مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید

دکتر سعید عسگری به ارائه تعریفی از خشم پرداخت و اظهار کرد: خشم در واقع هیجان و واکنش سریع و ناگهانی نسبت به ناکامی‌ها و مشکلات روزمره زندگی است.

این روانشناس مهمترین علل بروز خشم در افراد را آشفتگی ذهنی دانست و با تاکید بر اینکه این عامل بروز خشم را سرعت می‌بخشد، گفت: خشم درجات مختلفی دارد و هر یک از عوامل بروز آن به نوعی در نوع خشم مؤثر است. همچنین مشکلات اقتصادی و اجتماعی خانواده، نبود عوامل تربیتی مناسب و مسائل مربوط به روح و روان و... باعث بروز درجات مختلفی از خشم می‌شود. روش‌های تربیتی درست، رسانه‌ها و آموزش مهارت‌های اجتماعی می‌تواند راهکاری برای کنترل خشم در افراد باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: عصبانیت و خشم زمانی بروز می‌کند که فرد توان و مهارت برقراری ارتباط را نداشته و نمی‌تواند شرایط را به‌درستی تجزیه و تحلیل کند و در مقابل این ناکامی پاسخی به شکل خشم از خود نشان می‌دهد.

عسگری با اشاره به زودگذر بودن عصبانیت در افراد، افزود: هنگام عصبانیت، فرد به صورت لحظه‌ای تصمیم‌گیری می‌کند و خشمگین می‌شود و از توان خودکنترلی بالایی در این دوران برخوردار نیست و لذا توصیه می‌شود در چنین مواردی فرد از حرف زدن با اطرافیان و یا تصمیم گیری خودداری کرده و چند لحظه سکوت کند. اطرافیان فرد خشمگین به‌جای بیشتر عصبانی کردن او با تذکر دادن عصبانیت و خشمگینی، می‌توانند فرد عصبانی را به آرامش دعوت کرده و از دامن زدن به ماجرا خودداری کنند. (ایسنا)

938



لینک منبع :هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید

Images for هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید - ایسنا www.isna.ir/news/.../هنگام-عصبانیت-چند-لحظه-سکوت-کنید‎Cached29 ژانویه 2015 ... یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با اطرافیان خودداری کرده و چند لحظه سکوت ... هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید - سلامت روان - اعصاب و روان ... www.salamatnews.com/.../هنگام-عصبانیت-چند-لحظه-سکوت-کنید-‌‎Cached29 ژانویه 2015 ... یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با اطرافیان خودداری کرده و چند لحظه سکوت ... هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید - خبرگزاری دانشجویان ایران tnews.ir/news/eb9836652251.html 29 ژانویه 2015 ... یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با اطرافیان خودداری کرده و چند لحظه سکوت ... هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید - آفتاب نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/503365 29 ژانویه 2015 ... هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید. یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با ... آخرین خبر | هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید ‌ akharinkhabar.com/.../هنگام-عصبانیت-چند-لحظه-سکوت-کنید-‌‎Cachedایسنا/ یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با اطرافیان خودداری کرده و چند لحظه سکوت کنن... هنگام خشم سکوت کنید! - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5324280/هنگام-خشم-سکوت-کنید‎Cached15 سپتامبر 2015 ... وی با اشاره به دیگر راهکارهای کنترل خشم، افزود: شروع به نوشتن کنید و کلماتی که ... تنها چند لحظه سکوت می‌تواند شما را از انجام اقدام خطایی که عواقب ... هنگام عصبانیت چند لحظه سکوت کنید tasalamati.com/e/jb1pj/‎Cachedسلامت نیوز : یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با اطرافیان خودداری کرده و چند لحظه سکوت کنند ... متیس بلاگپادزهری برای عصبانیت (١) - متیس بلاگ www.metisblog.com/2017/04/پادزهری-برای-عصبانیت-١/‎Cached Rating: 5 - 315 votes 5 آوریل 2017 ... یعنی چندین بار یک برنامۀ مبارزه با عصبانیت برای خودم درست کردم ولی ... این مشکل را در درون خود مشاهده کردم و این مرحلۀ اول مرا به چند نتیجه رساند. ..... یه تجربه ای که من از عصبانیت دارم اینه که موقع بروز این مشکل یه لحظه سکوت کنید و نفس .... نقطه ضعف همیشگی بنده کرد و دقیقا مو به مو هنگام عصبانیت انجام میدم. با این روش ها در لحظه عصبانی شدن خود را کنترل کنید - بنیتا www.mybenita.com/article/specific/how-to-control-our-anger‎Cached19 مه 2017 ... چند ثانیه نفس خود را حبس کرده و در همان هنگام تصور کنید هنگام بازدم تمام انرژی‌های منفی و خشم خود را با این هوا به بیرون می‌دهید، سپس به آرامی از طریق ...