مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روشی جدید برای درمان آرتریت روماتوئید

جام جم سرا: آرتریت، بیماری مربوط به ورم مفاصل بدن و یکی از طاقت فرسا‌ترین بیماری‌هایی است که در دنیا مردم زیادی با آن سر و کار دارند و به این بیماری مبتلا هستند.
از جمله روش‌های درمانی جدید این بیماری، کاشت یا ایمپلنت است که بر اساس گزارش اسکای نیوز این روش درمانی تا به حال موفقیت‌های زیادی کسب کرده است. یکی از مبتلایان به این بیماری که در مرکز درمانی آکادمیک آمستردام حضور پیدا کرده بود عنوان کرده است با این روش، زندگی دوباره را تجربه می‌کند.

وی بیان می‌کند: تاکنون از آغاز برنامه معالجه‌اش یک سال می‌گذرد ولی دیگر اثری از درد را در خود نمی‌بیند و می‌تواند همانند گذشته به پیاده روی برود و یا رانندگی کند.

مونیک روبروئک که ایمپلنت خود را سال گذشته انجام داده بود تنها پس از گذشت ۶ هفته به زندگی گذشته خود بازگشت.

تقریبا تمامی بیماران تحت درمان این روش بهبود بیماری را احساس کرده‌اند حتی آن دسته از بیمارانی که تا قبل از این روش درمانی، روش‌های جدید درمانی را نیز امتحان کرده بودند ولی نتیجه‌ای نگرفته بودند. (تسنیم)



لینک منبع :روشی جدید برای درمان آرتریت روماتوئید

روشی جدید برای درمان آرتریت روماتوئید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1769677802153692928‎Cached Similar25 دسامبر 2014 ... روش جدیدی برای درمان بیماری آرتریت در بیماران مبتلا به ورم مفاصل بدن ابداع شده است که به گفته برخی از متخصصان همانند معجزه‌ای شفابخش عمل ... دستورالعمل‌های جدید برای درمان آرتریت روماتوئید - داروهای بیولوژیک و ... www.behpu.com/.../دستورالعمل‌های-جدید-برای-درمان-آرتریت-روماتوئید---داروهای-بیولوژیک-و-فرآورده‌های-ضدروماتیسم‎Cachedدر آرتریت روماتوئید برای پیشگیری از بروز عوارض درازمدت، مداخلات و درمان زودهنگام ضروری است. هنوز علت اصلی ایجاد‌کننده این بیماری به‌درستی مشخص نیست اما ... ترکیب دارویی جدید در درمان بیماری آرتریت روماتوئید www.behpu.com/.../ترکیب-دارویی-جدید-در-درمان-بیماری-آرتریت-روماتوئید‎Cachedمحققان در یک متاآنالیز شبکه‌ای جدید نشان دادند ترکیب دارویی متوتروکسات، سولفاسالازین و هیدروکسی‌کلروکین در درمان بیماران مبتلا به آرتریت روماتوئید به اندازه ... روشی جدید برای درمان آرتریت روماتوئید - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../روشی-جدید-برای-درمان-آرتریت-روماتوئید 25 دسامبر 2014 ... روش جدیدی برای درمان بیماری آرتریت در بیماران مبتلا به ورم مفاصل بدن ابداع شده است که به گفته برخی از متخصصان همانند معجزه‌ای شفابخش عمل ... درمان آرتریت روماتوئید به روش تغذیه ای - خبرگزاری تسنیم - Tasnim https://www.tasnimnews.com/.../news/.../درمان-آرتریت-روماتوئید-به-روش-تغذیه-ای‎Cached7 نوامبر 2016 ... پژوهشی جدید به این نکته اشاره داشته است که رژیم غذایی می تواند درمان های سنتی برای آرتروز را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه بیشتر با این بیماری ... راه جدید درمان آرتریت روماتوئید - پایگاه اطلاع رسانی سلول های بنیادی www.bonyannews.ir/News/ctl/.../mid/.../راه-جدید-درمان-ارتریت-روماتویید‎Similar جدیدترین روش درمان آرتریت با سیستم ایمنی - درمان - مراقبت - سلامت ... www.salamatnews.com/news/.../جدیدترین-روش-درمان-آرتریت-با-سیستم-ایمنی‎Cached20 آوریل 2016 ... مطالعات جدید محققان نشان می دهد، ترکیبات تولید شده توسط سیستم ... التهاب ناشی از آرتریت روماتویید به راحتی می تواند به بخش های دیگر بدن از ... پزشکی بالینی - آرتریت روماتوئید clinicalmedicine.ir/tag/آرتریت-روماتوئید‎Cached Similarوی افزود: امیدواریم این نتایج منجر به درمان‌های جدید و روش‌های پیشگیری از آرتروز شود. .... برچسب‌ها: آرتریت, آرتریت روماتوئید, قرص, هوشمند, داروی جدید, CD73. ۶ نکته درباره آرتریت روماتوئید - بیتوته www.beytoote.com/health/.../tips-rheumatoid6-arthritis.html‎Cachedعلل آرتریت روماتوئید افراد مبتلا به آرتریت روماتوئید علایم آرتریت روماتوئید , درد مفاصل , تورم و ... یک روش درمانی منفرد برای درمان آرتریت روماتوئید وجود ندارد. کشف روشی جدید برای درمان آرتروز - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/483057/science/medical‎Cached28 نوامبر 2015 ... محققان معتقدند این روش راه را برای درمان های جدید و موثر آرتروز هموار می کند. ... برای آرتریت روماتویید و استئوآرتریت هیچ درمان قطعی وجود ندارد و به ...