مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس]

به دنبال تماس‌های پی در پی شهروندان محله اتابک و گزارش آتش سوزی یک منزل سه طبقه، مأموران آتش نشانی تهران به محل حادثه در خیابان خاوران، تقاطع خیابان مینایی و هاشمی اعزام شدند و آتش گسترده را مهار کردند.
معاون منطقه ۸ عملیات که به همراه افسر آماده در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: هنگام رسیدن نیروهای عملیات به محل حادثه یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی دچار آتش سوزی شده و هر سه طبقه کاملا شعله ور بود.


محمدرضا شمسایی افزود: آتش نشانان بی‌درنگ ضمن انجام اقدامات اولیه، قطع برق و گاز ساختمان و لوله کشی، وارد ساختمان شده و به جستجوی احتمالی محبوسین در محل آتش سوزی پرداختند؛ البته ۲ نفر از ساکنین ساختمان قبل از رسیدن آتش نشانان موفق به خروج شده بودند.
وی گفت: نیروهای عملیات با وجود مقدار زیاد مواد اولیه همچون چسب، چرم و پارچه به مقدار فراوان که برای تولید کیف در محل حادثه نگهداری می‌شد، شعله‌های آتش را خاموش کردند و پس از لکه‌گیری به ماموریت خود پایان دادند (عکس: مهدی دانه‌چین/۱۲۵)



لینک منبع :ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس]

Images for ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس] ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../ساختمان-مسکونی-۳-طبقه-در-خاوران-سوخت-عکس‎Cached10 فوریه 2015 ... جام جم سرا: یک باب ساختمان مسکونی که شهروندی آن را به محل انبار مواد اولیه کیف و کفش تغییر کاربری داده بود در خیابان خاوران دچار آتش‌سوزی شد. ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../ساختمان-مسکونی-۳-طبقه-در-خاوران-سوخت-عکس‎Cached10 فوریه 2015 ... جام جم سرا: یک باب ساختمان مسکونی که شهروندی آن را به محل انبار مواد اولیه کیف و کفش تغییر کاربری داده بود در خیابان خاوران دچار آتش‌سوزی شد. ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس] - تی نیوز tnews.ir/news/32a237256869.html 10 فوریه 2015 ... جام جم سرا: یک باب ساختمان مسکونی که شهروندی آن را به محل انبار مواد اولیه کیف و کفش تغییر کاربری داده بود در خیابان خاوران دچار آتش سوزی شد. ساختمان مسکونی ۳ طبقه در خاوران سوخت [عکس] | جام جم vista.ir/news/19886365‎Cached10 فوریه 2015 ... جام جم سرا: یک باب ساختمان مسکونی که شهروندی آن را به محل انبار مواد اولیه کیف و کفش تغییر کاربری داده بود در خیابان خاوران دچار آتش‌سوزی شد. ساختمان مسکونی ۳ طبقه در آتش سوخت - جالب نیوز jalebnews.ir/search/?...ساختمان+مسکونی+۳+طبقه...سوخت++++++++++++++++++++++++‎Cachedانفجار یک ساختمان ۳ طبقه در خاوران ... انفجار یک ساختمان مسکونی در ملاصدرا/ عکس ... آتش سوزی ساختمان مسکونی 4 طبقه در خیابان محبوب مجاز/ حادثه یک مصدوم بر ... ساختمان مسکونی ۳ طبقه در آتش سوخت - مجله خبری وبی ها webiha.ir/search/?...ساختمان%20مسکونی%20۳%20طبقه%20در%20آتش%20سوخت‎Cachedعکس گربه الهام فخاری نماینده مردم شورای شهر تهران با حیوانات · حرکات موزون ... ساختمان مسکونی ۳ طبقه در آتش سوخت. انفجار یک ساختمان ۳ طبقه در خاوران. 29-6- 2017 ... انفجار ساختمان ۳ طبقه در محدوده سعادت آباد - خبرلند khabarland.com/.../انفجار-ساختمان-۳-طبقه-در-محدوده-سعادت-آباد-1‎Cached31 مه 2017 ... سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار در یک ساختمان مسکونی ۳ طبقه واقع ... سلامت نیوز: یک ساختمان سه طبقه در خیابان سعادت آباد که ازآن به عنوان مهدکودک استفاده می شد، در آتش سوخت. ... انفجار شدید گاز در یک ساختمان سه طبقه در خیابان خاوران موجب زخمی شدن دو جوان شد. ... آتش سوزی در ساختمان ۲۰ طبقه در مشهد +عکس ... ساختمان مسکونی ۳ طبقه در آتش سوخت - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=ساختمان+مسکونی+۳+طبقه+در+آتش+سوخت‎Cached30 جولای 2017 ... انفجار ساختمان مسکونی درخیابان مختاری/ زن جوان در آتش سوخت ... در یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی در منطقه خاوران خبر داد سیدجلال ملکی در این‌باره گفت: وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان ... انفجار یک ساختمان مسکونی در ملاصدرا/ عکس. ساختمان اداری ۱۱ طبقه در بلوار کشاورز در آتش سوخت - فینچه finche.ir/tag/?q=ساختمان+اداری+۱۱+طبقه+در+بلوار...سوخت‎Cachedانفجار یک ساختمان ۳ طبقه در خاوران ... انفجار شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت .... سرویس عکس و فیلم فردا: در تصویر زیر اتوبوس سه طبقه در برلین، سال ۱۹۲۶ ... خانه بازیگر سرشناس در آتش سوخت.