مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مخصوص کریسمس: طرز تهیه شیرینی لقمه‌ای

طرز تهیه:

۱ - در ابتدا فر را روشن کرده و در درجه حرارت ۱۸۰ سلسیوس می‌گذاریم تا گرم شود. ورقه‌های فویل را در آن می‌گذاریم تا کمی حرارت ببینند.

۲. کره، شکر و شربت را در یک ظرف بزرگ ریخته و به آرامی حرارت می‌دهیم تا همهٔ آن‌ها با هم ذوب شوند. آرد، آب لیمو و زنجبیل را در یک تابه ریخته و روی حرارت کم گذاشته و مدام هم می‌زنیم و بعد می‌گذاریم تا کمی خنک شود. همهٔ مواد را با هم مخلوط می‌کنیم.

۳. ته ورقه‌های فویل را با روغن کاملا چرب کرده تا هنگامی که مواد را می‌ریزیم به آن نچسبند.

۴. از قاشق غذاخوری استفاده کرده و مواد را قاشق قاشق روی ورقه‌های داغ آماده می‌ریزیم. در مدت فقط ۵ تا ۶ دقیقه شیرینی‌ها طلایی شده و آماده می‌شوند. این کار را برای تمام موادی که در اختیار داریم انجام می‌دهیم تا همهٔ شیرینی‌ها آماده شوند.

۵. با استفاده از یک قاشق چوبی یکی یکی و به آرامی شیرینی‌ها را از روی ورق برداشته و آن‌ها را در ظرفی زیبا می‌چینیم تا خنک شوند.

۶. هنگام سرو می‌توانید روی شیرینی‌ها لایهٔ نازکی از خامه بمالید و آن را سرو کنید. (سیمرغ)



لینک منبع :مخصوص کریسمس: طرز تهیه شیرینی لقمه‌ای

Images for مخصوص کریسمس: طرز تهیه شیرینی لقمه‌ای شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/pastry-drink/pastry/149719-149719/‎Cached Similar27 دسامبر 2012 ... یکی از شیرینی های مخصوص کریسمس، شیرینی لقمه ای مخصوص است. ... طرز تهیه شیرینی لقمه ای برای کریسمس : 1 - در ابتدا فر را روشن کرده و در ... مخصوص کریسمس: طرز تهیه شیرینی لقمه‌ای - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مخصوص-کریسمس-طرز-تهیه-شیرینی-لقمه‌ای‎Cached29 دسامبر 2014 ... تصویر مخصوص کریسمس: طرز تهیه شیرینی لقمه‌ای. طرز تهیه: ۱ - در ابتدا فر را روشن کرده و در درجه حرارت ۱۸۰ سلسیوس می‌گذاریم تا گرم شود. طرز تهیه شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس - سوران www.sooran.com/fa/recipes/8338/‎Cached22 آگوست 2015 ... طرز تهیه در ابتدا فر را روشن کرده و در درجه حرارت سلسیوس می گذاریم تا گرم شودورقه های فویل را در آن میگذاریم تا کمی حرارت ببینند کره، شکر و ... شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/amoozesh...aka/news201751231089045.html 30 آوریل 2017 ... آشپزی, آموزش آشپزی, آموزش پختن شیرینی,[categoriy]. آکاایران: شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس. ,آشپزی, آموزش آشپزی, آموزش پختن شیرینی ... شیرینی لقمه ای، شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../20131227193555.html‎Cachedشیرینی لقمه ای,شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس,تهیه شیرینی لقمه ای,شیرینی لقمه ای ترکیه,طرز تهیه شیرینی لقمه ای,شیرینی لقمه ای بدون فر,دستور شیرینی ... شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس - ایران استایل https://www.irstyle.net/شیرینی-لقمه-ای-مخصوص-کریسمس/‎Cachedشیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس. ... طرز تهیه : ۱ – در ابتدا فر را روشن کرده و در درجه حرارت ۱۸۰ سلسیوس می گذاریم تا گرم شود.ورقه های فویل را در آن میگذاریم تا کمی ... شیرینی های خوشمزه - Download | Install Android Apps | Cafe Bazaar https://cafebazaar.ir/app/rabert.shiriny/?l=en‎Cached Rating: 3.3 - 9 votes - Free - Android - Business/Productivity شیرینی پفکی نارگیلی طرز تهیه شیرینی قلبی شکلاتی قطاب خانگی شیرینی بیسکوییتی مخصوص کریسمس شیرینی لقمه ای مخصوص کریسمس مافین ذرت، ... دانلود طرز تهیه شیرینی های عید نوروز اپلیکیشن برای اندروید - مارکت ... play.p30download.com/app/com.persan.nowruz‎Cached7 دسامبر 2016 ... در این برنامه ما برای شما دهها آموزش پخت "شیرینی های مخصوص عید" رو برای شما بصورت کاملا رایگان آماده کردیم. ... پیمانه ها و همچنین بهترین شیرینی های عید کریسمس سایر کشورها و عید فطر را نیز قرار داده ایم. ... شیرینی لقمه ای کیک، شیرینی‌جات و مربا - لقمه loghmeh.ir/Pages/cat-191-5.aspx‎Cachedدستور پخت کوکی‌های آلمانی‌ها برای کریسمس pfeffernusse، در لغت به معنای ... طرز تهیه شیرینی یونانی برای کریسمس کوکی های کره ای مخصوص یونان که در جشن سال ...