مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت!

رابطه‌ای که شما تجربه کرده‌اید، پر از نکاتی است که به طور قطع، چنانچه قبل از ورود به آن درباره آن‌ها اطلاعات لازم را کسب می‌کردید، اکنون احساس بی‌هدفی و پوچی نمی‌کردید. با این حال در ادامه به نکاتی که در همین باره ذکر می‌شود، توجه کنید.

توهم عاشقی داشتید

با توجه به این‌که شما در 18 سالگی عاشق شده‌اید، باید بدانید که 18 سالگی، زمان اوج احساسات و عواطفی است که نوجوانان و جوانان آن را «عشق» می‌نامند در حالی که عشق تعریف دیگری دارد و هیچ گاه به این راحتی تمام نمی‌شود؛ یعنی اگر شما و پسر دایی‌تان واقعاً عاشق یکدیگر شده بودید، سرانجامتان ازدواج بود، نه آنچه امروز برایتان اتفاق افتاده است. به بیان دیگر، آنچه تجربه کرده‌اید، شاید احساسی یکطرفه و البته ناشی از خلأهایی بوده است که نیازمند بررسی در جلسات مشاوره تخصصی است تا برداشتتان از مفهوم عشق و دوست داشتن به طور جدی به چالش کشیده شود. گذشته از این موضوع، در بهترین حالت، آنچه شما عشق می‌نامید، ممکن است از نظر فرد مقابلتان عشق محسوب نشود.

به پیامدهای ارتباطتان فکر نکرده‌اید

اگر تصمیمتان برای برقراری رابطه با پسر دایی‌تان به طور دقیق بررسی شود، روشن می‌شود که در اتخاذ این تصمیم هیچ‌گونه پیامدی را در نظر نگرفته بودید؛ بنابراین دلایل برقراری ارتباط با پسر دایی‌تان را بررسی کنید تا در آینده دوباره درگیر چنین مشکلاتی نشوید.

قبول کنید که اشتباه کردید

عبارت «زد زیر همه چیز» که در پیامکتان به آن اشاره کرده‌اید بوضوح نشان می‌دهد که برقراری این رابطه از همان اول اشتباه بوده است. پشت احساسی که شما آن را عشق می‌نامید، افکار، باورها و تصورات غیر منطقی بسیاری نهفته است که دلیل اصلی احساس پوچی و بی‌هدفی اکنون شماست. بر اساس همین احساسات، تصورات و داستان‌هایی که خودتان آن‌ها را بشدت پذیرفته‌اید، ازدواج پسر دایی‌تان شما را آزار می‌دهد. به عبارت دیگر، بهتر است بگوییم این ازدواج او نیست که شما را آزار می‌دهد، بلکه تصور و خیالی است که شما نام عشق بر آن گذاشته‌اید.

برای پایان دادن به این احساس بی‌هدفی و پوچی‌تان، باید قبول کنید که اشتباه کرده‌اید و پسر دایی‌تان عاشق شما نبوده است. تنها در این صورت است که تحمل این شرایط برایتان ساده‌تر خواهد شد.

بررسی دلایل همه‌جانبه

با این حال بررسی نیازهای پاسخ داده نشده شما، انگیزه‌تان برای برقراری رابطه‌ای که تجربه کرده‌اید، به چالش کشیدن افکار و احساساتی که به رفتارهای نادرست شما منجر شده و بسیاری نکات دیگر که می‌تواند در وضعیتی که اکنون تجربه می‌کنید تأثیر داشته باشد باید مورد بررسی دقیق‌تر قرار گیرد. به طور قطع، آگاهی از این نکات می‌تواند درانتخاب ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی شما برای ازدواج مؤثر واقع شود تا آینده بهتری برای خود بسازید. (پریسا غفوریان - دانشجوی دکترای روان‌شناسی/خراسان)



لینک منبع :خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت!

Images for خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../خیلی-بدحالم-عشق-من-زیر-قول-و-قرارهایش-زد-و-رفت‎Cached31 دسامبر 2014 ... جام جم سرا: دختری ۱۸ ساله‌ام. عاشق پسر دایی‌ام شدم و مدتی با هم رابطه داشتیم، ولی بعد او زد زیر همه چیز و اکنون احساس بی‌هدفی و پوچی می‌کنم. خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../خیلی-بدحالم-عشق-من-زیر-قول-و-قرارهایش-زد-و-رفت‎‎Cachedاو دارد ازدواج می‌کند و هیچ فردی هم از حال بد من خبر ندارد. چه کنم؟ تصویر خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! رابطه‌ای که شما تجربه کرده‌اید، پر از نکاتی ... خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! | رابطه - قطره www.ghatreh.com/news/.../خیلی-بدحالم-عشق-زیر-قول-قرارهایش-رفت 31 دسامبر 2014 ... خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! رابطه ای که شما تجربه کرده اید، پر از نکاتی است که به طور قطع، چنانچه قبل از ورود به آن درباره آن ... خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! | دختری - قطره www.ghatreh.com/news/.../خیلی-بدحالم-عشق-زیر-قول-قرارهایش-رفت 31 دسامبر 2014 ... دختری 18 ساله ام. عاشق پسر دایی ام شدم و مدتی با هم رابطه داشتیم، ولی بعد او زد زیر همه چیز و اکنون احساس بی هدفی و. دانلود آهنگ شهاب مظفری از من دور شو ولی نرو www.musicsingle.ir/دانلود-آهنگ-شهاب-مظفری-از-من-دور-شو-ولی.html‎Cachedدانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام از من دور شو ولی نرو از رسانه تک موزیک. » آهنگ و تنظیم کننده ... زدی زیر قول و قرارت چی منو از فکرت دراره هرکی بوده شبیه تو دیدم ... news – برگه 3346 – یک سایت دیگر با وردپرس فارسی news.adbx.ir/d/page/3346/‎Cachedعشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! خیلی بدحالم… عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! رابطه‌ای که شما تجربه کرده‌اید، پر از نکاتی است که به طور قطع، چنانچه قبل از ... مشاوره - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/service/07-386-392/16/مشاوره‎Cachedجام جم سرا: تمام دوران مجردی من به درس خواندن و رفتن به کلاس‌های مختلف گذشت، وظیفه اصلی من خوب نمره ... تصویر خیلی بدحالم... عشق من زیر قول و قرارهایش زد و رفت! آوای دل - اشعارعاشقانه avayedel.com/category/5/page/8‎Cachedزیر رگبار جدایی بودم و دریای غم ... سینه ام از غم عشق تو فراگیر شدست نوشداروی من ای ... چشم پر اشک و تن ســرد مرا رفت و ندید آتش شوق بر این ... چنان آشفته ام، درگیرمو دلتنگ و بدحالم که حتی ... به قرارهای نگذاشته مان سر کوچه ی دلهره ... شاید چشم هایم اینبار بی حیایی کنند و من آن پسرک سر به هوایی باشم که در .... به در هر چه باید زدم ح. دانلود آهنگ شهاب مظفری بنام عکس قدیمی - دانلود آهنگ جدید mybirmusic.com/دانلود-آهنگ-شهاب-مظفری-بنام-عکس-قدیمی/‎Cached16 مه 2017 ... منو از پا درارن دیگه بسه برا من. اینجا بی تو موندن نداره دیدی همه حرفات شعاره. زدی زیر قول و قرار چی منو از فکرت دراره. هرکی بوده شبیه تو دیدم خاطرات ...