مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برپایی نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی در آبیک

به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک این نمایشگاه برای اولین بار و به مناسبت دهه مبارک فجر در آبیک برگزار شده و هدف از برگزاری آن تشویق بانوان به استفاده از لباس و پوشش اصیل ایرانی- اسلامی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین بانوان است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در حاشیه افتتاح نمایشگاه گفت: برپائی نمایشگاه‌های لباس اسلامی ایرانی تأثیر بسزائی در امر فرهنگ‌سازی دارد و سبب اشاعه پوشش اسلامی ایرانی در جامعه می‌شود و باید با ایجاد تنوع در پوشش‌ اسلامی ایرانی، بانوان را به استفاده از این نوع پوشش سوق دهیم.

علیمحمدی افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب، باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه پوشش بانوان و مسائل فرهنگی در شهر انجام شود.

وی با اشاره به اهداف برپائی نمایشگاه‌های لباس ایرانی، اسلامی بیان کرد: ضرورت ارائه الگوی مناسب برای پوشش بانوان، جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای لباس ایرانی و اسلامی به جای مدهای غربی و احیا و حفظ هویت ملی و دینی، از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی، اسلامی است.

این نمایشگاه توسط خانم آسیه حسینلو، هنرمند و طراح لباس آبیکی در محل فرهنگسرای باران این اداره برپا شده ودر آن ۳۵ اثر از کارهای طراحی شده به وسیله این هنرمند در معرض دید عموم قرارگرفته است. نمایشگاه مذکور تا ۲۲ بهمن ماه برپا است. (مهر)

338



لینک منبع :برپایی نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی در آبیک

برپایی نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی در آبیک - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برپایی-نمایشگاه-لباس-ایرانی-اسلامی-در-آبیک 9 فوریه 2015 ... جام جم سرا: نمایشگاهی از انواع لباس و پوشش ایرانی و اسلامی به مناسبت دهه فجر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک برپا شد. برپایی نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی در آبیک - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../برپایی-نمایشگاه-لباس-ایرانی-اسلامی-در-آبیک‎Cached7 نوامبر 2015 ... جام جم سرا: نمایشگاهی از انواع لباس و پوشش ایرانی و اسلامی به مناسبت دهه فجر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک برپا شد. Images for برپایی نمایشگاه لباس ایرانی اسلامی در آبیک آرشیو اخبار - نگاه آبیک abeyek.com/?p=18626‎Cached9 فوریه 2015 ... وی با اشاره به اهداف برپائی نمایشگاه‌ های لباس ایرانی، اسلامی بیان کرد: ... آیا این که چند روز را به برپایی نمایشگاه‌ های مد و لباس اختصاص دهیم و از ... لزوم برگزاری نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در آبیک - نگاه آبیک abeyek.com/32771 20 آوریل 2016 ... لزوم برگزاری نمایشگاه مد و پوشش اسلامی در آبیک در جلسه کارگروه حفظ حریم ... و معدن نمایشگاه برگزار کنند، عنوان کرد: این ادارات می توانند نمایشگاه لباس، مد و ... لباسهایی با آرم های غیر ایرانی، آرایش، سایر موارد را باید رعایت کنند. نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در شهر اقبالیه برپا ... - فرمانداری آبیک abyek.ostan-qz.ir/content/ostan/news/38239‎Cached5 ژانویه 2017 ... مدیر کل امور بانوان وخانواده از برپایی نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی با ... برگزاری این نمایشگاه حفظ هویت اسلامی وایرانی است تا الگویی مناسب ... نمایشگاه مد و لباس اسلامی- ایرانی دختران مینودری در حال برگزاری است ... abyek.ostan-qz.ir/content/ostan/news/36205 11 آگوست 2016 ... "مریم بیدخام" با اعلام این خبرافزود: این نمایشگاه از 16 لغایت 21 مرداد از ساعت 10 الی 13 و 18 الی 22 در محل نگارخانه مهر حوزه هنری آماده پذیرایی از ... نمایشگاه های مد و لباس ایرانی اسلامی را باید به سطح دانشگاه ها و مدارس ... ostan-qz.ir/content/ostan/news/38867‎Cached14 فوریه 2017 ... نمایشگاه های مد و لباس ایرانی اسلامی را باید به سطح دانشگاه ها و مدارس برد ... با برپایی بیش از چهار نمایشگاه مد ولباس در برگزاری نمایشگاه های مد و ... دومین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی + تصاویر www.yjc.ir/.../دومین-جشنواره-و-نمایشگاه-مد-و-لباس-ایرانی-اسلامی-تصاویر‎Cached30 ژانویه 2017 ... دومین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی در قزوین گشایش یافت. ... افتتاح 101 پروژه عمرانی در آبیک · برپایی نمایشگاه پلاک 79 · برپایی نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی +تصاویر ... برپایی نمایشگاه پلاک 79 - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5959337/برپایی-نمایشگاه-پلاک-79‎Cached30 ژانویه 2017 ... برپایی نمایشگاه توانمندی های زنان روستائی آبیک ... دومین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس ایرانی - اسلامی + تصاویر ...