مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو!

بنفشه از اینکه شوهرش بابت یک آگهی مدل شده است ناراحت می‌شود. او به دادگاه خانواده درخواست طلاق داده و از اینکه شوهرش بدون اطلاع او در یک مجله مد به‌عنوان مدل، عکس گرفته و عکس‌هایش نیز منتشر شده، شاکی است. اگر از او بپرسید چه شده؟ فقط این حرف را تکرار می‌کند: وقتی عکس شوهرم را در مجله لباس دیدم خیلی تعجب کردم و شوکه شدم، اصلا باور نمی‌کردم که شوهرم تا این اندازه مرا نادیده بگیرد و به من بی‌توجهی کند. شوهرم چون می‌دانسته که اگر موضوع را به من بگوید حتما با این کار او مخالفت خواهم کرد بدون اطلاع من این کار را انجام داده و این عکس‌ها را گرفته است. برای همین تصمیم به جدایی از نادر گرفتم...


فکر نکنید که مشکل بنفشه این بوده که شوهر خوش تیپش را دیگران هم خواهند دید و تحسین هم خواهند کرد، نه؛ مشکل او اینجاست که نادر، او را نمی‌بیند. نادر می‌توانست با مشورت کردن با بنفشه به او بگوید که او را دیده است. این نشان می‌دهد که نادر در هیچ کاری با بنفشه مشورت نمی‌کند!
راستی شما فکر می‌کنید در زندگی مشترک، مسائل شخصی و خصوصی وجود دارد؟ مرز آن‌ها تا کجاست؟ آیا این شکایت منطقی است و اگر منطقی است، حکمش چیست؟ (شهروند)


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.

270



لینک منبع :برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو!

Images for برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برادر-من،-مدلینگ-نشریات-مد-نشو‎Cached1 مارس 2015 ... آن وقت به‌جای گفت‌وگو و مفاهمه، یک راست می‌روند دادگاه و خلاص! تصویر برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! بنفشه از اینکه شوهرش بابت یک آگهی مدل شده ... برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../برادر-من،-مدلینگ-نشریات-مد-نشو‎Cached1 مارس 2015 ... بنفشه از اینکه شوهرش بابت یک آگهی مدل شده است ناراحت می‌شود. او به دادگاه خانواده درخواست طلاق داده و از اینکه شوهرش بدون اطلاع او در یک مجله مد ... برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../برادر-من،-مدلینگ-نشریات-مد-نشو.html‎Cached1 مارس 2015 ... بنفشه از اینکه شوهرش بابت یک آگهی مدل شده است ناراحت می‌شود. او به دادگاه خانواده درخواست طلاق داده و از اینکه شوهرش بدون اطلاع او در یک مجله مد ... برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/66906/PostComment برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! جام جم سرا: ‌طلاق گرفتن که دلیل نمی‌خواهد. کافی است یکی از طرفین خواسته‌های طرف دیگر را نخواهد. آن وقت به‌جای گفت‌وگو و مفاهمه، یک ... برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! | بانک اخبار banknews.info/recreation/1442988‎Cachedبرادر من، مدلینگ نشریات مد نشو!,‌طلاق گرفتن که دلیل نمی‌خواهد. کافی است یکی از طرفین خواسته‌های طرف دیگر را نخواهد.بزرگترین پایگاه خبری تفریحی ایران و جهان. برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! | طلاق گرفتن که دلیل نمی - قطره www.ghatreh.com/news/nn25102810/برادر-مدلینگ-نشریات-نشو 1 مارس 2015 ... برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! طلاق گرفتن که دلیل نمی خواهد. کافی است یکی از طرفین خواسته های طرف دیگر را نخواهد. آن وقت به جای گفت وگو و ... ۵ ماه پیش عقد کردیم، ۲ ماه است که قهریم! - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/۵-ماه-پیش-عقد-کردیم،-۲-ماه-است-که-قهریم/ 30 آوریل 2015 ... جام جم سرا- ۵ ماه است که در دوران عقدیم اما من اصلاً شوهرم را دوست ندارم؛ تمایلی به ازدواج نداشتم و به اجبار .... تصویر برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! من طلاق می خوام؛ طلاهام کمه و شوهرم برام طلا نمی خره- جستجوگر اخبار تی ... football.tnews.ir/جام-جم-آنلاین/F89832935739 10 نوامبر 2014 ... طلاق می‌خواهم؛ شوهرم با اشتها غذا نمی‌خورد! دوشنبه 24 فروردین 1394 14:30. تصویر برادر من، مدلینگ نشریات مد نشو! حسین خوش ترکیب(@hkh2975) - Instagram Posts - Deskgram dskgrm.com/hkh2975?next_id=1448738275783457697...‎Cachedدلت دریای احساسه دل من لای طوفانش نبود تو زمستونه و اشکام برف و بورانش تو اغوشت یه زندونه که ... #عروسی #نشریات #روز_دانشجو #روز_معلم #مد #شعر #آرایش # مدل_مو #مدلینگ #گردشگری ... پدر من ، برادر من ، خواهر من ، مادر من ، دوست عزیز ، غریبه ای که این پست رو میبینی و میخونی ، چند لحظه راحت از کنارش رد نشو و کمی فکر کن بهش .