مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آغاز آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی انسان

این دومین باری است که در چند ماه اخیر آزمایش واکسن ابولا بر روی انسان در این شهر انگلستان انجام می‌شود. قرار است در این مرحله واکسن بر روی ۷۲ فرد سالم ۱۸ تا ۵۰ سالم آزمایش شود و تیم تحقیقاتی قصد دارد کار تزریق واکسن به تمام داوطلبان را در یک ماه آینده به پایان برساند.

یک یا دو ماه بعد، دُز دوم واکسن به این افراد تزریق خواهد شد. تزریق اول، سیستم ایمنی را آماده مبارزه با ویروس می‌کند و تزریق دوم برای تقویت واکنش این سیستم است. دو تزریق، ترکیب متفاوتی دارند اما هر دو حاوی ژن‌های گونه زئیر ویروس ابولا هستند. تاثیر این واکسن بر تولید پادتن (آنتی‌بادی) و سلول‌های T (نوعی گلبول سفید) در طول یک سال آینده بررسی خواهد شد.

دست‌اندرکاران این کارآزمایی بالینی اطمینان داده‌اند که تزریق این واکسن باعث ابتلا داوطلبان به ابولا نمی‌شود.
این واکسن را شرکت داروسازی «جانسون‌ اند جانسون» آمریکا تولید کرده است. این شرکت امیدوار است مرحله دوم آزمایش انسانی واکسن ابولا را در سه ماه آینده در اروپا و آفریقا آغاز کند و در نیمه سال ۲۰۱۵، واکسن برای استفاده در سه کشور لیبریا، گینه و سیرالئون آماده باشد.

جانسون‌اند جانسون می‌گوید تا پایان سال جاری میلادی می‌تواند دو میلیون دُز واکسن تولید کند. (خبرآنلاین به نقل از بی‌بی‌سی)



لینک منبع :آغاز آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی انسان

آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی انسان شروع شد - BBC Persian www.bbc.com/persian/.../150106_new_ebola_vaccine_trial_begins‎Cached6 ژانویه 2015 ... آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی هفتاد و دو فرد سالم در دانشگاه آکسفورد آغاز شده است. این واکسن جدید، پیشتر باعث ایمنی کامل میمون‌ها در مقابل ... آزمایش واکسن جدید ابولا روی انسان - ایسنا www1.isna.ir/news/.../آزمایش-واکسن-جدید-ابولا-روی-انسان‎Cachedآزمایش واکسن جدید ابولا برای اطمینان از بی‌خطر بودن آن در دانشگاه آکسفورد آغاز شده است. آزمایش واکسن جدید ابولا روی انسان www.asriran.com/fa/news/375150/آزمایش-واکسن-جدید-ابولا-روی-انسان 7 ژانویه 2015 ... این شرکت امیدوار است مرحله دوم آزمایش انسانی واکسن ابولا را در سه ماه آینده در اروپا و آفریقا آغاز کند و در نیمه سال 2015 میلادی واکسن برای استفاده در ... آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی انسان شروع شد - پویش https://puyesh.net/.../news/.../آزمایش-واکسن-جدید-ابولا-بر-روی-انسان-شروع-شد 7 ژانویه 2015 ... آزمایش واکسن جدید ابولا برای اطمینان از بی‌خطر بودن آن، در دانشگاه آکسفورد آغاز شده است. این واکسن جدید، پیشتر در میمون‌ها ایمنی کامل در مقابل ... آزمایش واکسن جدید ابولا روی انسان rialchanges.ir/?t=65&e=46912480&ref=selfhttp://...ir‎Cachedآزمایش واکسن جدید ابولا برای اطمینان از بی‌خطر بودن اون در دانشگاه آکسفورد آغاز شده ... دوم آزمایش انسانی واکسن ابولا را در سه ماه آینده در اروپا و آفریقا آغاز کند و در نیمه ... آغاز تست واکسن زیکا روی انسان - onvansho onvansho.ir/result/آغاز-تست-واکسن-زیکا-روی-انسان.html آغاز مرحله جدید تست واکسن زیکا جهان سلامت نیوز تست واکسن ویروس زیکا آغاز فاز ... آغاز تست واکسن ابولا در گینه آزمایش واکسن جدید ابولا روی انسان آغاز آزمایش ... بهار نیوز - آزمایش واکسن جدید ابولا روی انسان baharnews.ir/news/65633/آزمایش-واکسن-جدید-ابولا-روی-انسان گروه علمی: آزمایش واکسن جدید ابولا برای اطمینان از بی‌خطر بودن آن در دانشگاه آکسفورد آغاز شده است. آخرین خبر | آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی انسان شروع شد akharinkhabar.com/.../آزمایش-واکسن-جدید-ابولا-بر-روی-انسان-شروع-شد-‎Cachedنامه نیوز/ این دومین باری است که در چند ماه اخیر آزمایش واکسن ابولا بر روی انسان در این شهر انگلستان انجام می‌شود. قرار است در این مرحله واکسن ب... واکسن جدید ابولا - علمی سرا elmisara.ir/tag/واکسن-جدید-ابولا.html/ آغاز آزمایش واکسن جدید ابولا بر روی انسان این دومین باری است که در چند ماه اخیر آزمایش واکسن ابولا بر روی انسان در این شهر انگلستان انجام می‌شود ... آزمایش واکسن ابولا در انسان‌ها آغاز می‌شود - سلام خبر https://salamkhabar.com/fa/news/.../آزمایش-واکسن-ابولا-در-انسان‌ها-آغاز-می‌شود 9 ژانویه 2015 ... شرکت جانسون اند جانسون آزمایش یک واکسن ابولا را در انسان‌ها آغاز کرده است به این قصد که با سویه‌ایی از ویروس ابولا مشابه ویروسی که باعث شیوع ...