مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور

جام جم سرا: سرهنگ سید حسن حسینی در باره چگونگی کشف و قتل اعضای این خانواده گفت: روز گذشته ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته شد و همکاران ما در کلانتری ۱۳ به محل حادثه در شهرک اندیشه اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضایی، پس از ورود به منزل مذکور، اجساد غرق در خون این خانواده را مشاهده کردند.
به گفته فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، با حضور بازپرس ویژهٔ قتل و اکیپ‌هایی از دایره مبارزه با جرایم جنایی، پزشکی قانونی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در صحنه، تحقیقات جنایی آغاز شد.
حسینی افزود: مشاهدات اولیه حکایت از وجود آثاری از ضربات چاقو بر بدن مرد خانواده دارد و بقیه اعضای خانواده شامل همسر و دختر ۸ ساله و پسر ۱۱ ساله این خانواده نیز بر اثر اصابت یک جسم سخت به ناحیه سر فوت کرده‌اند. در بررسی‌های اولیه به علت یافته شدن یادداشتی احتمال داده شد که مرد خانواده ابتدا اعضای خانواده خود و سپس خود را می‌کشد؛ اما این فقط یک فرضیه است و همچنان تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.
وی گفت: اجساد اعضای این خانواده پس از انجام اقدامات اولیه به سردخانه منتقل شد تا علت و زمان دقیق مرگ مشخص شود.

حسینی درباره اینکه پلیس چطور با توجه به صورت گرفتن این حادثه در منزل از جنایت با خبر شده گفت: همسایه‌ها به بوی تعفنی که از این منزل منتشر می‌شد مشکوک شده بودند و به همین دلیل موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

وی درباره زمان وقوع حادثه گفت: مرد خانواده روز شنبه در محل کارش حضور داشته اما در رابطه با زمان دقیق و علت حادثه بررسی‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: متاسفانه در زمینه نحوه انجام و علت این جنایت شایعات بی‌پایه و اساسی در فضاهای مجازی و اجتماعی پیچیده که از شهروندان درخواست می‌کنیم برای پیگیری چنین حوادثی فقط از مبادی رسمی خبر را دنبال کنند علت دقیق این جنایت هنوز مشخص نشده و بعد از بررسی‌ها به سمع افکار عمومی خواهد رسید. (ایسنا)



لینک منبع :قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور

قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../قتل-مرموز-۴-عضو-یک-خانواده-در-نیشابور‎Cached24 دسامبر 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در شهرستان نیشابور خبر داد که پس از انتشار بوی تعفن و در ... قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../قتل-مرموز-۴-عضو-یک-خانواده-در-نیشابور‎Cachedفرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در شهرستان نیشابور خبر داد که پس از انتشار بوی تعفن و در پی تماس ... Images for قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور قتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در نیشابور - پایگاه خبری تحلیلی 598 tnews.ir/news/05e234920576.html 24 دسامبر 2014 ... فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از کشف اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در شهرستان نیشابور خبر داد که پس از انتشار بوی تعفن و در ... راز قتل خانواده ۴ نفره در دست‌نوشته پدر - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/281803/Incidents/localincidents‎Cached Similar23 دسامبر 2014 ... این جمله‌ای بود که در تکه‌کاغذی که در صحنه قتل 4 عضو یک خانواده به‌دست آمد، نوشته ... دخترش به همراه همسر و 2فرزندشان در شهرک اندیشه نیشابور زندگی ... جنایت هولناک در نیشابور - ایسنا www.isna.ir/news/93100200729/جنایت-هولناک-در-نیشابور‎Cached23 دسامبر 2014 ... ... انتظامی شهرستان نیشابور اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره ... گفته فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، با حضور بازپرس ویژه‌ی قتل و ... کشف اجساد یک خانواده 3 نفره در اندیمشک | رسانه تی وی fardanews.rasanetv.com/page-836609.html‎Cachedقتل مرموز ۴ عضو یک خانواده در ... نیشابور از کشف اجساد غرق در خون اعضای یک خانواده چهار نفره در شهرستان ... 3 دی 1393 ساعت ... قتل 4 عضو یک خانواده در نیشابور مرگ دلخراش 4 کارگر در سقوط به داخل دستگاه خمیر کاغذ نیشابور | رکنا www.rokna.ir/.../268629-مرگ-دلخراش-کارگر-در-سقوط-به-داخل-دستگاه-خمیر-کاغذ-نیشابور‎Cached30 مه 2017 ... رکنا: بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مشهد از فوت ۴ کارگر در حادثه عصر امروز در یک کارخانه خمیر ضایعات کاغذ در شهر مشهد خبر داد. قتل زن جوان در نیشابور - تدبیر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/26642614 16 ا کتبر 2016 ... فرمانده انتظامی نیشابور گفت: یک زن جوان با ضربات چاقو توسط همسرش در این شهرستان به قتل رسید. .... منتقل شد و تحقیقات برای کشف معمای مرگ مرموز این جوان ادامه دارد. ... در این نمایشنامه لیندا زن ویلی لومان تنها عضو خانواده است که از واقعیت ... که ساختمان چهار طبقه ای در خیابان حسینی منطقه اتابک بود، اعزام شدند. مرگ دلخراش 4 عضو یک خانواده در قم / مرگ مادر و ۲ فرزند در آتش عمدی ... www.shahrekhabar.com/social/149244102060926‎Cached17 آوریل 2017 ... رکنا: چهار عضو یک خانواده در قم براثر آتش‌سوزی که عمدی اعلام‌شده است در آتش سوختند. ... + عکس · قتل زن جوان توسط شوهرش در استخر خانگی شمال تهران + عکس محل حادثه ... پژو 206 فرزند یک خانواده را در نیشابور یتیم کرد ..... ۰۷:۰۶ اعدام قاتل ستایش با طناب دار قطعی شد+عکس; ۰۷:۵۷ مشاهده شیء نورانی مرموز در آسمان 6 ...