مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی

طرز تهیه:

۱. ابتدا بادمجان‌ها را پوست گرفته و نمک می‌زنیم و اجازه می‌دهیم مدتی استراحت کنند تا تلخاب آن‌ها از بین برود. سپس آنها را شسته و خشک می‌‌کنیم. وسط بادمجان‌ها را یک چاک می‌‌دهیم به طوری که از ابتدا و انتها جدا نشوند و مناسب پر کردن مواد داخلشان باشند. بادمجان‌ها را در تابه با روغن سرخ می‌کنیم و کنار می‌‌گذاریم. داخل گوجه‌ها را نیز خالی کرده و پوره آن‌ها را کنار می‌‌گذاریم.

۲. گردو را پودر کرده، سیر و پیاز را رنده کرده و سبزی‌ها را خرد می‌‌کنیم. همه مواد را با هم مخلوط نموده و رب انار، زردچوبه نمک و فلفل را به آن می‌‌افزاییم و این مواد را کمی تفت می‌دهیم تا آب آن کشیده شده و کمی سرخ شود.

۳. مواد آماده شده را در شکم بادمجان سرخ شده ریخته، داخل گوجه‌فرنگی‌ها را نیز با مواد پر می‌‌کنیم و در تابه‌ای می‌چینیم، پوره‌های گوجه‌فرنگی را در تابه کنار بادمجان‌ها قرار داده و یکی دو قاشق از مواد تفت داده شده و نصف پیمانه آب می‌ریزیم و درِ تابه را می‌گذاریم تا باحرارت ملایم بخارپز شود.

۴. در آخر کمی خلال بادام روی آن می‌پاشیم.

نکات

۱) به جای چوچاق و اناریجه می‌‌توانید از جعفری، گشنیز و نعنا استفاده کنید.
۲) می‌توانید اول داخل بادمجان‌ها را با مواد تفت داده شده پر کرده و بعد آن‌ها را سرخ کنید. یا آن‌ها را درون فر بپزید. (برترین‌ها)



لینک منبع :طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی

طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-بادمجان-شکم-پُر-مازندرانی‎Cached Similar20 فوریه 2015 ... تصویر طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی. طرز تهیه: ۱. ابتدا بادمجان‌ها را پوست گرفته و نمک می‌زنیم و اجازه می‌دهیم مدتی استراحت کنند تا تلخاب آن‌ها ... بادمجان شکم پر شمالی chefartist.ir/showpages244.html‎Cached Similarبادمجان شکم پر شمالی ... طرز تهیه‌: بادمجون ها رو پوست میکنیم بعد در آب و نمک میذاریم به مدت نیم ساعت ... سلام ب نذرتون گوشت چرخ کرده هم میشه زد که پر ملات تر شه طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی - پرشین وی persianv.com/ashpazi/طرز-تهیه-بادمجان-شکم-پُر-مازندرانی.html‎Cached21 فوریه 2015 ... مواد اولیه: بادمجان 5عدد گوجه فرنگی 3عدد پیاز (رنده شده) 3عدد گردو 200گرم سیر 3حبه سبزی […] طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی. ابتدا بادمجان‌ها را ... طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانی - آموزش آشپزی آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh...aka/20153525056.html‎Cached Similarطرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی بادمجان شکم پُر,آشپزی بادمجان,غذای مازندرانی, آموزش پخت انواع غذا با آکا. طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانی shomalgardi.com/4861/بادمجان-شکم-پر-مازندرانی‎Cached Similarآموزش درست کردن بادمجان شکم پر .. غذاهای شمالی .. بادمجان شکم پر مازندرانی یکی از خورشت های محلی فوق العاده محبوب مازندرانی ها می باشد .. غذای مازندرانی .. طرز تهیه ی بادمجان کباب شمالی • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-ی-بادمجان-کباب-شمالی/‎Cachedآموزش مرحله به مرجله پخت خورشت بادمجان کباب شمالی با عکس. خورشت خوشمزه که با بادمجان و گوجه و سبزیجات معطر و گردوی خرد شده تهیه میشه. طرز تهیه بادمجان کباب. طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../طرز-تهیه-بادمجان-شکم-پُر-مازندرانی‎Cached Similar20 فوریه 2015 ... طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی. ابتدا بادمجان‌ها را پوست گرفته و نمک می‌زنیم و اجازه میدهیم مدتی استراحت کنند تا تلخاب آنها برود. سپس شسته و ... طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی - نمناک namnak.com/بادمجان-شکم-پُر-مازندرانی.p18387‎Cachedبادمجان شکم پُر و طرز تهیه بادمجان شکم پُر مازندرانی و انواع غذاهای محلی را در آشپزخانه نمناک ببینید. پخت بادمجان شکم پر مازندرانی | دستور پخت بادمجان - آی هدیه mag.ihedieh.com/25498/پخت-بادمجان-شکم-پر‎Cached26 ژوئن 2016 ... در این مطلب به آموزش پخت بادمجان شکم پر به روش مازندرانی می پردازیم . مواد اولیه لازم برای پخت این غذا و دستور پخت آن به همراه نکات لازم برای پخت ... طرز تهیه بادمجان شکم پر مازندرانی-غذاهای محلی مازندران www.citypedia.ir/بادمجان-شکم-پر-مازندران-طرز-تهیه/‎Cachedمواد اولیه بادمجان شکم پر برای 3 نفر:بادمجان شکم پر مازندرانی یکی از غذاهایی است که در این استان تهیه می شود و تفاوت آن با بادمجان شکم پر معمولی در استفاده از مغز ...