مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رنگ موی تان را در خانه قهوه ای روشن کنید

در این نوشتار راهکارهایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با استفاده از مواد طبیعی و کاملا بی‌ضرر، موهای خود را روشن‌تر، براق و زیبا کنید. این مطلب را از دست ندهید.

چای بابونه

غوطه ور ساختن مو‌ها در دم کرده بابونه، قهوه‌ای تیره مو‌ها را روشن‌تر خواهد کرد. بابونه، علاوه بر روشن‌تر ساختن رنگ مو‌ها، موجب درخشش و براقیت مو‌ها نیز می‌شود.

تن‌ها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری بابونه را در آب بجوشانید و بعد اجازه دهید تا کاملا خنک شود و آنرا از روی صافی بگذرانید.

حالا مو‌ها را به این دم کرده آغشته سازید و حداقل نیم ساعت صبر کنید. برای جلوگیری از چکه کردن آن، مو‌ها را با کلاه حمام بپوشانید.

نکته: می‌توانید چند برگ نعناع و نصف یک لیمو را هم به بابونه‌ای که در حال دم کشیدن است، اضافه نمایید.

لیمو

لیمو یکی از ساده‌ترین راه حل‌ها برای روشن‌تر کردن و حتی‌های لایت مو‌ها محسوب می‌شود.

برش‌هایی را لیمو را آماده کرده و آب آن‌ها را بگیرید. می‌توانید آن را با آب هم کمی رقیق کنید. این محلول را در یک بطری بریزید و آنرا روی مو‌ها اسپری کنید. نیم ساعت صبر کنید.

در ضمن می‌توانید این مدت را در هوای آزاد، البته در سایه و نه در مجاورت نور مستقیم خورشید، سپری نمایید تا لیمو کار خود را شروع کند.

بعد از این مدت، مو‌ها را با آب سرد و نرم کننده‌ای مناسب موهای خود بشویید.

نکته: پوره گوجه فرنگی، جایگزینی بسیار عالی و موثر برای لیمو به شمار می‌آید.

روغن بچه

مقداری روغن بچه را در کف دست بریزید و تارهای مو را با آن ماساژ دهید. این روش، یکی از راهکارهای بسیار ساده برای روشن‌تر کردن مو‌ها محسوب می‌شود. فقط کافی است که مو‌ها را با روغن بچه ماساژ داده و در مجاورت نور خورشید قرار بگیرید.

فراموش نکنید بعد از استفاده از روغن بچه، مو‌ها را با شامپویی قوی و نرم کننده مناسب بشویید.

استفاده مداوم از روغن بچه و شستن مو‌ها با شامپویی قوی، در روشن‌تر شدن مو‌ها بسیار موثر خواهد بود.(ایران مطلب)



لینک منبع :رنگ موی تان را در خانه قهوه ای روشن کنید

Images for رنگ موی تان را در خانه قهوه ای روشن کنید رنگ موی تان را در خانه قهوه ای روشن کنید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../رنگ-موی-تان-را-در-خانه-قهوه-ای-روشن-کنید‎Cached19 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: آیا از رنگ قهوه‌ای تیره موهای خود خسته شده‌اید و قصد دارید آن‌ها را روشن‌تر کنید؟ اگر تاکنون، با رفتن به سالن‌های زیبایی و یا در خانه، مو‌ها را ... رنگ موی تان را در خانه قهوه ای روشن کنید – رنگ مو rangemoo.zibaweblog.com/?p=4434‎Cached13 سپتامبر 2015 ... آیا از رنگ قهوه‌ای تیره موهای خود خسته شده‌اید و قصد دارید آن‌ها را روشن‌تر کنید؟ اگر تاکنون، با رفتن به سالن‌های زیبایی و یا در خانه، مو‌ها را دوباره رنگ ... رنگ کردن مو با رنگهای طبیعی - نمناک namnak.com/رنگ-کردن-مو-با-رنگهای-طبیعی.p12484‎Cachedاگر بخواهید رنگ مو های تان را به کمک حنا مشکی کنید، دستورالعمل های متعددی وجود دارد که ما با شما درمیان می گذاریم. ... رنگ موی قهوه ای روشن در خانه و با مواد طبیعی. بهترین رنگ مو در خانه شما می باشد! - نمناک namnak.com/بهترین-رنگ-مو-در-خانه-شماست.p2590‎Cachedاگر تمایل دارید موهای تان را به رنگ مشکی تیره یا به اصطلاح پرکلاغی در آورید، ... هنگام تهیه این گیاه حتما به فروشنده توصیه کنید که اسپرک برای رنگ مو نیاز دارید. ... افرادی که موهای تیره رنگ دارند با کمک حنا می توانند رنگ موهای خود را به قهوه ای ... برای یک رنگ موی قهوه ای زیبا چه رنگ هایی را ترکیب کنیم؟ - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/.../140187-140187/‎Cached Similar3 سپتامبر 2012 ... برای یک رنگ مو قهوه ای زیبا چه رنگ ها یی را باید با هم ترکیب کنیم؟ ... رو روی موهایتان می بینید برای اصلاح رنگ از ترکیب رنگ دودی و طبیعی استفاده کنید با ... رنگ مو های تان را بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم تان انتخاب کنید ... برای اولین بار رنگ کنم 1رنگ قهوی قشنگ که خیلی روشن هم نباشه بم معرفی میکنید. موهای تان را در خانه حرفه ای رنگ کنید!! - بیتوته www.beytoote.com/attire/hair.../professional5-color-home.html‎Cachedرنگ درجه 10 مو را روشن و درجه یک آن را تیره می‌کند، به‌طور کلی درجات رنگ مو را می‌توان به این صورت نشان داد: 1 - سیاه، 2 - قهوه‌ای خیلی تیره، 3 - قهوه‌ای تیره، 4 - قهوه‌ای، 5 ... رنگ مو قهوه ای شنی | سایت آرایشی آرایشگری سالن زیبایی - رژلب دات کام https://rojelab.com/items/view/1437/.../رنگ-مو/رنگ-مو-قهوه-ای-شنی/‎Cached15 فوریه 2017 ... با توجه به محبوبیت رنگ موی بلوند و قهوه ای، اکنون در این مقاله از سایت ... و جذاب تر است و باید در نظر داشته باشید که رنگ موی روشن، آرایش غلیظ می طلبد. ... کار شوید و با خرید رنگ دلخواهتان در خانه، موهای ‌تان را رنگ کنید؛ البته برای ... رنگ مو قهوه ای / فرمول های طلایی برای انواع رنگ مو قهوه ای - ساعت 24 www.saat24.com/news/243340/‎Cached24 فوریه 2017 ... دقت کنید که رنگ قهوه ای برای هر پوستی مناسب است و خانم هایی که پوست ... دقت کنید رنگ هایی را که در آنها موهای شما با دکلره یکدست روشن نمیشود و ... رنگ های طبیعی برای موی عروس ها - نوعروس www.noarous.com/fa/content/3686‎Cached Similarخانه صفحه اصلی > مد و زیبایی > رنگ های طبیعی برای موی عروس ها ... اگر موی تیره دارید و می خواهید آن را به رنگ قهوه ای با کمی قرمزی تبدیل کنید، یک فنجان حنا را با مقداری آب ترکیب کنید تا ... می توانید از حنا برای رنگ کردن موهای تان استفاده کنید .