مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش

دکتر بهرام مفید، رئیس بیمارستان شهدای تجریش مراجعه یک بیمار مشکوک به بیماری ابولا به این بیمارستان را تایید کرد و گفت: پرسنل بیمارستان اقدامات درمانی را بر روی این فرد انجام داده‌اند و این گونه نیست که او قطعا به این بیماری مبتلا باشد.

دکتر بهروز هاشمی معاون درمان بیمارستان شهدای تجریش نیز گفت: روز گذشته یک مرد ۲۵ ساله مشکوک به ابولا به بیمارستان شهدای تجریش مراجعه کرد و علائم بالینی این بیمار بسیار به ابولا نزدیک بود اما پس از مشورت و هماهنگی با دکتر محمود نبوی معاون مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و با توجه به اینکه این فرد سفر خارج از کشور نیز نداشته، ابتلای او به ابولا تایید نشده است.

وی افزود: این فرد دیروز بعد از ظهر از بیمارستان شهدای تجریش خارج شد و اعلام کرد که می‌خواهد به بیمارستانی خصوصی مراجعه کند. البته این فرد تنها مشکوک به ابولا بود وگرنه اگر واقعا به این بیماری مبتلا بود باید او را به بیمارستان‌ شهدای یافت آباد اعزام می‌کردیم.

بیماری ابولا بیماری واگیردار و کشنده‌ای است که به سادگی به دیگران سرایت می‌کند و کادرهای درمانی و بیمارستانی درگیر با درمان مبتلایان آن، به خصوص در آفریقا، در مواردی خود نیز مبتلا به این بیماری شده‌اند.

ویروس ابولا تاکنون هشت هزار و ۸۱۰ نفر را در سیرالئون، لیبریا و گینه (کشورهایی که بیشترین فراوانی و انتشار ویروس را شاهد بودند) به کام مرگ فرستاده است در حالی که کل مبتلایان به این ویروس ۲۲ هزار و ۹۲ نفر ذکر شده است.(خبرگزاری آنا)



لینک منبع :مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش

مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../مورد-مشکوک-به-ابولا-در-بیمارستان-شهدای-تجریش‎Cached16 فوریه 2015 ... جام جم سرا: رئیس بیمارستان شهدای تجریش، ازمراجعه یک بیمار مشکوک به ابولا به این بیمارستان خبر داد ، اما این خبر از سوی مسئولان وزارت بهداشت ... مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب شد ... www.mehrnews.com/.../مورد-مشکوک-به-ابولا-در-بیمارستان-شهدای-تجریش-تکذیب-شد‎Cached Similar16 فوریه 2015 ... معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مورد مشکوک به ویروس ابولا در بیمارستان شهدای تجریش تهران را تکذیب کرد. مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../مورد-مشکوک-به-ابولا-در-بیمارستان-شهدای-تجریش‎‎Cachedجام جم سرا: رئیس بیمارستان شهدای تجریش، ازمراجعه یک بیمار مشکوک به ابولا به این بیمارستان خبر داد ، اما این خبر از سوی مسئولان وزارت بهداشت تایید نشده است . مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب شد | هفت صبح 7sobh.com/content/مورد-مشکوک-به-ابولا-در-بیمارستان-شهدای/ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مورد مشکوک به ویروس ابولا در بیمارستان شهدای تجریش تهران را تکذیب کرد. دکتر مسعود یاوری در گفتگو با خبرنگار ... اولین مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش + تکذیبیه www.parsine.com/.../اولین-مورد-مشکوک-به-ابولا-در-بیمارستان-شهدای-تجریش-تکذیبیه‎Cached Similar16 فوریه 2015 ... وی در ارتباط با مورد مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش که از قول معاون درمان این بیمارستان عنوان شده بود، گفت: این مورد ثابت شده نبود. بیمارستان شهدای تجریش: وجود مورد مشکوک به ابولا شایعه است - من و تو www.manototv.com/news/s2pur5/NEWS16932‎Cached17 فوریه 2015 ... بخش عفونی بیمارستان شهدای تجریش در پی‌گیری اتاق خبر، ماجرای مشاهده مورد مشکوک ابولا این مساله را «شایعه» خواند و تاکید کرد در این بیمارستان ... مراجعه یک «بیمار مشکوک به ابولا» به بیمارستان تجریش تهران https://www.radiofarda.com/a/f4_iran...tajrish/26852725.html‎Cached16 فوریه 2015 ... رییس بیمارستان شهدای تجریش روز دوشنبه ۲۷ دی از مراجعه یک بیمار مشکوک به ویروس ابولا به این بیمارستان خبر داد و در عین حال افزود ... وی پیش از آن در روز ۱۲ مهر به مردم اطمینان خاطر داده بود که «جای نگرانی در مورد احتمال شیوع» دو ... تکذیب مراجعه «بیمار مشکوک به ابولا» به بیمارستان در تهران https://www.radiofarda.com/a/f12-ebola-case.../26853820.html‎Cached17 فوریه 2015 ... وی درباره مراجعه یک فرد مشکوک به ویروس ابولا به بیمارستان شهدای ... داده بود که « جای نگرانی در مورد احتمال شیوع» دو بیماری «ابولا» و «کرونا» در ... همه جزئیات بیمار مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش www.zendegisalem.com/?p=14379‎Cachedخانه حوادث همه جزئیات بیمار مشکوک به ابولا در بیمارستان شهدای تجریش ... دارد و به شدت قابل انتقال است و هیچ درمانی ندارد ، به طوری که از ۲۱ هزار مورد گزارش شده در غرب ... بیمارستان شهدای تجریش: وجود مورد مشکوک به ابولا شایعه است - اتاق خبر https://www.manoto.news/news/s2pur5/news16932‎Cached17 فوریه 2015 ... بخش عفونی بیمارستان شهدای تجریش در پی‌گیری اتاق خبر، ماجرای مشاهده مورد مشکوک ابولا این مساله را «شایعه» خواند و تاکید کرد در این بیمارستان ...