مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز

طرز تهیه:

جو و نخود و لوبیا را از شب قبل خیس کنید و چند بار آب آن‌ها را عوض کنید. آن‌ها را با آب قلم و دو لیوان آب بپزید و در اواسط پخت، برنج را شسته و به مواد اضافه کنید. سبزی آش را خرد کرده و آن را هم به مواد بیفزایید و بگذارید آش با حرارت ملایم پخته شود. نان خشک را خرد کرده و در آش بریزید و صبر کنید تا آش جا بیفتد. دو قاشق پیاز داغ را به همراه نمک و فلفل اضافه کنید و در انتهای پخت کشک را بریزید و بگذارید چند جوش زده و مرتب آن را هم بزنید. آش را از روی حرارت بردارید و بگذارید خنک شده در ظرف بکشید و روی آن را با پیاز سرخ شده و نعنا داغ و سیر داغ تزئین کنید.
در بعضی از نقاط استان مرکزی این آش در روز عید طبخ و از مهمانان با این آش پذیرایی می‌شود و خوردن آن را بعد از آجیل و شیرینی مفید می‌دانند. (جام جم سرا/ چاردیواری، ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز

طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1875572794142664955‎Cached Similar21 مارس 2015 ... جام جم سرا- مواد لازم: جو پوست گرفته: سه لیوان، برنج: یک فنجان، سبزی آش شامل تره، جعفری، گشنیز و اسفناج: یک کیلو، نخود و لوبیا سفید: یک ... طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/67c139108277.html جام جم سرا- مواد لازم: جو پوست گرفته: سه لیوان، برنج: یک فنجان، سبزی آش شامل تره، جعفری، گشنیز و اسفناج: یک کیلو، نخود و لوبیا سفید: یک لیوان، نان خشک ... جام‌جم سرا | طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز | persian cooking | Pinterest ... https://uk.pinterest.com/pin/451908143837621714/‎Cachedجام‌جم سرا | طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز. Kashke Bademjan ... جام‌جم سرا | آموزش آشپزی:‌طرز تهیه «ناز خاتون». Persian ..... آش جو - آشپزی و شیرینی پزی سانازسانیا. طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز | سه لیوان، برنج: یک فنجان، سبزی - قطره www.ghatreh.com/news/nn25323444/طرز-تهیه-مخصوص-نوروز 21 مارس 2015 ... سه لیوان، برنج: یک فنجان، سبزی آش شامل تره، جعفری، گشنیز و اسفناج: یک کیلو، نخود و لوبیا سفید: یک لیوان، - نان خشÚ. آش جو مخصوص افطار - onvansho onvansho.ir/result/آش-جو-مخصوص-افطار.html طرز تهیه آش جو مخصوص افطار اگر میخواهید غذا برای افطاری بپزید به شما آش جو را پیشنهاد . ... طرز تهیه آش کشک ویژه سفره افطار رمضان ۹۴ نوروز 94سوپآش جزو غذاهای ... طرز تهیه آش جو مخصوص افطار - چگونه آش جو درست کنیم؟ - آلامتو www.alamto.com/how-to-make-barley-soup-ramadan.html‎Cached Similar7 ژوئن 2016 ... طرز تهیه آش جو مخصوص افطار:اگر میخواهید غذا برای افطاری بپزید به شما آش جو را پیشنهاد میکنیم. یک آش خوشمزه و سالم برای افطار موادلازم: جو= ۱۰۰ ... طرز تهیه آش جو مخصوص ماه رمضان - مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-آش-جو-مخصوص-ماه-رمضان/‎Cachedطرز تهیه آش جو مخصوص ماه رمضان , آش جو , آش جو ویژه ماه رمضان , غذاهای ماه رمضان , افطاری, آش برای افطار, آش جو برای افطار , طرز پخت آش جو. آش جو - ایران بانو iranbanou.com/magazin/1692-آش-جو طرز تهیه : جو را قبلاً شسته و خیس کنید. سپس با گوشت و پیاز درسته با شعله ملایم ... ۲) برای خوب پخته شدن و خوش رنگ بودن آش، حبوبات را یک روز قبل از پختن ... آش جو | طرز تهیه آش جو - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-آش-جو.p14913‎Cachedآش جو و آش جو بدون گوشت و آش جو با کشک و آش جو طرز تهیه را در نمناک بخوانید. ... آش جو یکی از خوشمزه ترین و ساده ترین آش ها به شمار می رود که در این مطلب برای شما ... طرز تهیه یک آش محلی خوشمزه: «سه‌نه‌گه سیر» کردستانی - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../طرز-تهیه-یک-آش-محلی-خوشمزه-سه‌نه‌گه-سیر-کردستانی 17 فوریه 2015 ... طرز تهیه یک آش محلی خوشمزه: «سه‌نه‌گه سیر» کردستانی ... برچسب‌ها : آموزش آشپزی طرز تهیه آش دستور پخت مواد لازم برای آش آش محلی کردستان سه نه گه سیر آش سه نگه سیر غذاهای محلی راحت و ... تصویر طرز تهیه آش جو مخصوص نوروز ...