مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز

طرز تهیه:

ابتدا دو بسته بیسکویت را با کره و دارچین مخلوط کنید و در قالب بریزید و در یخچال قرار دهید. پنیر‌ها را با شیر و خامه و وانیل و ژله آب شده مخلوط کنید و روی کره و بیسکویت خرد شده بریزید تا بسته شود.
حلقه‌های موز را مرتب روی لایه پنیری بچینید و در انت‌ها یک بسته ژله با طعم موز را حل کنید و بعد از خنک شدن روی موزهای حلقه شده بریزید و ظرف دسر را در یخچال بگذارید. بعد از دو ساعت چیز کیک شما آماده شده است. آن را برش زده و همراه چای، اعضای خانواده را به یک عصرانه دلپذیر دعوت کنید. (جام جم سرا)

28



لینک منبع :پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز

Images for پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پذیرایی-از-مهمانان-با-چیزکیک-موز‎Cached2 مارس 2015 ... تصویر پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز. طرز تهیه: ابتدا دو بسته بیسکویت را با کره و دارچین مخلوط کنید و در قالب بریزید و در یخچال قرار دهید. پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/d6b538213601.html‎Cachedتصویر پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز. طرز تهیه: ابتدا دو بسته بیسکویت را با کره و دارچین مخلوط کنید و در قالب بریزید و در یخچال قرار دهید. پنیر‌ها را با شیر و ... پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/d6b538213601.html‎Cachedجام جم سرا: مواد لازم- بیسکویت ساقه طلایی: ۲ بسته، دارچین: یک قاشق چایخوری، کره: ۱۲۰ گرم، پنیر خامه ای: ۲ بسته کوچک، شیر: یک لیوان، وانیل: یک چهارم قاشق ... پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز | جام جم vista.ir/news/20281834‎Cached2 مارس 2015 ... تصویر پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز. طرز تهیه: ابتدا دو بسته بیسکویت را با کره و دارچین مخلوط کنید و در قالب بریزید و در یخچال قرار دهید. پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز - رهتا www.rahta.com/id/66881/پذیرایی_از_مهمانان_با_چیزکیک_موز‎Cachedگردآوری پورتال رهتا : جام جم سرا: مواد لازم- بیسکویت ساقه طلایی: ۲ بسته، دارچین: یک قاشق چایخوری، کره: ۱۲۰ گرم، پنیر خامه‌ای: ۲ بسته کوچک، شیر: یک لیوان، ... پیشنهادی ویژه برای پذیرایی از مهمان؛آموزش تهیه کیک شکلاتی با موس ... plus.ir/cooking/14666/‎Cachedپیشنهادی ویژه برای پذیرایی از مهمان؛آموزش تهیه کیک شکلاتی با موس قهوه ... این مافین ها از لذیذترین شیرینی هایی هستند که تا به حال خوردید/ آموزش تهیه مافین موز و ... یک بار درست کنید، عاشقش می شوید/ آموزش تهیه چیزکیک تمشک ، خوشگل و خوشمزه. شبکه اجتماعی تبیان | چی بپزم..؟ چی بخورم..؟ | *پذیرایی از مهمانان با ... tebyan.net/index.aspx?pid=156640&c.../SinglePost...‎Cached2 مارس 2015 ... پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز جام جم سرا: مواد لازم- بیسکویت ساقه طلایی: ۲ بسته، دارچین: یک قاشق چایخوری، کره: ۱۲۰ گرم، پنیر خامه‌ای: ۲ ... آشپزی - شیرینی و دسر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/list/15/86‎Cached Similarدر این مطلب یک دسر آلبالویی سه طبقه که مناسب پذیرایی از مهمان ها است را به شما آموزش داده ... چیزکیک تابستانی، با میوه های تابستانی ... طرز تهیه نان موز با جوی دوسر. نسخه‌ای جادویی برای تهیه چیزکیک ژاپنی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../نسخه‌ای-جادویی-برای-تهیه-چیزکیک-ژاپنی‎Cached7 ژانویه 2017 ... برای تهیه یک میان وعده سالم می توانید با کمی ذوق و سلیقه و استفاده از خوراکی‌های طبیعی، یک شیرینی ... تصویر پذیرایی از مهمانان با چیزکیک موز ...