مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال

در این یادداشت به برخی از این مشکلات و نحوه رفع آنها اشاره می‌کنم:


1. کاشت مو: بعد از 50 سالگی اکثر آقایان دچار طاسی می‌شوند و کاشت مو و انداختن خط رویش مو در افزایش اعتمادبه‌نفس و زیبایی و جوانی‌شان موثر است. متخصص مجرب در این زمینه می‌تواند حتی با موهای سفید، این خط رویش را ایجاد کند تا ظاهر فرد طبیعی به نظر برسد. برخی از آقایان از داشتن موی سفید خوششان نمی‌آید و ترجیح می‌دهند موهایشان را رنگ کنند اما بنده توصیه می‌کنم به جای رنگ مو که ظاهری مصنوعی به فرد می‌دهد از شامپوهای رنگ‌کننده مو و رفع‌کننده سفیدی استفاده کنند که ظاهری طبیعی‌تر دارد و موهای سفید را خاکستری تیره می‌کند.

2. رفع افتادگی‌های پوستی: به آقایانی که دچار افتادگی پوست و چین چروک شده‌اند، توصیه می‌شود به کمک روش‌های کم‌تهاجمی مثل RF یا تکنیک اولتراسوند جوان‌سازی انجام دهند.

3. استفاده از ضد آفتاب: بسیاری از آقایان می‌گویند فرصت کافی برای رسیدگی به پوستشان را ندارند اما ضدآفتاب یکی از اساسی‌ترین کارهایی است که می‌تواند جلوی بسیاری از سرطان‌های پوستی و انواع لک را بگیرد. توصیه می‌کنیم حتی آقایانی که سن‌شان از 50 سال گذشته‌اند و طاس هستند، روی سرشان هم ضدآفتاب بزنند.

4. مراقبت از خال‌ها و لک‌ها: اگر در کودکی عادت به مصرف ضدآفتاب نداشته‌اید، امکان بروز ضایعات بدخیم در سنین بالا روی پوست وجود دارد. به همین دلیل با مشاهده هر لک یا ضایعه‌ای که به وجود می‌آید یا ظاهری غیرطبیعی دارد یا زخم‌هایی که دیر خوب می‌شوند به متخصص مراجعه کنید.

5. استفاده از مرطوب‌کننده‌ها: با افزایش سن، رطوبت پوست کم و خشک می‌شود به همین دلیل توصیه می‌شود زمان حمام کردن کوتاه و آب حمام ولرم باشد و حتما داخل حمام تا هنوز پوست مرطوب است از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید تا خشکی، باعث اگزما و مشکلات بعدی نشود.(دکتر محمدعلی نیلفروش‌زاده - متخصص پوست/سلامت)



لینک منبع :توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال

Images for توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../توصیه‌های-زیبایی-به-مردان-میانسال‎Cached7 ژانویه 2015 ... جام جم سرا: اکثر آقایان در دهه پنجم زندگی دچار مشکلاتی می‌شوند که برطرف کردن آنها در زیبا و جوان به نظر رسیدن چهره‌شان تاثیر قابل‌توجهی دارد. رازهای زیبایی مردان میانسال - راستینه - سایت پزشکی و مجله سلامتی ... https://rastineh.com/رازهای-زیبایی-مردان-میانسال/‎Cachedرازهای زیبایی مردان میانسالافزودن دیدگاه ... به آقایانی که دچار افتادگی پوست و چین چروک شده‌اند، توصیه می‌شود به کمک روش‌های کم‌تهاجمی مثل RF یا تکنیک ... تصاویر عشق بازی با سینه زن - the Half Moon thehalfmoonnewton.co.uk/lodb/Dcv‎Cachedبازی کردن با موهای زنان آرامش خوبی به آنها می دهد قرار گیری سر آنها روی سینه شما نیز. ... این مرد میانسال با دختران تقلبی و عروسکی اش عشق بازی می کند و از در کنار آن ها بودن ... در چنین جامعه‌ای، الگوی زیبایی برای مردها آفرودیت(الهه عشق و زیبایی) نیست . در خصوص عشق بازی و تحریک همسر توصیه های زیادی توسط رفتار شناسان جنسی. میگنا - مردان میانسال بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پوست هستند www.migna.ir/vdcc41qs.2bqsx8laa2.html‎Cached23 مه 2012 ... پزشکان آمریکایی دریافتند که مردان میانسال بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پوست قرار دارند.به گزارش فارس ... توصیه‌های زیبایی به مردان میانسال. خود را در میانسالی چگونه می بینید؟ - تبیان article.tebyan.net/267620/خود-را-در-میانسالی-چگونه-می-بینید-‎Cached7 ژانویه 2014 ... مجله ای را که روی میز است بر می دارد و به یکی از کلینیک های زیبایی زنگ می زند و وقت می گیرد. بحران نیمه عمر. همه ما در مورد دوران چلچلی و بحران میانسالی و حال و هوای خاص میانسالان شنیده ایم. ... آشفته می سازد، مردان در این سال ها با تهدید از دست دادن شغل به علت بازنشستگی و .... باورها و توصیه‌های نادرست در دوران بارداری. علل تمایل دختران به ازدواج با مردان میانسال - رابطه زن و مرد - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../علل-تمایل-دختران-به-ازدواج-با-مردان-میا/‎Cachedعلل تمایل دختران به ازدواج با مردان میانسال, رابطه زن و مرد, بررسی ها نشان می دهد ... وی همچنین توصیه کرد: مسئله مهم دیگر برای جلوگیری از این پدیده تأمین نیازهای مالی ... حفظ زیبایی طبیعی در میانسالی | زیبامون https://www.zibamoon.com/.../حفظ-زیبایی-طبیعی-در-میانسالی‎Cached20 مه 2017 ... به علاوه استرس و چاقی مفرط هم، هر یک به نوبه خود در چگونه به نظر رسیدن پوست تأثیر به ... توصیه‌هایی برای حفظ زیبایی طبیعی خانم‌های میانسال. رابطه مشروع دختر جوان با 2 مرد مسن (عکس) - تالاب www.talab.org/.../relationship-legitimate-girl-young-2-man-older-photo.html‎Cachedرابطه مشروع دختر جوان با 2 مرد مسن سمانه دختر 15 ساله با خبرنگاران از اتفاقات تلخ ... سمانه با ابراز پشیمانی توصیه ای به هم سالان خود داشت و گفت : ای کاش با پدر و ... آیا برای ازدواج سن مرد مهم است؟ - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/news/.../آیا-برای-ازدواج-سن-مرد-مهم-است؟‎Cached18 مه 2017 ... همانگونه که دخترها زودتر به بلوغ جنسی می رسند از آن طرف هم، نیازهای جنسی شان زودتر از مردان فروکش می‌کند. معمولاً خانم ها در میانسالی دچار سردی در روابط زناشویی می شوند. ... توصیه پزشکان ... پوست و مو زیبایی; دهان و دندان ...