مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت

نایب رئیس نظام پرستاری رشت با اعلام این خبر گفت: یکی از آمبولانس‌های خصوصی پس از تحویل بیمار به بیمارستانی در رشت، حدود ساعت ۲ بامداد پنجشنبه در راه بازگشت بوده که احتمالا به علت خواب‌آلودگی راننده، تصادف کرده و نهایتا دچار آتش‌سوزی شده است. از آنجا که ظاهرا پای پرستار حاضر در این آمبولانس لابلای وسایل داخل ماشین گیر کرده، متاسفانه نتوانسته‌اند او را نجات دهند و به همین دلیل این همکار جوان بر اثر سوختگی شدید، جان باخت.
پرستش ادامه داد: این پرستار که حدود ۳۰ سال سن داشته، متاهل و دارای یک فرزند بوده است.
نایب رئیس نظام پرستاری رشت افزود: پیکر پرستار حادثه‌دیده در لاهیجان به خاک سپرده شده است. (ایسنا به نقل از باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت

Images for یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../یک-زن-پرستار-لاهیجانی-زنده‌زنده-در-آتش-سوخت‎Cached6 مارس 2015 ... جام جم سرا: بامداد روز گذشته (پنجشنبه) پرستار جوان بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان هنگام بازگشت از ماموریت به علت تصادف آمبولانس و آتش گرفتن آن، ... یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت - سایپا سرچ saipasearch.com/content-32540.xhtml به گزارش سایپا سرچ بامداد (پنجشنبه) پرستار جوان بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان هنگام بازگشت از ماموریت به علت تصادف آمبولانس و آتش گرفتن آن، زنده زنده در آتش ... یک زن پرستار لاهیجانی زنده‌زنده در آتش سوخت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../یک-زن-پرستار-لاهیجانی-زنده‌زنده-در-آتش-سوخت‎Cached6 مارس 2015 ... جام جم سرا: بامداد روز گذشته (پنجشنبه) پرستار جوان بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان هنگام بازگشت از ماموریت به علت تصادف آمبولانس و آتش گرفتن آن، ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت - kodoom.com - Kodoom kodoom.com/xj3laty خانم پرستار زنده زنده در آتش سوخت/ تسلیت وزیر بهداشت. عصر ایران - ۵ مارس ۲۰۱۵. در پی سانحه تصادف یک دستگاه آمبولانس در لاهیجان و فوت یک پرستاردر هنگام ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2015/03/06/757005‎Cached6 مارس 2015 ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت ... خبرنگاران گفت: یکی از آمبولانس‌های خصوصی پس از تحویل یک بیمار به بیمارستانی در رشت، ... مایلی کهن +کاریکاتور; تصاویر جدید از زنان نینجای ایرانی در حال تمرینات جانفرسا +عکس ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت - ساعت24 www.saat24.com/news/.../پرستار-لاهیجانی-زنده-زنده-در-آتش-سوخت 7 مارس 2015 ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت ... پرستاری رشت - با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از آمبولانس‌های خصوصی پس از تحویل یک بیمار به بیمارستانی در رشت، ... زن شوهردار پول می داد تا با او ارتباط داشته باشم ... خانم پرستار زنده زنده در آتش سوخت/ تسلیت وزیر بهداشت iranianuk.com/.../خانم-پرستار-زنده-زنده-در-آتش-سوخت-تسلیت-وزیر-بهداشت‎Cached6 مارس 2015 ... خانم پرستار زنده زنده در آتش سوخت/ تسلیت وزیر بهداشت ... در پی سانحه تصادف یک دستگاه آمبولانس در لاهیجان و فوت یک پرستاردر هنگام ماموریت، ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/481170/پرستار-لاهیجانی-زنده-زنده-در-آتش-سوخت 6 مارس 2015 ... پرستار لاهیجانی زنده زنده در آتش سوخت ... به باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از آمبولانس‌های خصوصی پس از تحویل یک بیمار به بیمارستانی در رشت، ... پرستار لاهیجانی زنده در آتش سوخت مار آدمخوار «دنا ... - kayhan london kayhan.london/fa/1393/.../از-این-سو-و-آن-سو-پرستار-لاهیجانی-زنده-د‎Cached9 مارس 2015 ... پرستار لاهیجانی زنده در آتش سوخت ... این پرستار دارای همسر و یک فرزند بود. ... ادعاهای چند چوپان در مورد اینکه این مار را در حال خوردن یک بز کوهی ...