مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه کرم‌های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟

ابتدا به مدت ۱۰ دقیقه بروکلی‌ها را در۳ لیتر آب ولرم همراه با یک گرم (نصف قاشق چای‌خوری) پودر پرکلرین ۷۰ درصد خیس کنید.
سپس کلم انگل زدایی شده را از روی کفاب جمع‌آوری کرده و آن را دوباره با آب سالم شستشو دهید تا باقی مانده مایع ضر عفونی کننده از آن جدا شود.

.

برای طبخ کلم بروکلی، روش‌های گوناگونی وجود دارد اما پختن درون آب و روی اجاق گاز و بخارپز کردن با اندکی نمک و یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون بهترین روش‌های پختن کلم بروکلی است . اگر دوست دارید کلم بروکلی‌هایتان را بپزید باید دقت کنید که حتما بعد از ۵ دقیقه آن‌ها را کنترل کنید. برای این کار، کافی است یک چنگال را درون کلم‌ها فرو کنید تا مطمئن شوید کاملا پخته‌است . اگر پخته بود فورا آن‌ها را از روی شعله مستقیم بردارید. یادتان باشد کلم بروکلی به حرارت حساس است و فورا از بین می‌رود.
یک روش دیگر هم برای از بین بردن انگل‌های بروکلی گذاشتن آن‌ها در ۳ دقیقه آب جوش است. با این ترتیب می‌توانید با خیال راحت از این سبزی مفید استفاده کنید.
راه دیگر هم خیس کردن بروکلی به مدت ۵ دقیقه در آب همراه با سرکه و یا نمک به میزانی است که آب طعم ترشی و یا شوری را بگیرد.(جام جم سرا)



لینک منبع :چگونه کرم‌های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟

چگونه کرم‌های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../چگونه-کرم‌های-داخل-کلم-بروکلی-را-بکشیم؟‎Cached10 فوریه 2015 ... جام جم سرا: برخی می‌گویند داخل کلم بروکلی کرم‌هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین نمی‌رود، پس برای انگل زدایی این سبزی پرخاصیت چه باید ... Images for چگونه کرم‌های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ چگونه کرم‌های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../چگونه-کرم‌های-داخل-کلم-بروکلی-را-بکشی.html‎Cached19 فوریه 2015 ... ابتدا به مدت ۱۰ دقیقه بروکلی ‌ها را در۳ لیتر آب ولرم همراه با یک گرم (نصف قاشق چای‌خوری) پودر پرکلرین ۷۰ درصد خیس کنید.سپس کلم انگل زدایی ... چگونه کرم های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ - فیفادی - تی نیوز tnews.ir/news/77d837315574.html‎Cachedبرخی می گویند داخل کلم بروکلی کرم هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین نمی رود، پس برای انگل زدایی این سبزی پرخاصیت چه باید کرد؟ در این نوشتار چند راه ... چگونه کرم های داخل کلم بروکلی را از بین ببریم؟ - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/nokat-ashpazi/20153281296.html‎Cached Similar28 مارس 2015 ... با کمک روش های زیر کلم بروکلی را انگل زدایی کنید, روش های عالی برای شستن کلم بروکلی - نمناک namnak.com/شستن-کلم-بروکلی.p14006‎Cachedکلم بروکلی و کلم بروکلی خام و شستن کلم بروکلی و نحوه شستن کلم بروکلی و ... برخی می گویند داخل کلم بروکلی کرم هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین نمی رود، بنابراین باید آن را انگل زدایی کنیم. ... روش شستن کلم بروکلی چگونه است ... چگونه کرم های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ | برخی می گویند داخل - قطره www.ghatreh.com/news/.../چگونه-کرم-های-داخل-کلم-بروکلی-بکشیم‎Cached Similar10 فوریه 2015 ... برخی می گویند داخل کلم بروکلی کرم هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین نمی رود، پس برای انگل زدایی این سبزی پ. چگونه کرم های کلم بروکلی را از بین ببریم؟ - عصر ایران www.asriran.com/.../چگونه-کرم-های-کلم-بروکلی-را-از-بین-ببریم‎Cached Similarبرخی می‌گویند داخل کلم بروکلی کرم‌هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین ... برای طبخ کلم بروکلی، روش‌های گوناگونی وجود دارد اما پختن درون آب و روی اجاق گاز و ... چگونه کرم‌های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&idG=2&id=31584 26 ژوئن 2015 ... برخی می‌گویند داخل کلم بروکلی کرم‌هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین نمی‌رود ، پس برای انگل زدایی این سبزی پرخاصیت چه باید کرد؟ در. چگونه کرم های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ - بولتن نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/827664 چگونه کرم های داخل کلم بروکلی را بکشیم؟ برخی می گویند داخل کلم بروکلی کرم هایی وجود دارد که با شستن معمولی از بین نمی رود، پس برای انگل زدایی این سبزی ...