه نزدیک پلیس راه سنندج به وقوع پیوست که در آن یک مرد ۳۹ ساله بر اثر بی‌احتیاطی در استخر باغ شخصی خود غرق شد و جان خود را از دست داد.
دومین حادثه نیز گریبان یک مغازه‌دار را گرفت؛ مرد مغازه‌دار با انفجار نارنجک دستی که از قبل در مغازه‌اش نگه داشته بود دچار جراحت شد و شدت انفجار به حدی بود که قربانی یک چشم و یک دست خود را از دست داد. (باشگاه خبرنگاران)

31



لینک منبع :دو حادثه تلخ در روز طبیعت

دو حادثه تلخ در روز طبیعت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../دو-حادثه-تلخ-در-روز-طبیعت‎Cached3 آوریل 2015 ... جام جم سرا- ۲ مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر یک چشم و یک دست خود را از ... Images for دو حادثه تلخ در روز طبیعت دو حادثه تلخ در روز سیزده‌به‌در - پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ... www.entekhab.ir/fa/news/197094/دو-حادثه-تلخ-در-روز-سیزده‌به‌در ۲ مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر یک چشم و یک دست خود را از دست داد. به گزارش باشگاه ... 2 حادثه تلخ در روز طبیعت - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5165813/2-حادثه-تلخ-در-روز-طبیعت‎Cached Similar2 مرد به دلیل سهل انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در اولین حادثه یک مرد ... به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، صبح روز گذشته (روز طبیعت) دو مرد در ... دو حادثه تلخ در روز سیزده به در | پایگاه خبری جماران - امام خمینی ... www.jamaran.ir/fa/tiny/news-80447‎Cached۲ مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر یک چشم و یک دست خود را از دست داد. به. دو حادثه تلخ در روز طبیعت در سنندج - ‌کوردپرێس‌ www.kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/News/?Id=81670‎Cached3 آوریل 2015 ... دو حادثه تلخ در روز طبیعت در سنندج ۲ مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر ... دو حادثه تلخ در روز سیزده‌ بدر اتفاق افتاد | شهرخبر vista.ir/news/20779205 2 مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر یک چشم و یک دست خود را از دست داد. دو حادثه تلخ در روز طبیعت در سنندج - کرد پرس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/2069275 3 آوریل 2015 ... دو حادثه تلخ در روز طبیعت در سنندج. 2 مرد به دلیل سهل انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر ... دو حادثه تلخ در روز سیزده‌به‌در t-social941.takmedia.ir/?e=5152708224&ref=selftakmedia دو حادثه تلخ در روز سیزده‌به‌در. ۲ مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از اونها جان باخت و فرد دیگر یک چشم و یک دست خود را ... دو حادثه تلخ در روز طبیعت در سنندج - Rojname rojname.com/1889457‎Cached۲ مرد به دلیل سهل‌انگاری در روز طبیعت دچار حادثه شدند که در یکی از این حوادث، یکی از آنها جان باخت و فرد دیگر یک چشم و یک دست خود را از دست داد.