مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه نان مخصوص همبرگر در خانه

طرز تهیه:

ابتدا شیر را بجوشانید و بگذارید کمی خنک شود. شکر و پودر مایه خمیر را با هم مخلوط کرده و به شیر ولرم اضافه کنید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به آن زمان دهید تا مایه خمیر آماده شود. کره یا روغن جامد را آب کرده و با نمک و یک عدد تخم‌مرغ مخلوط کنید و بعد از آماده شدن مایه را به آن بیفزایید. آرد را دو تا سه بار الک کنید تا سبک شود و خمیر کیفیت بیشتری داشته باشد. بعد آرد را بتدریج به مواد بیفزایید و با دست مخلوط کنید.

به اندازه‌ای آرد اضافه کنید که خمیری مناسب حاصل شده و به دست نچسبد. ظرف بزرگ‌تری در نظر بگیرید و کمی آن را چرب کنید. خمیر را در آن قرار دهید و روی آن را بپوشانید و ۱/۵ تا ۲ ساعت به آن استراحت دهید تا حجم آن دو برابر شده و بعد خمیر را به چند قسمت تقسیم کنید و آنها را با دست گرد کنید، سینی فر را کمی چرب کرده و خمیر‌ها را با فاصله در سینی بگذارید.

زرده یک تخم‌مرغ را با قلم‌مو روی خمیر‌ها بمالید و کنجد بپاشید و 15 دقیقه دیگر روی آنها را بپوشانید. فر را روشن کنید تا گرم شده بعد سینی فر را در طبقه وسط با دمای ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد قرار دهید و صبر کنید تا روی نان‌ها طلایی شده و از فر بیرون آورید.

به این ترتیب نان همبرگر بدون نگه دارنده را در منزل تهیه کنید. (جام جم سرا)

351



لینک منبع :طرز تهیه نان مخصوص همبرگر در خانه

نان همبرگر - طرز تهیه نان مخصوص همبرگر | ایران کوک https://irancook.ir/08/13/nan-khamir-hamberger/220/‎Cachedطرز تهیه خمیر و نان همبرگر ... ته سینی فر را چرب کنید یا کاغذ روغنی بیاندازید و خمیرها را گرد کنید و درون سینی فر قرار دهید سپس 1 زرده تخم مرغ را روی خمیرها ... طرز تهیه نان مخصوص همبرگر در خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-نان-مخصوص-همبرگر-در-خانه‎Cached3 مارس 2015 ... تصویر طرز تهیه نان مخصوص همبرگر در خانه. طرز تهیه: ابتدا شیر را بجوشانید و بگذارید کمی خنک شود. شکر و پودر مایه خمیر را با هم مخلوط کرده و به ... نان همبرگری، طرز تهیه نان همبرگر در خانه - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/nan1/20121024142945.html‎Cached Similarدر این بخش از سایت آکاایران طرز تهیه نان همبرگری را برای شما آماده کرده ایم .... نان همبرگری، طرز تهیه نان همبرگر در خانه گردآوری توسط بخش دستور پخت انواع نان سایت ... مطالب مرتبط; نان همبرگر - طرز تهیه نان مخصوص همبرگر · نان همبرگری را خودتان ... طرز تهیه نان همبرگر خانگی | ستاره setare.com/fa/news/148/طرز-تهیه-نان-همبرگر-خانگی‎Cached Similar31 مه 2015 ... نان‌ همبرگر خانگی بسیار لطیف و خوشمزه است. نکته قابل توجه در تهیه نان‌ همبرگر این است که باید یک کاسه آب در فر قرار دهید تا نان‌ها خشک نشود. ... همه چیز درباره همبرگر و طرز تهیه ادویه مخصوص همبرگر ... طرز تهیه نان همبرگر خانگی عالی و لطیف • مجله تصویر زندگی www.tasvirezendegi.com/طرز-تهیه-نان-همبرگر-خانگی-عالی-و-لطیف/‎Cachedبا کمی حوصله می تونید نان همبرگر خانگی را تهیه کنید. نان همبرگر خونگی بسیار لطیف و خوشمزه است و طرز پخت ساده ای هم داره. با مجله تصویر زندگی همراه باشید تا ... نان همبرگر خانگی - YouTube ► 8:37https://www.youtube.com/watch?v=C2zg1FJdaoc Sep 24, 2016 - 9 min - Uploaded by IRANHFC Team یاد گرفتن این رسپی ها باعث سالم تر شدن سبد غذایی شما خواهد شد. گروه فوق تخصصی راه اندازی فست فود و کافی شاپ http://www.iranhfc.tv. آپارات - طرز تهیه نان همبرگر www.aparat.com/result/طرز_تهیه_نان_همبرگر‎Cachedآپارات - طرز تهیه نان همبرگر. ... طرز تهیه همبرگر-خریدلوازم خانگی در www.sinbod. com · فروشگاه لوازم خانگی . ... طرز تهیه خواک صبحانه مخصوص تایلندی. ویدیو آموزش طرز تهیه نان همبرگر در منزل - آپارات www.aparat.com/v/.../ویدیو_آموزش_طرز_تهیه_نان_همبرگر_در_منزل‎Cached23 جولای 2016 ... قالاقا.آی آر سلام به دوستان قالاقا.آی آر./دوستان امیدوارم از این آموزش هم خوشتون بیاد. نونی که یاد داده فوق العاده عالی میشه.حتما تهیه کنید.//قالاقا.آی. دستور پخت چند نوع نان معروف - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/recipes2-types-bread.html‎Cached Similarطرز تهیه پخت نان پخت نان سنگک در خانه روش پخت نان در خانه,طرز تهیه نان همبرگر, پخت نان همبر در خانه,پخت نان خانگی,طرز تهیه نان تابه ای,طرز تهیه انواع نان در خانه ... روش تهیه نان همبرگر در خانه - مجله اینترنتی دلگرم www.delgarm.com/...of.../49484-روش-تهیه-نان-همبرگر-در-خانه‎Cached Similar13 مارس 2014 ... روش تهیه نان همبرگر در خانه-نان همبرگر-تهیه نان همبرگر-طرز تهیه نان همبرگر-پخت نان همبرگر-روش پخت نان همبرگر-مواد لازم تهیه نان همبرگر-درست ...