مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پسری را دوست دارم که می‌گوید: قصد ازدواج ندارم

پاسخ مشاور: یعنی از ۱۵ سالگی وارد یک رابطه عاطفی شده‌اید که علاوه بر ویژگی‌های سنی نظیر هیجانخواهی، جست‌و‌جوگری و تمایل به ارتباط با جنس مخالف و... از بلوغ عقلانی و عاطفی خوبی نیز برخوردار نبوده‌اید. تمامی این شرایط، اوضاع را به سمتی سوق داده است که علاوه بر سردرگمی و ناراحتی از سرمایه گذاری عاطفی چند ساله در یک ارتباط، بار فشار ناشی از صمیمیت و رهایی از آن نیز مطرح است.


به رابطه خود خاتمه دهید

می‌توان گفت در ارتباط‌هایی از این قبیل که یکی از طرفین تصمیم قاطعی به جدی شدن رابطه ندارد، نتیجه‌ای که دلخواه طرف دیگر است به دست نخواهد آمد و قصد رسمی شدن ارتباط در آینده هم احتمال داده نمی‌شود، لذا مراقب باشید که با افزودن بر مدت ارتباط و ریشه‌دار‌تر شدن علایقتان، پایان دادن آن را سخت‌تر و پرهزینه‌تر نکنید. بهتر است این رابطه را هرچه سریع‌تر پایان دهید.


به استقلال شخصی وی توجه کنید

تاکنون درباره شرایط و آمادگی‌های لازم پیش از ازدواج مطالب زیادی ارائه شده است اما درباره شرایط خاص شما می‌توان در رابطه با «استقلال شخصی فرد» صحبتی به میان آورد. به طور کلی داشتن استقلال برای مرد در شرایط ازدواج یکی از معیارهای اصلی و اساسی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه وی به شما گفته است: «خانواده‌ام اجازه نمی‌دهند» این امر نداشتن استقلال او را در تصمیمگیری، در مسائل اقتصادی و... آشکار می‌کند و بیانگر آمادگی نداشتن وی برای اقدام به ازدواج است.
علاوه بر این معمولا در چنین مواردی که فرد مخالفت خانواده را مطرح می‌کند، دلایل بیان نشده و مهمتری نیز وجود دارد.


این کار‌ها را انجام دهید

برای اینکه بتوانید با شرایط جدید وفق پیدا کنید و از قید این وابستگی‌‌ رها شوید، بهتر است زمینه‌های رشد شخصی خود را شناسایی و برای رسیدن به آن تمرکز کنید:


*دوستان خوب همجنس پیدا کنید، ارتباط خود را با دوستانتان وسعت بخشید و لذت همراهی با آن‌ها را تجربه کنید.
*بخش قابل توجهی از لذت‌ها و نیازهای عاطفی ما در خانواده تامین می‌شود، بنابراین ارتباط خود را با اعضای خانواده نزدیک‌تر کنید.
*برای آینده خود برنامه ریزی کنید، شرایط موجود را بسنجید و بر اساس آن اهدافتان را مشخص کنید. زمانی را برای آغاز تعیین کنید و دست به کار شوید.
*خود و علایقتان را بیشتر بشناسید. با این شناخت خواهید توانست بخشی از لذت زندگی را این گونه تجربه کنید.
*مهم‌تر از همه، در صورتی که تمایل به ادامه تحصیل دارید، بهتر است فرصت‌های خود را از دست ندهید. برای مطالعه و کسب آمادگی شرکت در کنکور برنامه ریزی کنید و موفقیت‌های پایدار را برای خود رقم بزنید. (سیمین قربانی. کار‌شناس ارشد مشاوره /خراسان)

145



لینک منبع :پسری را دوست دارم که می‌گوید: قصد ازدواج ندارم

پسری را دوست دارم که می‌گوید: قصد ازدواج ندارم - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../پسری-را-دوست-دارم-که-می‌گوید-قصد-ازدواج-ندارم‎Cached11 مارس 2015 ... جام جم سرا: دختری ۱۹ ساله‌ام. ۴ سال است که با پسری در ارتباطم، اما او قصد ازدواج ندارد. می‌گوید خانواده‌اش اجازه نمی‌دهند. نمی‌توانم از او جدا شوم. چه کار کنم؟ Images for پسری را دوست دارم که می‌گوید: قصد ازدواج ندارم پسری را دوست دارم که می‌گوید: قصد ازدواج ندارم - بازگشت به صفحه اصلی portal.jafamhis.com/.../پسری+را+دوست+دارم+که+می‌گوید%3A+قصد+ازدواج+ندارم.html‎Cachedدختری ۱۹ ساله‌ام. ۴ سال است که با پسری در ارتباطم، اما او قصد ازدواج ندارد. می‌گوید خانواده‌اش اجازه نمی‌دهند. نمی‌توانم از او جدا شوم. چه کار کنم؟ دوستت دارم اما ازدواج نمی کنم! - تبیان article.tebyan.net/285079/دوستت-دارم-اما-ازدواج-نمی-کنم-‎Cached17 سپتامبر 2014 ... پسر شرایط ازدواج را ندارد یا اساسا آمادگی روحی برای این کار احساس نمی کند و ... افتد که در ابتدای یک ارتباط مرد به زن می گوید که من قصد ازدواج ندارم و این جمله را ... زنان هم باید بدانند که اگر مردی بیان کرد که قصد ازدواج ندارد واقعا قصد ... پسری را دوست دارم که میگوید: قصد ازدواج ندارم - سنگر مجازی - رزبلاگ hijab2.rozblog.com/.../پسری-را-دوست-دارم-که-میگوید:-قصد-ازدواج-ندارم پسری را دوست دارم که می‌گوید: قصد ازدواج ندارم دختری ۱۹ ساله‌ام. ۴ سال است که با پسری در ارتباطم، اما او قصد ازدواج ندارد. می‌گوید… ۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج کند - مردمان www.mardoman.net/family/10marrysigns‎Cached Similar25 نوامبر 2013 ... اگر مردی تصمیم ازدواج با شما را داشته باشد علائم و نشانه هایی دارد که در این مطلب میتوانید متوجه شوید که آیا قصد ازدواج با شما را دارد یا نه. ... کارهای خاص که شما دوست دارید بی اندازه به زحمت می‌افتد، و جمله «دوستت دارم» را خیلی خیلی ... سلام من دختری ۱۹ساله هستم الان ۳سال با ی پسر در ارتباطم ک اونم ۳۰سالشه .۱سال بعد ... چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/.../چگونه-پسر-مورد-علاقه-مان-را-راضی-به-ازدواج-کنیم‎Similar16 ژانویه 2014 ... دلم گرفته چرا آدما میگن دوستت دارم ولی پات وای نمیسن! ... سلام من به مدت ٨ ماه با پسری ٣١ ساله آشنا شدم که از ابتدا بهم گفت قصد ازدواج داره، اما الان حس ... می‌گوید قصد ازدواج ندارم | گروه اینترنتی رهروان ولایت www.welayatnet.com/fa/news/109187‎Cached7 ژوئن 2017 ... سوال: پسری 24 ساله هستم که از لحاظ مالی و مسکن مشکلی ندارم و شرایطم برای ازدواج کامل است، اما نمی‌دانم چرا به هر دختری برای ازدواج معرفی می‌شوم او ... آیا طرف مقابل شما واقعا قصد ازدواج دارد؟ - بیتوته www.beytoote.com/.../other-sideyou-really-going-get-married.html‎Cached Similarواقعا ازدواج امری خلافه ؟؟ ترس داره ؟ از نظر قانونی اشکال داره ؟ جواب همه اینا منفیه . ... اولا یه پسر اگر قصد ازدواج داشته باشه در اولین اقدام خانواده خودش رو از رابطه با شما در ... باشه در اولین اقدام خانواده خودش رو از رابطه با شما در جریان میزاره اشکال هم نداره . ... به حرفه یک نفر تو زندگیش دلبست هباشه مثلا دوست پسرش که به اون وعده ازدواج داده ... ۱۰ نشانه اینکه مردی شما را فقط برای رابطه‌ جنسی می‌خواهد • مجله ... www.parsi1.com/16748_signs-just-wants.html‎Cachedروابطی که در آن رابطه جنسی پیش از ازدواج باشد همیشه با مشکل مواجه می شوند. ... گفتن «دوستت دارم» خیلی با نشان دادن آن فرق دارد. ... من که یک پسر مجرد هستم و تا الان هم که به این سن رسیدم هیچ دوست دختری هم ندارم و اصلان هم این جوری هم .... بن بست عزیز دروغ میگوید خودش تو را نمیخواهد،اگر تو را میخواهد باید خودش را به آب و آتیش بزند!