مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه نان پیراشکی در خانه

مواد لازم برای داخل پیراشکی:

آرد: یک پیمانه ، وانیل: کمی ، شکر: یک پیمانه ، شیر یا آب: ۲ پیمانه.

طرز تهیه مواد داخل پیراشکی:

برای تهیه مواد داخلی پیراشکی، همه مواد را با هم مخلوط کنید و روی حرارت بگذارید تا کرم نرم و لطیفی حاصل شود.

شکلات تخته‌ای را هم با یک قاشق کره به روش بن ماری، روی بخار کتری ذوب کنید و برای روی پیراشکی استفاده کنید.

طرز تهیه نان اصلی (پیراشکی):

ابتدا در یک ظرف مناسب پودر خمیر ترش را با یک قاشق چایخوری شکر و آب ولرم مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه در آن را ببندید تا آماده شود. یک پیمانه آب را با شکر و یک‌چهارم لیوان روغن و وانیل با هم مخلوط کنید و بعد مایه آماده شده خمیر ترش را به مواد افزوده و با آرد موجود، خمیر پیراشکی را تهیه کنید. خمیر را ورز دهید تا به دست نچسبد.

روی خمیر را بپوشانید و یک ساعت در دمای محیط به آن استراحت دهید. بعد خمیر را روی سطحی صاف، با وردنه به قطر یک سانتی‌متر باز کنید و با لیوان قالب بزنید. ۱۵ دقیقه به همان حالت بگذارید بماند تا حجم آن زیاد شود و در روغن فراوان شناور، سرخ کنید. پیراشکی‌ها را در صافی بگذارید تا روغن اضافی آنها کشیده شود.

بعد یک برش به بغل آنها بزنید و از کرم داخل پیراشکی، با قاشق داخل آنها بریزید و از شکلات ذوب شده، روی پیراشکی‌ها ریخته و با یک لیوان شیر یا یک فنجان چای میل کنید. (چاردیواری، ضمیمه دوشنبه جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه نان پیراشکی در خانه

طرز تهیه نان پیراشکی در خانه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../طرز-تهیه-نان-پیراشکی-در-خانه‎Cached14 فوریه 2015 ... تصویر طرز تهیه نان پیراشکی در خانه. مواد لازم برای داخل پیراشکی: آرد: یک پیمانه ، وانیل: کمی ، شکر: یک پیمانه ، شیر یا آب: ۲ پیمانه. طرز تهیه مواد ... طرز تهیه خمیر پیراشکی خیلی ساده و سریع • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-خمیر-پیراشکی-خیلی-ساده/‎Cachedبه همین منظور در این مطلب طرز تهیه یک خمیر پیراشکی خیلی ساده و خیلی خوشمزه رو ... البته در دستور اصلی این خمیر رو با درست کرده بودن و در فر قرار داده بودن. من هر دو ... Images for طرز تهیه نان پیراشکی در خانه طرز تهیه خمیر پیراشکی خانگی مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-خمیر-پیراشکی-piroshki-dough-recipe/‎Cachedطرز تهیه خمیر پیراشکی با آموزش مرحله به مرحله و با عکس. این خمیر پیراشکی رو میتونید به سادگی در اندازه دلخواهتون پهن کنید و لای کاغذ روغنی توی فریزر نگهداری ... طرز تهیه و پیچیدن خمیر پیراشکی مرغ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../طرز-تهیه-و-پیچیدن-خمیر-پیراشکی-مرغ‎Cached Similarدر این مطلب تصمیم گرفتیم در کنار آموزش پخت پیراشکی مرغ، خمیر آن را نیز آموزش ... طرز تهیه 1. فر را با دمای 180 درجه سانتی‌گراد روشن کنید. سینی فر را نیز با ... پیراشکی کرم دار خانگی بسیار خوشمزه! +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../پیراشکی-کرم-دار-خانگی-بسیار-خوشمزه-عکس.html‎Cachedمواد لازم برای خمیر پیراشکی : آرد سفید :چهار الی چهار ونیم پیمانه آب :یک پیمانه ... طرز تهیه : برای تهیه خمیر پیراشکی ابتدا مایه خمیر وشکر را با نصف استکان آب ... طرز تهیه انواع پیراشکی شیرین به همراه نکات مهم - هفت گنج 7ganj.ir/طرز-تهیه-انواع-پیراشکی-شیرین-به-همراه-ن/‎Cached Similarطرز تهیه انواع پیراشکی شیرین به همراه نکات مهم. ... خانه » سبک زندگی » آشپزی و شیرینی پزی » طرز تهیه انواع پیراشکی شیرین به همراه نکات مهم. مدیر · ۳ دیدگاه. طرز تهیه نان پیراشکی در فر - سوران www.sooran.com/fa/recipes/7957/‎Cached14 سپتامبر 2015 ... طرز تهیه مایه خمیر رو همراه با یک قاشق از شکری که داشتیم به همراه نصف آب ولرم ( دمای آب به اندازه ای که دستمون نسوزه) مخلوط میکنیم و میزاریم کنار تا ... طرز تهیه خمیر پیراشکی - سوران www.sooran.com/fa/recipes/4837/‎Cached Similar20 آگوست 2015 ... این پیراشکی را می توانید چند دقیقه در فر بپزید تا طلایی شوند. یا اینکه در روغن و کره تفت ..... طرز تهیه پیراشکی رولی گوشت(با خمیر جادویی) ... طرز تهیه خمیر پیراشکی ~ کارگاه آشپزسازی www.cheftayebeh.ir/2013/11/blog-post_16.html‎Cached Similar16 نوامبر 2013 ... طرز تهیه خمیر پیراشکی ... پیِرُگی Pierogi یا پیِرُشکی Pierożki لقمه های خمیری ای هستند که در آب جوشانده شده و سپس در فر پخته یا سرخ میشوند.