مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طر تهیه پاستا با سس آلفردو

طرز تهیه:‌

در یک قابلمه مقداری آب را‌ جوش بیاورید و مقداری نمک و دو قاشق غذاخوری روغن مایع در آن بریزید. سپس پاستا را در آب جوش بریزید و 15 دقیقه صبر کنید تا کاملا پخته شود. بعد از یک ربع آنها را با آب سرد آبکش کنید.فیله های مرغ را با کمی نمک و پیاز آبپز کنید. همزمان با پخت پاستا در یک ماهیتابه کوچک ولی عمیق مقداری روغن بریزید و فیله‌های مرغ را در آن سرخ کنید. فیله‌های مرغ باید کاملا طلایی و برشته شود.در این مرحله کره را در ماهیتابه بریزید و روی حرارت قرار دهید تا آب شود.

سپس قارچ خرد شده و سیر را به آن اضافه کنید و یک دقیقه با حرارت بالا تفت دهید. توجه داشته باشید سیر حتما باید رنده شده باشد در غیر این صورت از پودر سیر استفاده کنید.سپس خامه را به همراه نیمی از پودر پنیر و شیر به سس پاستا اضافه کنید و بعد از یک دقیقه از روی حرارت بردارید. نمک و فلفل سیاه را اضافه و سپس این سس را با پاستا مخلوط کنید.

پاستا و سس را خوب به هم بزنید تا تمام پاستا به آن آغشته شود. این غذا را در ظرف مورد نظر بریزید و تکه‌های مرغ سرخ شده را روی آن قرار دهید و با کمی زیتون تزئین کنید.

چاردیواری (ضمیمه دوشنبه روزنامه جام جم)



لینک منبع :طر تهیه پاستا با سس آلفردو

پاستا | طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ - نمناک namnak.com/پاستا-مرغ-با-سس-آلفردو.p14602‎Cachedپاستا و پاستا آلفردو و پاستا با سس مرغ و طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ را در بخش آشپزخانه نمناک مشاهده کنید. پنه ی مرغ با سس آلفردو • دونفره https://www.2nafare.com/آموزش-تهیه-پنه-مرغ-سس-آلفردو/‎Cachedآموزش پخت پنه ی مرغ مشهروترین پاستا پنه ی مرغ آلفردو با طعم ویژه و لذیذی که ... مواد قابل تهیه و در دسترس این خوراک خوشمزه، دلیلی خواهد بود تا هر از چند گاهی با آن ... ‎طرز تهیه پاستای مرغ و پنیر - ‎طرز تهیه چیکن استروگانوفپاستا با سس آلفرد و مرغ، ماکارونی مرغ - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/pasta1/5933.html‎Cached Similarماکارونی مرغ,پاستا با سس آلفرد و مرغ,اسپاگتی با سس مرغ,اسپاگتی مرغ,طرز تهیه ... [عجله نکنید باید هنوز طرز تهیه سس آلفردو را هم برایتان بگوئیم]همزمان با ریختن ... طرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ و قارچ - زیباکده https://www.zibakade.com/.../طرز-تهیه-پاستا-با-سس-آلفردو-و-مرغ-و-قارچ-TP1226/‎Cachedطرز تهیه پاستا با سس آلفردو و مرغ و قارچ یکی از رایج‌ترین سس‌های پاستا سس آلفردو است که طرفداران زیادی هم دارد. مهم نیست که از چه نوع پاستایی. آموزش کامل طرز تهیه پاستا با سس مخصوص و خوشمزه آلفردو و مرغ mepatogh.ir/4438/پاستا-آلفردو/‎Cached22 فوریه 2017 ... آموزش کامل طرز تهیه پاستا با سس مخصوص و خوشمزه آلفردو و مرغ مواد لازم برای سس آلفردو کره :: یک چهارم پیمانه خامه :: یک پیمانه سیر :: یک حبه (خرد ... طرز تهیه پاستا با سس آلفردو | یک پاستا آسان و خوشمزه - آپارات www.aparat.com/.../طرز_تهیه_پاستا_با_سس_آلفردو_%7C_یک_پاستا_آسان‎Cached7 آوریل 2017 ... طرز تهیه پاستا با سس آلفردو وقت زیادی نمیبره. آماده کردن این پاستا آسان و خوشمزه با سس آلفردو حدوداً ده دقیقه زمان میبره. نوع پاستاش ٬ فتوچینی٬ ... پاستا پنه مرغ با سس آلفردو - چی بپزم chibepazam.ir/پاستا-پنه-مرغ-با-سس-آلفردو/‎Cached Similarبرای سس: کره رو آب کرده و با خامه و پنیر میریزید تو یک ظرف و حسابی هم می‌زنید. ... پاستا با مرغ و سس آلفردو ناپلئونی پنیر کوکوی سیب زمینی کوکو مرغ کوکو ... پاستا با مرغ و سس آلفردو - چی بپزم chibepazam.ir/پاستا-با-مرغ-و-سس-آلفردو/‎Cached Similar[عجله نکنید باید هنوز طرز تهیه سس آلفردو را هم برایتان بگوئیم]; همزمان با ریختن ... پاستا با خامه و مرغ مرغ معطر با سیب زمینی خورش آق ماش(اورمیه) پاستا با گوشت ... پاستا با سس آلفردو - فیدیلیو fidilio.com/wikifood/alfredo/‎Cachedپاستای با سس آلفردو که بیشتر با فوتوچینی و پنه تهیه می شود که در پنیر ... طرز تهیه: روش درست کردن سس سفید. آرد رو در شیر سرد حل کنید و روی شعله کم بذارید ... آشپزی با مک - دستور پخت پاستا پنه با سس آلفردو - ماکارونی مک makpasta.com/Blog/دستور_پخت_پاستا_پنه_با_سس_آلفردو‎Cached Similar22 ژوئن 2014 ... مناسب برای ۴ نفر. مواد لازم: پاستا پنه مک ۱ بسته فیله مرغ ۴ عدد پیاز ۱ عدد سیر ۳ حبه خامه ۲۰۰ گرم کره ۵۰ گرم شیر ۱ پیمانه قارچ ۲۰۰ گرم جعفری ۵۰ ...