مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نشان افتخار برای 2 الاغ وفادار![+عکس]

یک مقام محلی در هند دراین‌باره گفت: من تصمیم گرفته‌ام به تمام حیوانات اهلی مثل الاغ‌ها، گاو‌ها، بوفالو‌ها و سگ‌ها که به صاحبانشان کمک می‌کنند نشان افتخار بدهم چون معتقدم این حیوانات از برخی انسان‌ها وفادار‌تر، سخت‌کوش‌تر، منضبط‌‌تر و گوش به فرمان‌تر هستند.

.

واتال ناگاراج معتقد است به الاغ‌ها که از آن‌ها برای کارهای سنگین در هند استفاده می‌شود بی‌اعتنایی می‌شود.

وی گفت که انتخاب این دو الاغ بدون فراخوان، درخواست پذیرش و بدون هیات داوران انجام شده و از این نظر این جایزه در دنیا منحصربه‌فرد است.

به گزارش بی‌بی‌سی، وی همچنین قول داده هر ماه چنین مراسمی را برای ارج گذاشتن به خدمات این حیوانات برگزار کند.

مراسم این بزرگداشت در یک ایستگاه اتوبوس شهری برگزار شد و در حالی که این دو حیوان شسته شده و با شال و مهره‌های رنگی آراسته شده بودند، برای آن‌ها مراسم گلریزان گرفته شد.

ناگاراج ۶۵ ساله است و به دلیل اعتراض‌های غیرمتعارف خود شهرت دارد. وی در سال ۲۰۱۱ سوار بر یک بوفالو در خیابان‌های «چاماراجاناگارون» به قیمت سوخت اعتراض کرد.(ایسنا)



لینک منبع :نشان افتخار برای 2 الاغ وفادار![+عکس]

Images for نشان افتخار برای 2 الاغ وفادار![+عکس] نشان افتخار برای 2 الاغ وفادار![+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نشان-افتخار-برای-2-الاغ-وفادار-عکس 9 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: دو الاغ به دلیل پُرکاری و وفاداری به صاحب خود، نشان افتخاردریافت کردند. نشان افتخار برای 2 الاغ وفادار + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../نشان-افتخار-برای-2-الاغ-وفادار-عکس.html‎Cachedدو الاغ به دلیل پُرکاری و وفاداری به صاحب خود، نشان افتخاردریافت کردند.یک مقام محلی در هند دراین‌باره گفت: من تصمیم گرفته‌ام به تمام حیوانات اهلی مثل الاغ‌. اعطای نشان افتخار به دو خر در هند - BBC Persian - BBC.com www.bbc.com/persian/.../150108_donkeys_given_awards_in_india‎Cached8 ژانویه 2015 ... ... ایالت بنگلور هند به دو خر به دلیل پرکاری و وفاداری نشان افتخار اعطا کرده است. ... حق نشر عکس Getty Images Image caption در هند برای خرها مراسم ... فیلم تجاوز یک آخوند‌ جمهوری اسلامی در در دستشویی مسجد به یک پسر ... https://azadyeiran.wordpress.com/ویدیویی-از-مرحله-اول-گزینش-در-بسیج-تجاو/‎Similarخیرنگار صدا و سیما برای نشان دادن اوضاع آرام سوریه با تعدادی از شهروندان سوری در خیابان ..... افزایش غسل جماع با الاغ در حوزه های علمیه، دلیل ممنوع تصویر شدن جیگر بوده .... پیام روحانی: به عهدی که با شما مردم بسته ام وفادار خواهم ماند/قدردانی از خاتمی و هاشمی ...... ویدیویی از اهدای بالاترین نشان افتخار به یک ایرانی آمریکایی توسط اوباما ... JamPhoto - جام فوتو - جام نیوز jamphoto.jamnews.ir/?10&PageNum=88 عکس غرق شدن اشکان خطیبی · هدیه تهرانی در کنار مازیار فلاحی · عکس جالب از کودکی محمد رضا گلزار · عکس زیبا و دیدنی پسر احسان خواجه امیری · نشان افتخار برای 2 ... JamPhoto - جام فوتو - جام نیوز jamphoto.jamnews.ir/?1&PageNum=87 عکس جالب حمید عسکرى، سحر قریشى وبازیگران خردسال یک فیلم · سمانه پاکدل در چالش «عکس بدون آرایش»! سمانه پاکدل ... نشان افتخار برای 2 الاغ وفادار · مهدی پاکدل ... داستان و تاریخ[17] - آشتی با خرد/رسانه دینی aashtee.org/page/Section.aspx?n=13832-1441-داستان%20و%20تاریخ داستان کامل تر و عکس‌های بیش‌تر هم در اینترنت موجود است. ...... نوشته است به لغت فرنگی و خط فرنگی و در آن نامه کرم و سخاوت و وفاداری و بزرگی خود را وصف کرده است. اعطای نشان افتخار به دو خر به پاس پرکاری و وفاداری - کلوب www.cloob.com/u/farhad710/114701781 9 ژانویه 2015 ... اعطای نشان افتخار به دو خر به پاس پرکاری و وفاداری مراسم این بزرگداشت در یک ایستگاه اتوبوس شهری برگزار شد؛ در حالیکه این دو خر شسته شده و ... "گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس - خیبرآنلاین kheybaronline.ir/fa/news/19522 18 فوریه 2014 ... که به این کار خودشون افتخار کردن ... حسین ...... موج مسلمان شدن مردم اروپا وآمریکا نشان می دهد که دنیا در حال بر عکس شدن است !! ما که از ابتدا مسلمان ...