مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه

امسال سال بز است و بز هم، نماد دانایی
اولین نکته اینکه سال آینده سال «بز» است؛ بز سمبل دانایی و باسوادی است، پس باید خوشحال باشیم که می‌توانیم در این سال با تکیه بر درک و دانایی و فهم بیشتر امور زندگیمان را بهتر سامان دهیم.
متولدین چه سال‌هایی در سال بز به دنیا آمده‌اند؟ کسانی که بین سال‌های زیر به دنیا آمده‌اند متولد سال بز هستند:

از بهمن سال ۱۳۳۳ تا بهمن سال ۱۳۳۴ / از بهمن سال ۱۳۴۵ تا بهمن سال ۱۳۴۶ / از بهمن سال ۱۳۵۷ تا بهمن سال ۱۳۵۸ / از بهمن سال ۱۳۶۹ تا بهمن سال ۱۳۷۰ / از بهمن سال ۱۳۸۱ تا بهمن سال ۱۳۸۲ / از بهمن سال ۱۳۹۳ تا بهمن سال ۱۳۹۴.

تحویل سال چه ساعتی است؟

لحظه تحویل سال ۹۴ ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه بامداد روز شنبه اول فروردین است. خوب است بدانید که سال‌ها طول می‌کشد تا سال جدید در روز شنبه تحویل شود. نیاکان ما در صورت چنین اتفاقی آن را به فال نیک می‌گرفتند و خوش یمن می‌دانستند. به همین دلیل وقتی یک اتفاق غیر منتظره رخ می‌دهد می‌گویند: «شنبه به نوروز افتاده»؛ پس امسال را به فال نیک می‌گیریم تا با برخی فال‌های نیک دیگر این سال را نیز آشنا شویم:

سیزده به در چه روزی است؟

سیزده به در هم افتاده است به روز پنج شنبه و شما می‌توانید با خیال راحت به در و دشت بزنید و هوای پاک را نفس بکشید و جمعه را هم راحت و آسوده استراحت کنید تا صبح شنبه پرانرژی و شاداب کار و فعالیت را از سر بگیرید.

اوضاع تعطیلات سال جدید چگونه است؟

این طور که از تقویم‌های این سال برمی‌آید، مشخص شده که سال ۹۴ در مجموع ۲۷ روز تعطیل رسمی است و برای مسافرت‌های تابستانی هم باید به فکر ذخیره مرخصی باشید چون تابستان کم تعطیلاتی در پیش است. با این حال، سال آینده پر از تعطیلات ۳ روزه است! یعنی اغلب مناسبتهای تعطیلی به آخر یا اول هفته افتاده است و می‌شود امیدوار بود که خیلی‌ها از این تعطیلات پشت سر هم آن حسابی لذت ببرند. (جام جم سرا)



لینک منبع :باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه

باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1831586614367572656‎Cached Similar14 فوریه 2015 ... آنها در مواجهه با خوش‌یمنی‌های پیش رو می‌گفتند: شنبه به نوروز افتاده است. تصویر باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه. امسال سال بز است ... پیش فرض باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه https://www.njavan.com/.../showthread.php?...باحالترین‌های-سال-۹۴-تعطیلات-پشت-سر-هم-۳روزه باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه فقط ۳۵ روز دیگر به آغاز سال ۱۳۹۴ خورشیدی باقی مانده است. سال نو، سالی است که ویژگی‌های جالب و باحال بسیاری دارد. باحالترین‌های سال ۹۴ / تعطیلات پشت سر هم ۳روزه - زمان نیوز www.zamannews.ir/بخش-اقتصادی.../10855-ها-سال-پشت-سر-هم-روزه‎Cached14 فوریه 2015 ... یکی از آنها این است که سال تحویل روز شنبه است و همین موضوع یادآور ضرب‌آلمثلی معروف در فرهنگ و اقوال نیاکانمان است. آنها در مواجهه با خوش‌یمنی‌های ... موضوع: باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه https://www.talar.1hesekhob.com/thread9133.html باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه فقط ۳۵ روز دیگر به آغاز سال ۱۳۹۴ خورش. باحالترین های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه - تی نیوز tnews.ir/news/C2D237440902.html 14 فوریه 2015 ... باحالترین های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه. فقط ۳۵ روز دیگر به آغاز سال ۱۳۹۴ خورشیدی باقی مانده است. سال نو، سالی است که ویژگی های جالب و ... باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه - کلوب www.cloob.com/c/jamejamcpi/115999899 باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه. موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم. activity_63953_115999899. سال نو، سالی است که ویژگی‌های جالب و باحال بسیاری ... باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه http://sara.j www.lenzor.com/p/RWKM9‎Cached17 فوریه 2015 ... باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه http://sara.j. تعطیلی پنج روزه برای نوروز پرسپولیسی ها - onvansho onvansho.ir/result/تعطیلی-پنج-روزه-برای-نوروز-پرسپولیسی-ها.html تعطیلی پنج روزه پرسپولیسی‌ها برای نوروز درخواست حذف تعطیلی پنج روزه برای نوروز . ... باحالترین‌های سال ۹۴ تعطیلات پشت سر هم ۳روزه شنبه به نوروز یعنی اغلب ... نسخه قابل چاپ ifuns.blogsky.com/print/post-253 جام‌جم سرا | باحالترین‌های سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه. sara.jamejamonline.ir/ NewsPreview/1831586614367572656. ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این طور که از تقویم‌های ... روزهای پنج‌ شنبه‌ سال ۹۴ تعطیل می‌شود؟ :: مطلب دونی https://matlabdoni.blog.ir/post/روزهای-پنج-شنبه-سال-94-تعطیل-می-شود آخرین بازدید: 2/15/15روزهای پنج شنبه سال ۹۴ تعطیل می شود؟ ... نوروز به شنبه افتادو سال ۹۴: تعطیلات پشت سر هم ۳روزه - یکی ازجمعه ها جان . .... به قول معروف: نوروز به شنبه افتاد/باحالترین‌های سال ۹۴www.nasimsaba.ir/news/18638.ashx۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.