مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان

این نوزاد به دلیل زایمان زودرس مادر پنج روز قبل از پایان هفت ماهگی خود به دنیا آمد و اکنون پس از گذشت ۴۷ روز همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان در این بیمارستان بستری است.

علی اصغر که جثه‌ای بسیار ریز دارد و در زیر دستگاه‌های مراقبت ویژه زندگی خود در این دنیا را ادامه می‌دهد، در این مدت فقط ۵۰۰ گرم وزن اضافه کرده و اکنون وزنش به یک کیلو و ۴۰۰ گرم رسیده است.

مادر علی اصغر می‌گوید که در حال حاضر فرزندش با استفاده از اکسیژن و خدمات مراقبت‌های ویژه می‌تواند به زندگی‌اش ادامه دهد و پزشکان هنوز زمان قطعی مرخص شدن او را اعلام نکرده‌اند اما اعلام کرده‌اند در صورتی که دیگر نیازی به اکسیژن نداشته باشد امکان مرخص شدن وی از بیمارستان وجود دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان نیز می‌گوید: به طور میانگین تاکنون ۴۷۰ میلیون ریال برای این نوزاد در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان هزینه شده است.

دکتر «امین فخر» ادامه می‌دهد: از آنجا که استفاده از تمام تجهیزات و امکانات این بیمارستان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت رایگان است به طور میانگین روزانه یک میلیون تومان برای نوزادانی که در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، هزینه می‌شود.

وی تصریح می‌کند: علاوه بر خدمات هتلینگ، برای دیگر تجهیزات و امکانات مورد استفاده این نوزاد مانند دارو، تا زمان مرخص شدن حدود ۱۰۰ میلیون تومان هزینه می‌شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمان ادامه می‌دهد: به تمامی نوزادان نیازمند خدمات مراقبت‌های ویژه در این بخش خدمات رایگان ارائه می‌شود تا دیگر نیازی به دریافت خدمات درمانی از دیگر بیمارستان‌ها را نداشته باشند. (ایرنا)



لینک منبع :تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان

Images for تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تولد-یک-نوزاد-۹۰۰-گرمی-در-کرمان‎Cached Similar14 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: «علی اصغر»، نوزاد ۹۰۰ گرمی متولد شده در کرمان، پس از گذشت ۴۷ روز از زمان تولدش همجنان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان تحت ... تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تولد-یک-نوزاد-۹۰۰-گرمی-در-کرمان‎Cached14 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: «علی اصغر»، نوزاد ۹۰۰ گرمی متولد شده در کرمان، پس از گذشت ۴۷ روز از زمان تولدش همجنان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان تحت ... تولد نوزاد 900 گرمی در کرمان - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/news/69959/تولد-نوزاد-900-گرمی-در-کرمان‎Cached14 ژانویه 2015 ... علی اصغر نوزاد 900 گرمی است که پس از گذشت 47 روز از زمان تولدش در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان بستری است. ... طور میانگین روزانه یک میلیون تومان برای نوزادانی که در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، هزینه می شود ... تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/جام-جم-آنلاین/c83a35928429.html‎Cachedجام جم سرا: «علی اصغر»، نوزاد ۹۰۰ گرمی متولد شده در کرمان، پس از گذشت ۴۷ روز از زمان تولدش همجنان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان تحت مراقبت است. تولد یک نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان - تی نیوز tnews.ir/news/c83a35928429.html 14 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: «علی اصغر»، نوزاد ۹۰۰ گرمی متولد شده در کرمان، پس از گذشت ۴۷ روز از زمان تولدش همجنان در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان تحت ... از تولد نوزاد در راهپیمایی اربعین حسینی تا تولد نوزادان هفت قلو ... basijmed.ir/.../از-تولد-نوزاد-در-راهپیمایی-اربعین-حسینی-تا-تولد-نوزادان-هفت-قلو‎Cachedتولد نوزاد دختر در راهپیمایی اربعین حسینی، تولد نوزاد در سفر عمره، تولد نوزاد دو سر، تولد نوزادان چهار و هفت قلو ... تولد نوزاد ۹۰۰ گرمی در کرمان یک نوزاد پسر ۹۰۰ گرمی به دلیل زایمان زودرس مادر پنج روز پیش از پایان هفت ماهگی خود در کرمان به دنیا آمد. نوزاد 420 گرمی هم به خانه می رود - خبرگزاری صدا و سیما www.iribnews.ir/fa/news/.../نوزاد-420-گرمی-هم-به-خانه-می-رود‎Cached5 مارس 2017 ... آقای احمد صفری با اشاره به این که نوزاد در سلامت است ، افزود: این نوزاد نورس پس از سه ماه مراقبت در بیمارستان و رسیدن به وزن یک کیلو و 700 گرم ... تولد نوزاد نارس 900 گرمی + تصاویر - نمناک namnak.com/تولد-نوزاد-نارس-900-گرمی.p23882‎Cachedنمناک سرگرمیگوناگون تولد نوزاد نارس 900 گرمی + تصاویر ... تولد نوزاد نارس در 23 هفتگی یعنی درست 4 ماه زودتر از زمان طبیعی تولد یک نوزاد ،پدر و مادر جوان را ... تولد نوزاد ۵ کیلویی در بیمارستان - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6125303/تولد-نوزاد-۵-کیلویی-در-بیمارستان‎Cached12 ژوئن 2017 ... یک نوزاد 5 کیلو گرمی در مرکز آموزشی درمانی گراش متولد شد.