مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پاکسازی بدن، با یک نوشیدنی‌ طبیعی

مواد لازم:


۴ حبه بزرگ سیر
۴ عدد لیمو کامل با پوست
زنجبیل (حدود ۳ - ۴cm) و یا دو قاشق غذاخوری
۲ لیتر آب خالص

.

.


طرز تهیه:


لیمو را شسته و برش بدهید. سیر را همراه با لیمو و زنجبیل در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. سپس در یک کاسه فلزی، ۲ لیتر آب ریخته و روی شعله ملایم به هم بزنید تا نزدیک به دمای جوش برسد. بلافاصله قبل از نقطه جوش آن را خاموش کرده بگذارید خنک شود و سپس در صافی ریخته و پس از سرد شدن در بطری شیشه‌ای نگهداری کنید .
هر روز، یک لیوان حداقل ۲ ساعت قبل از غذا و با معده خالی از آن بنوشید.
درمان به مدت سه هفته با مصرف روزانه یک لیوان است و پس از آن نیاز به یک استراحت یک هفته‌ای دارید. دوباره می‌توانید به همین شیوه ادامه دهید. اگر شما طعم و مزه آن را دوست ندارد می‌توانید به آن عسل اضافه کنید. بعد از ۳ هفته استفاده تفاوت را احساس خواهید کرد. (اخبار سلامت)



لینک منبع :پاکسازی بدن، با یک نوشیدنی‌ طبیعی

پاکسازی بدن با یک نوشیدنی شگفت انگیز | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../200332-پاکسازی-بدن-با-یک-نوشیدنی-شگفت-انگیز‎Cached18 ژوئن 2017 ... انسان در طول تاریخ همواره از طبیعت به عنوان منبع اصلی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کرده است. تفاوت بین داروهای رایج و داروهای طبیعی ... پاکسازی بدن، با یک نوشیدنی‌ طبیعی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../پاکسازی-بدن،-با-یک-نوشیدنی‌-طبیعی‎Cached16 فوریه 2015 ... جام جم سرا: درمان و پیشگیری از مسدود شدن شریان‌ها،تنظیم چربی خون، رفع خستگی، درمان عفونت و سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی ... کاهش چربی و مواد زائد بدن با یک نوشیدنی شگفت انگیز - عصر ایران www.asriran.com/.../کاهش-چربی-و-مواد-زائد-بدن-با-یک-نوشیدنی-شگفت-انگیز‎Cachedدر همین راستا، از یک نوشیدنی طبیعی می توانید برای کمک به درمان بسیاری از ... این نوشیدنی می تواند به پیشگیری از سرماخوردگی، کاهش چربی و پاکسازی بدن از ... پاکسازی بدن، با یک نوشیدنی‌ طبیعی - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../پاکسازی-بدن،-با-یک-نوشیدنی‌-طبیعی‎Cached16 فوریه 2015 ... جام جم سرا: درمان و پیشگیری از مسدود شدن شریان‌ها،تنظیم چربی خون، رفع خستگی، درمان عفونت و سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی ... پاکسازی بدن با یک نوشیدنی طبیعی - پایگاه خبری منارک www.manarak.com/?p=12811 پاکسازی بدن با یک نوشیدنی طبیعی. به گزارش سایت خبری منارک : درمان و پیشگیری از مسدود شدن شریان‌ها،تنظیم چربی خون، رفع خستگی، درمان عفونت و ... پاکسازی کبد با این نوشیدنی طبیعی + دستور العمل - نمناک namnak.com/پاکسازی-کبد.p33725‎Cachedمواد تشکیل دهنده: چند عدد برگ نعنا تازه. آب لیموتازه. مقدار کمی پوست لیمو رنده شده. آب پرتقال. یک لیتر آب. عسل خام. پاکسازی کبد ... پاکسازی کلیه ها با روش های طبیعی - تبیان article.tebyan.net/296050/پاکسازی-کلیه-ها-با-روش-های-طبیعی‎Cached4 مارس 2015 ... پاکسازی کلیه‌ها با روش‌های طبیعی ... یک لیوان دم کرده تخم هندوانه نیز بین وعده های ناهار و شام کمک کننده است. ... این نوشیدنی به تمیزکاری بدن و همچنین گوارش مواد غذایی مصرف شده قبل از خواب کمک ... دفع سنگ کلیه با روش‌های طبیعی پاکسازی بدن، با یک نوشیدنی طبیعی - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/90c337521364.html جام جم سرا: درمان و پیشگیری از مسدود شدن شریان ها،تنظیم چربی خون، رفع خستگی، درمان عفونت و سرماخوردگی، تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی کبد، کاری است ... روش‌های پاکسازی کبد و خون در 5 روز - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../روش‌های-پاکسازی-کبد-و-خون-در-5-روز.html‎Cachedبه گزارش نیک صالحی به نقل از مردمان:منظور از پاکسازی کبد این است که آن را برای ... مریض شدن جدی‌تان می‌شد به همین دلیل است که پزشکان معمولاً با پاکسازی روده شروع می‌کنند. ... طی صبح (بعد از نوشیدن نوشیدنی پاکسازی و یک ساعت قبل از ناهار)، تا جاییکه ... دفع تا 2000 عدد از این سنگ‌ها در طول این دوره پاکسازی کاملاً طبیعی است. پاکسازی بدن با یک نوشیدنی شگفت انگیز - اقتصاد آنلاین | خبرپو khabarpu.com/k.php?u.../bjNiy...‎Cached18 ژوئن 2017 ... انسان در طول تاریخ همواره از طبیعت به عنوان منبع اصلی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده کرده است. تفاوت بین داروهای رایج و داروهای طبیعی ...