مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه خورش انار

طرز تهیه:

ابتدا پیاز را نگینی خرد کنید و با مقداری روغن تفت دهید. سپس گوشت را به آن اضافه کرده و صبر کنید تا تغییر رنگ دهد. سبزی خرد شده را به خورش اضافه و به مدت 3 دقیقه سرخ کنید.

در این مرحله رب انار، انار دانه‌شده و پودر گردو را به همراه سه چهار پیمانه آب به خورش بیفزایید و صبر کنید خورش جا بیفتد. در دقایق آخر پخت خورش نمک، فلفل و گلپر را اضافه کنید. می‌توانید این خورش را هم همراه برنج و هم به با نان و کمی سیب‌زمینی سرخ کرده نوش جان کنید.

چاردیواری (ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه خورش انار

خورش انار، طرز تهیه خورشت انار دانه مسما - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/khoresh/20131020233610.html‎Cached Similarخورش انار,طرز تهیه خورش اناربیج,طرز تهیه خورش انار آویج,نحوه پخت خورش انار,طرز تهیه خورش اناردانه مسما,طرز پخت خورشت انار,خورشت انار,طرز تهیه خورش انار,طرز تهیه ... طرز تهیه 5 غذای خوشمزه با انار - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-5-غذای-خوشمزه-با-انار.p8904‎Cachedآموزش تهیه خورش مرغ با انار و روش تهیه خورش بادمجان با انار و درست کردن خورش با انار را در سایت نمناک یاد بگیرید. Images for طرز تهیه خورش انار طرز تهیه خورشت انار - ایران ناز www.irannaz.com/pomegranate-stew-recipe.html‎Cached Similarروش پخت یک خورشت خوشمزه با انار مواد لازم جهت پخت خورش انار دانه مسما مرغ نصف یک عدد انار دانه شده 2 عدد پیاز 200 گرم شکر در صورت. طرز تهیه خورش انار (ناردون) با مرغ - غذای شب یلدا - غذا شاپ www.ghazashop.com/.../طرز+تهیه+خورش+انار+ناردون+با+مرغ+غذای+شب+یلدا.aspx‎Cached1394/09/22 این خورش را در فصل پاییزو زمستان که فصل انار است و مخصوصا در شب یلدا تهیه کرده و همراه با مرغ میل کنیدو از طعم جدید و جادوی آن لذت ببرید، در شمال ... طرز تهیه خورش انار دانه | ایران کوک https://irancook.ir/09/26/خورش-انار-دانه/23271/‎Cachedخورش انار دانه: کمی روغن زیتون در ماهیتابه بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید. زمانیکه ... طرز تهیه: ابتدا مرغ را بشویید و به قطعات دلخواه برش بزنید و با نمک، فلفل و ... طرز تهیه خورشت انار دانه مسما - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../pomegranate1-seed-stew1.html‎Cached Similarآموزش طرز تهیه خورشت انار دانه مسما,موادلازم جهت تهیه خورشت اانار دانه مسما,آموزش پخت خورش انار دانه مسما,نکته جهت سرو خورش انار دانه مسما. طرز تهیه خورشت ناردون شمالی • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-خورشت-ناردون-شمالی/‎Cachedطرز تهیه کامل خورشت ناردون شمالی با آموزش مرحله به مرحله و با عکس. روش تهیه خورشت ناردون که با انار تهیه میشه. خورشت انار خوشمزه با مرغ و رب انار شمالی. طرز تهیه خورش انار مسمای گیلان ، یک پیشنهاد عالی برای شب یلدا 7ganj.ir/طرز-تهیه-خورش-انار-مسمای-گیلان/‎Cached Similarدر ادامه طرز تهیه خورش انار مسمای گیلان را به شما عزیزان آموزش می دهیم. این خورش بسیار ساده و خوشمزه بوده و یک پیشنهاد عالی برای شام شب یلدا است. با ما همراه شوید … خورش انار | طرز تهیه خورش انار - تاپ ناز www.topnaz.com/طرز-تهیه-خورش-انار/‎Cachedخورش انار یا ناردون غذای خوشمزه ویژه شب یلدا است که غذای محلی شمالی است. با این غذای محلی سفره تان را زیبا کنید. مواد لازم برای خورش انار مرغ :یک ع.