مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب

این نمایشگاه در دهه فجر و از ۱۸ بهمن ماه به مدت ده روز در زمینه‌هایی با عناوین فانوس (پرسش از شما، پاسخ از ما)؛ حالا ماه شدم (آتلیه عکاسی)؛ بیشتر بدانیم (رسانه‌های مکتوب)؛ کافه کتاب (مطالعه کتاب)؛ اسلامی بپوشیم (عرضه ملزومات حجاب)؛ خون نوشته (وصیت نامه شهدا درباره حجاب)؛ آمفی تئا‌تر (ارائه محصولات رسانه‌ای در موضوع حجاب)؛ تالار و گفتگو و تریبون آزاد و همایش‌های جذاب و کاربردی به همراه اهدای پکیج‌ها و هدایای نفیس برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، محل برگزاری نمایشگاه مرکزی دانشگاه و ساعت فعالیت آن از ساعت ۱۰ الی ۱۵ است. (ایسنا)

102



لینک منبع :برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب

Images for برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../برگزاری-نمایشگاه-بزرگ-عفاف-و-حجاب‎Cached6 فوریه 2015 ... جام جم سرا: نمایشگاه بزرگ پرنیان با غرفه‌های متعدد، متنوع و جذاب به همراه بن‌های تخفیف دانشجویی ویژه دانشجویان ورودی ۹۳-۹۴ به همت دفتر نهاد مقام ... برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در خوابگاه خواهران :: دانشگاه علوم ... www.gau.ac.ir/news-3362.html‎Cached Similarبه مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با بزرگداشت مقام زن و مادر و به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ، نمایشگاهی از پوشش ایرانی اسلامی در خوابگاه ... نمایشگاه عفاف و حجاب ۹۶ - کیمیا استون | اخبار صنایع دستی - اخبار ... kimiastone.com/press/نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-۹۶/‎Cached30 مه 2017 ... معاون بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ... محتوایی کمیته عفاف و حجاب در رواق غربی مصلای امام خمینی(ره) برگزار ... برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب در دانشگاه علامه طباطبایی - ایسنا www.isna.ir/.../برگزاری-نمایشگاه-بزرگ-عفاف-و-حجاب-در-دانشگاه-علامه-طباطبایی 6 فوریه 2015 ... نمایشگاه بزرگ پرنیان با غرفه‌های متعدد، متنوع و جذاب به همراه بن‌های ... 93-94 به همت دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌گردد. برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب – news news.adbx.ir/d/2017/06/.../برگزاری-نمایشگاه-بزرگ-عفاف-و-حجاب/‎Cached4 ژوئن 2017 ... برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب. این نمایشگاه در دهه فجر و از ۱۸ بهمن ماه به مدت ده روز در زمینه‌هایی با عناوین فانوس (پرسش از شما، پاسخ از ما)؛ ... نمایشگاه منطقه ای عفاف و حجاب در آمل برگزار می شود - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../نمایشگاه-منطقه-ای-عفاف-و-حجاب-در-آمل-برگزار-می-شود‎Cached10 آوریل 2016 ... احمدمنفردبااشاره به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان آمل، گفت: برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب یک کار ارزشمند و بزرگ در سطح استان ... غرفه های عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن - شبکه خبر https://www.irinn.ir/fa/.../غرفه-های-عفاف-و-حجاب-در-نمایشگاه-قرآن‎Cached2 ژوئن 2017 ... بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم امسال با ارائه امسال با برپایی 180 غرفه پذیرای بازدید‌کنندگان در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ... برگزاری نمایشگاه بزرگ عفاف و حجاب - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../برگزاری-نمایشگاه-بزرگ-عفاف-و-حجاب 6 فوریه 2015 ... جام جم سرا: نمایشگاه بزرگ پرنیان با غرفه‌های متعدد، متنوع و جذاب به همراه بن‌های تخفیف دانشجویی ویژه دانشجویان ورودی ۹۳-۹۴ به همت دفتر نهاد مقام ... عفاف و حجاب - موسسه فرهنگی هنری کاربردی خیبر reihane.ir/?part=menu&inc=menu&id=51‎Cachedعفاف و حجاب . برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب. این نمایشگاه که با عنوان "نمایشگاه بزرگ حریم ریحانه2" برگزار می شود دارای خصوصیات ذیل می باشد: جامعترین ...