مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فردا تهران برفی می شود

براساس پیش بینی‌های سازمان هوا‌شناسی از صبح امروز بارندگی‌ها به صورت برف و باران مرکز و شرق سواحل مدیترانه را در برگرفته و انتظار می‌رود که به تدریج بارش‌ از امشب تا فردا تشدید یابد، به طوری که می‌توان گفت دامنه این بارش‌ها به کشور ما نیز می‌رسد و بیشتر مناطق کشور را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

از بعداز ظهر امروز تا فردا شدت بارندگی‌ها در بیشتر مناطق کشور افزایش می‌یابدو سواحل شمال و شمال غرب کشور امروز و فردا شاهد بارش برف خواهد بود. همچنین فردا به تدریج از مقدار بارش‌های نیمه غربی کاسته می‌شود.

یکشنبه این بارندگی‌ها جنوب شرق کشور را نیز در برخواهد گرفت و طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور بارش‌ها شدت می‌گیرد و ساکنان نوار شمالی کشور در این ایام بارش‌های خوبی را شاهد خواهند بود.

بر اساس این گزارش، شمال غرب کشور امشب تا صبح فردا بارش برف را شاهد خواهد بود، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی بارش برف را تجربه خواهند کرد، علاوه براین طی سه روز آینده دریای خزر نیز مواج بوده و امشب نیمه شرقی خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد شد و طی دو روز آینده نیز خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز مواج است.

نیمه شرقی کشور از امشب تا روز یکشنبه وزش باد شدید را تجربه می‌کنند، براساس این پیش بینی، فردا کاهش دمای محسوس را در استان‌های شمال غرب شاهد خواهیم بود.

از امشب بر مقدار بارش‌ها در پایتخت افزوده می‌شود و صبح فردا در مناطق شمالی پایتخت شاهد برف خواهیم بود.(مهر)



لینک منبع :فردا تهران برفی می شود

فردا تهران برفی و بارانی است! www.eghtesadnews.com/.../156106-فردا-تهران-برفی-بارانی-است‎Cached19 دسامبر 2016 ... اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام اینکه آسمان امروز استان قسمتی ابری ... های جنوبی استان تهران در فردا بارش برف و باران پیش بینی می شود. تهران دوباره برفی می‌شود/ ورود سامانه بارشی به کشور؛ فردا - ایسنا www.isna.ir/.../تهران-دوباره-برفی-می-شود-ورود-سامانه-بارشی-به-کشور-فردا‎Cached13 دسامبر 2016 ... مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور در روز چهارشنبه، روند بارش طی روزهای آینده را تشریح کرد. تهران دوشنبه برفی می شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/426440/تهران-دوشنبه-برفی-می-شود 19 نوامبر 2016 ... ... هواشناسی و علوم جوی گفت: پیش بینی ها نشان می دهد تهران روز دوشنبه ( یکم آذرماه ) شاهد بارش برف ... به همراه داشته است، از امروز به تدریج وارد کرج و بعد تهران می شود و بارش را به همراه خواهد داشت. ... کاهش شدید دما در نجف و کربلا از فردا. هوای تهران برفی می‌شود - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/461334/هوای-تهران-برفی-می‌شود‎Cached15 ژانویه 2017 ... هوای تهران برفی می‌شود. کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور آغاز شده و آلودگی هوا از فردا به صورت کامل رفع می ... تهران شنبه برفی می‌شود - فردا www.fardanews.com/fa/news/.../تهران-شنبه-برفی-می‌شود‎Cached22 دسامبر 2016 ... تهران شنبه برفی می‌شود. مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه، روند بارشی کشور طی ... بارش باران و برف در تهران از فردا www.fardanews.com/fa/.../بارش-باران-و-برف-در-تهران-از-فردا‎Cached8 دسامبر 2016 ... پیش‌بینی می‌شود بتدریج (بویژه از بعد از ظهر امروز تا صبح جمعه) بر شدت بارش در این مناطق افزوده شود که می‌تواند منجر به آبگرفتگی معابر شود. سازمان هواشناسی www.khabaronline.ir/tags/2764/سازمان-هواشناسی‎Cached Similarپیش‌بینی وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق/ هوا خنک می‌شود ... خوزستان از فردا گرم‌تر می‌شود ... تهران؛ در آستانه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس/ هوا کمی گرم می‌شود. الف - تهران از فردا شب برفی و بارانی می شود alef.ir/vdcgxu9tqak9xw4.rpra.html?427321 23 دسامبر 2016 ... کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آلودگی فردا در تهران ادامه دارد و از شنبه شب شاهد بارش برف و باران در ... تهران برفی می شود - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش-اجتماعی-5/579025-تهران-برفی-می-شود‎Cached23 دسامبر 2016 ... کارشناس هواشناسی در خصوص هوای پایتخت گفت: از فردا شب تهران نیز ابری، بارانی و در قسمتهایی هم برفی خواهد شد، اما هوای خیلی سردی نخواهد داشت. فردا در تهران برف و باران می بارد | هفت صبح 7sobh.com/content/فردا-در-تهران-برف-و-باران-می-بارد/‎Cached Similarمدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: با فعالیت سامانه بارشی، فردا در نقاط شمالی و مرتفع استان برف و شهرهای جنوب بارندگی پیش بینی می شود. «محمدعلی ...