مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آسیب به کمر در استفاده از تلفن همراه

خیره شدن به صفحه تلفن همراه، فشاری حدود ۳۰ کیلوگرم روی ستون فقرات وارد می‌کند. البته این فشار به این بستگی دارد که تنها از چشم استفاده کنید یا اینکه برای خواندن مطلب یا نوشتن اس‌ام‌اس و متن روی تلفن خم نیز بشوید.

خم کردن بدن به سمت جلو، باعث کشیدگی ستون مهره‌ها می‌شود. با خم شدن سر به جلو فشاری که روی گردن وارد می‌شود، معادل فشاری به وزن ۱۳ کیلوگرم در ۱۵ درجه، ۲۰ کیلوگرم در ۳۰ درجه، ۲۴ کیلوگرم در ۴۵ درجه و ۳۰ کیلوگرم در ۶۰ درجه است. این عادت به مرور زمان باعث فرسودگی کمر و عضلات گردن می‌شود. (روزنامه خراسان)

236



لینک منبع :آسیب به کمر در استفاده از تلفن همراه

آسیب به کمر در استفاده از تلفن همراه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../آسیب-به-کمر-در-استفاده-از-تلفن-همراه‎Cached27 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: خیلی گفته شده که اشعه تلفن‌های همراه باعث سرطان و مرگ میلیارد‌ها نفر در سراسر جهان می‌شود اما اکنون بررسی‌های جدید نشان می‌دهد استفاده از ... Images for آسیب به کمر در استفاده از تلفن همراه آسیب به کمر در استفاده از تلفن همراه - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=934106‎Cached27 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: خیلی گفته شده که اشعه تلفن‌های همراه باعث سرطان و مرگ میلیارد‌ها نفر در سراسر جهان می‌شود اما اکنون بررسی‌های جدید نشان می‌دهد استفاده از ... مضرات وحشتناک استفاده از تلفن همراه هنگام راه رفتن www.iribnews.ir/.../مضرات-وحشتناک-استفاده-از-تلفن-همراه-هنگام-راه-رفتن‎Cached3 جولای 2017 ... افراد هنگام استفاده از تلفن همراه تمرکز خود را در راه رفتن فراموش کرده و بدون ... از دیگر افراد به سلامتی ستون فقرات کمر و گردن خود آسیب می‌زنند. مضرات وحشتناک استفاده از تلفن همراه هنگام راه رفتن www.fardanews.com/.../مضرات-وحشتناک-استفاده-از-تلفن-همراه-هنگام-راه-رفتن‎Cached5 جولای 2017 ... افراد هنگام استفاده از تلفن همراه تمرکز خود را در راه رفتن فراموش کرده و بدون ... از دیگر افراد به سلامتی ستون فقرات کمر و گردن خود آسیب می‌زنند. 'گردن پیامکی'، محصول آسیب موبایل به ستون فقرات - BBC Persian www.bbc.com/persian/science/2014/11/141125_neck_text_spine‎Cached Similar25 نوامبر 2014 ... محققان می‌گویند که خم کردن سر برای استفاده از تلفن همراه به مرور زمان باعث ... وضعیت، چانه را به عقب بکشید، شانه را عقب بدهید و قوس پایین کمر را ... استفاده از گوشی تلفن همراه چه تاثیری بر روی ستون فقرات دارد؟ www.beytoote.com/health/.../mobile3-effect2-spinal.html‎Cachedبا ما همراه باشید تا بهتر متوجه شویم که استفاده از گوشی هوشمند در حالت بدنی نامناسب چقدر به ستون فقرات ما آسیب می‌زند. عوارض استفاده مداوم از گوشی هوشمند, ستون ... اثرات مخرب استفاده از تلفن همراه بر جسم و جان - دیجیاتو digiato.com/article/.../اثرات-مخرب-استفاده-از-تلفن-همراه-بر-جسم/‎Cached Similar20 ژانویه 2015 ... نگاه کردن به تلفن همراه باعث وارد آمدن آسیب به گردن می شود ... در مورد استفاده از رایانه می توان روش هایی را برای کاستن شدت آسیب ها به کمر پیدا کرد ... عوارض طولانی‌مدت تلفن همراه بر سلامت گردن و کمر - ایسنا www.isna.ir/.../عوارض-طولانی-مدت-تلفن-همراه-بر-سلامت-گردن-و-کمر‎Cached2 جولای 2017 ... محققان با بررسی دقیق حرکات مردم هنگام استفاده از تلفن همراه دریافتند ... را نیز فراموش کرده و به طور ناخواسته به ستون مهره‌های خود آسیب می‌رسانند. خیره شدن به موبایل و فشار 27 کیلویی بر ستون فقرات - نمناک namnak.com/خیره-شدن-به-موبایل.p17270‎Cachedخم کردن سر و نگاه کردن به پایین برای کار کردن با تلفن همراه، معادل وزنه ای 27 کیلوگرمی ... اگر خمیدگی گردن تا 60 درجه باشد، فشار روی ستون فقرات، گردن و کمر تا 27 ... که در مورد استفاده طولانی مدت از تلفن های هوشمند همراه که موجب دردهایی از جمله گردن و ... این آسیب ها که ممکن است پس از مدتی طولانی خود را نشان دهند، می توانند پیامدهای ...