مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان

دکتر ابوالحسن مسگرزاده گفت: رعایت بهداشت کامل دهان، از طریق مسواک زدن به روش صحیح و طبق تجویز دندانپزشک، استفاده از مسواک‌های کوچک مخصوص برای تمیز نگه داشتن فضاهای بین ایمپلنت‌ها ودندانهای طبیعی مجاور، جلوگیری از تجمع مواد غذایی در فضاهای ذکر شده وجرم گیری دندان در زمانی که ضرورت داشته باشد نه فقط از تجمع پلاکت‌های باکتریال و تخریب دندان‌های مجاور ایمپلنت و بافت لثه جلوگیری می‌کند، بلکه به انجام موفقیت آمیز پروسه کاشت دندان نیز کمک می‌کند.

این متخصص جراحی دهان، فک و صورت افزود: تجمع مواد غذایی، رسوب جرم و تشکیل لایه‌ای از رسوبات بر روی دندان‌های طبیعی و همچنین ایمپلنت‌ها موجب تورم وتحریک لثه می‌شود. به این ترتیب، چسبندگی لثه به دندان یا ایمپلنت از بین می‌رود که خود موجب تجمع بیشتر باکتری و تشدید سیر بیماری می‌گردد و در اد امه این روند به تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت یا دندان طبیعی شده و با پیشرفت زیاد منجر به لقی دندان یا ایمپلنت شود.

وی اضافه کرد: اولین اقدام پس از کاشت ایمپلنت، بهره گیری از راهکارهایی برای کنترل عفونت و کاهش درد ناشی از جراحی است و بهتر است در هفته اول بعد از جراحی، مراقبت‌های معمول زخم دهان، استفاده از دهان شویه بخصوص دهان شویه‌های ضد عفونی کننده (مانند کلر هگزیدین)، خود داری از جویدن غذا بر روی ایمپلنت‌ها و مصرف غذاهای نرم، استفاده از داروهای ضد درد و آنتی بیوتیک، مصرف نکردن سیگار و مسواک زدن دیگر دندان، غیر از محل ایمپلنت انجام شود.

مسگرزاده تاکید کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که پس از کاشت ایمپلنت باید مورد توجه قرار بگیرد، تمیز کردن دندان متصل شده به ایمپلنت است که برای این منظور حتما باید علاوه بر مسواک از نخ دندان نیز استفاده شود.

دومین کنگره بین‌المللی انجمن ایمپلنتولوژی ایران از ۱ تا ۳ بهمن ماه جاری در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. (مهر)



لینک منبع :راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان

راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../راه‌هایی-برای-مهار-عفونت-و-بادوام-کردن-ایمپلنت-دندان‎Cached Similar17 ژانویه 2015 ... تصویر راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان. دکتر ابوالحسن مسگرزاده گفت: رعایت بهداشت کامل دهان، از طریق مسواک زدن به روش ... راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../راه‌هایی-برای-مهار-عفونت-و-بادوام-کردن-ایمپلنت-دندان‎‎Cached17 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: به گفته رئیس انجمن ایمپلنتولوژی ایران، رعایت بهداشت کامل دهان، از طریق مسواک زدن به روش صحیح و طبق تجویز دندانپزشک اثر زیادی ... راه هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان | به - قطره www.ghatreh.com/.../راه-هایی-برای-مهار-عفونت-بادوام-کردن-ایمپلنت-دندان 17 ژانویه 2015 ... به گفته رییس انجمن ایمپلنتولوژی ایران، رعایت بهداشت کامل دهان، از طریق مسواک زدن به روش صحیح و طبق تجویز دندان. عوارض ایمپلنت | کلینیک ایمپلنت دندان دکتر اختری implantcenter.co/عوارض-ایمپلنت/‎Cachedایمپلنت دندان بهترین راه حل طولانی مدت برای دندان های از دست رفته می باشد. ... آقای دکتر با سلام من دیابت دارم، چون لثه هام تحلیل رفته بود و عفونت داشت مجبور به ..... چنین دندانی را بهتر است بکشید با این حال برای صادر کردن حکم کشیدن باید رادیو ... بیماری های لثه خاموشند / آرشیو farspage.com/w/23/avp31‎Cachedبیماری‌های لثه‌ای منشاء عفونی دارند، یعنی مجموعه‌ای از میکروب‌ها می ‌توانند لثه‌ها را بیمار کنند. شاید این .... راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان. راه‌هایی ... عفونت ایمپلنت دندان – سایت قیمت ها pric.3eke.ir/عفونت-ایمپلنت-دندان/‎Cached17 آوریل 2017 ... تصویر راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان. دکتر ابوالحسن مسگرزاده گفت: رعایت بهداشت کامل دهان، از طریق مسواک زدن به روش … ایمپلنت و کاشت دندان: روش و هزینه - متخصص ارتودنسی:دکتر فتحیان iranortodensi.ir/ایمپلنت-و-کاشت-دندان-روش-و-هزینه/‎Cached Similarایمپلنت و کاشت دندان، روش جایگزین کردن دندان، فواید، مراقبت و هزینه. ... کاشت دندان با لیزر باکتری‌هایی که در اغلب موارد موجب پوسیدگی دندان و عفونت .... ایمپلنت های دندان بسیار با دوام هستند و بیمار می تواند برای سال های طولانی از آنها استفاده نماید. پونیلا - راه هایی برای مهار... ponila.com/post/394617/ راه هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دند ... پیش از مراجعه با دندانپزشک برای ایمپلنت کاشت دندان به سوالاتی که در مورد مزایا و معایب یا انواع و روش های انجام ... عفونت دندان تورم غدد لنفاوی پشت گوش golpamelk-bfa.refblogs.ir/.../عفونت+دندان+و+تورم+غدد+لنفاوی+پشت+گوش.html درمان عفونت مثانه، درد دندان، کلسترول و چربی بالا، سرماخوردگی و تمیز شدن سینوس ها. راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان. دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت ... کاشت استفاده دندان ایمپلنت کاشت ایمپلنت کاشت دندان lalebit.ir/.../کاشت%20,استفاده%20,دندان%20,ایمپلنت%20,کاشت%20ایمپلنت%20,کاشت%20دندان.html اصطلاحاتی مانند کاشت دندان یا ایمپلنت دندانی که بدرست یا نادرست در سطح جامعه مصطلح شده یک روش درمانی است ... راه‌هایی برای مهار عفونت و بادوام کردن ایمپلنت دندان .