مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعلل بیمه در پرداخت دیه دختران شین آباد

حسین احمدی‌نیاز در مورد پرداخت دیه دختران فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه‌ شین‌آباد اظهار کرد: سیران یگانه و عسرین رسول‌زاده دو دختری بودند که در حادثه شین آباد جان خود را از دست دادند و بیمه ایران مقرر کرد که تفاضل دیه این دختران را بپردازد.
وی یادآور شد: به علت جنسیت این دختران نصف دیه به آنان پرداخت شده بود اما با فشارهایی که از سوی قانون بر بیمه وارد شد، بیمه ایران تصویب کرد که تفاضل دیه این دختران را بپردازد اما متاسفانه با وجود گذشت دو ماه از زمان مقرر، هنوز بیمه، این مبلغ را پرداخت نکرده است.
در ۱۵ آذر سال ۱۳۹۱ آتش سوزی به دلیل نقص تجهیزات گرمایشی در مدرسه دخترانه‌ای در روستای شین آباد از توابع پیرانشهر رخ داد که بر اثر این حادثه ۲۹ تن از دانش آموزان این کلاس دچار سوختگی شده و دو تن از آنان نیز جان خود را از دست دادند.(آنا)

505



لینک منبع :تعلل بیمه در پرداخت دیه دختران شین آباد

آنا | تعلل بیمه در پرداخت تفاضل دیه دختران شین‌آباد/ جنسیت عامل ... www.ana.ir/news/14332‎Cached23 فوریه 2015 ... وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد انتقاد کرد. تعلل بیمه در پرداخت دیه کامل به قربانیان حادثه شین آباد - آپارات ► 0:45www.aparat.com/v/xZSkE/تعلل_بیمه_در_پرداخت_دیه_کامل_به_قربانیان_حادثه_شین Feb 23, 2015 - 45 sec حالا وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل 2 دختر فوت شده در این حادثه انتقاد کرده و گفته مقرر شده بود بیمه ایران ... دیه ۲ دختر فوت شده در شین آباد نصف حساب شد kurdane.com/archive/farsi/data/archive-17817.html‎Cached23 فوریه 2015 ... وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد انتقاد کرد. به گزارش هرانا به ... بیمه ایران تفاضل دیه دختران شین‌آباد را نمی‌دهد - صفحه نخست razepool.ir/sayeban/2832-بیمه-ایران.html ایران و جهان - وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد انتقاد کرد. ایران و جهان - وکیل دانش ... تعلل بیمه در پرداخت تفاضل دیه دختران شین آباد - خبرگزاری تابناک ... khabarfarsi.com/u/1157013 23 فوریه 2015 ... تعلل بیمه در پرداخت تفاضل دیه دختران شین آباد. وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه آتش ... شین آباد- جام نیوز jamnews.ir/Keywords/38792/شین%20آباد‎Cachedبخاری نفتی مدرسه ای را به آتش کشید / تکرار حادثه شین آباد این بار در ... وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه ... تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه دختران شین‌آباد - پارسینه www.parsine.com/.../تعلل-بیمه-ایران-در-پرداخت-دیه-دختران-شین‌آباد‎Cached23 فوریه 2015 ... وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد انتقاد کرد. دیه دختران فوت‌شدەی شین‌آباد نصف حساب شد - کوردستان میدیا www.kurdistanmedia.com/farsi/idame/18065‎Cached24 فوریه 2015 ... دیه دختران فوت‌شدەی شین‌آباد نصف حساب شد ... حسین احمدی‌نیاز، وکیل دانش آموزان شین‌آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر جان‌باختە در ... خواستار آزادی عقیده و برابری زن با مرد: دیه ۲ دختر فوت شده در شین آباد ... mousavimahdi.blogspot.de/2015/02/blog-post.html 10 نوامبر 2014 ... دیه ۲ دختر فوت شده در شین آباد نصف حساب شد. dokhtaran.shin.abadi. وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت ... تعلل در پرداخت تفاضـل دیه دختران شین‌آبـاد - خرداد نیوز khordadnews.ir/news/124300 23 فوریه 2015 ... وکیل دانش آموزان شین آبادی از تعلل بیمه ایران در پرداخت دیه کامل دو دختر فوت شده در حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد انتقاد کرد. حسین احمدی‌نیاز در ...