مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

راهکارهایی برای پرورش عضلات، بدون وزنه

جام جم سرا: یکی از موارد اصلی که باعث رشد ماهیچه‌ها می‌شود مقاومت است. در باشگاه‌ها مقاومت و تحمل فشار وزنه، دمبل و دستگاه‌ها باعث پرورش ماهیچه‌ها می‌شود، اما بدن این توانایی را دارد که با کمک وزن خود نیز عضلات را پرورش دهد.

برنامه‌های زیر می‌تواند برای پرورش عضلات بدون وزنه و دستگاه مناسب باشد:

- ۳ دور دراز و نشست تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور. ابتدا سعی کنید آرام‌تر شروع کنید و کم‌کم شدت ورزش را افزایش دهید.

- ۳ دور شنای سوئدی تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور.
- ۳ دور حرکت لانگ تا آنجا که می‌توانید و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور مطمئن شوید که این حرکت را درست انجام می‌دهید. می‌توانید بعد از مدتی از اجسامی که کمی وزن دارند مانند بطری آب که از شن پر شده نیز استفاده کنید.
- انجام ۳ دور حرکت کرانچ ۶ تا ۱۲ بار و ۶۰ ثانیه استراحت بین هر دور. در این حرکت گردن شما نباید خم شود، سعی کنید درست نقطه‌های در بالای سر خود نگاه کنید. انجام این برنامه دو تا سه بار در هفته‌ می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد.
- تغذیه نیز در پرورش عضلات موثر است. عضلات از پروتئین تشکیل شده‌اند. هنگامی که شروع به ورزش می‌کنید باید پروتئین لازم را دریافت کنید. اگر پروتئین مصرف نکنید، عضلات نیز رشدی نخواهند داشت. لازم نیست که حتما از پودر پروتئین استفاده کنید. (ایسنا)



لینک منبع :راهکارهایی برای پرورش عضلات، بدون وزنه

راهکارهایی برای پرورش عضلات، بدون وزنه - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../راهکارهایی-برای-پرورش-عضلات،-بدون-وزنه‎Cached23 دسامبر 2014 ... معمولا افراد تصور می‌کنند که بدون وزنه و دستگاه نمی‌توان ماهیچه‌ها را پرورش داد، در حالی که تمرینات و ورزش‌های مختلف می‌توانند به افراد کمک کنند که ... علم ورزش | تقویت عضلات بدون وزنه www.elmevarzesh.com/muscle-training-without-weights/‎Cached Similar1 ژوئن 2012 ... تقویت عضلات بدون وزنه | بدون وزنه نیز می توان عضله آورد. ... در حقیقت راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما می توانید با توجه به آن، این کار را انجام ... پرورش اندام و عضلات بدون وزنه زدن - پارس ناز www.parsnaz.com/پرورش-اندام-عضلات-بدون-وزنه-زدن.html‎Cachedپرورش اندام و عضلات بدون وزنه زدن حتما نیازی نیست تا برای پرورش اندام خود به کلی وزنه مختلف متوسل شوید با حرکات دیگری هم می توان عضلات را تقویت. راهکاری برای پرورش عضلات بدون وزنه - سایـت ورزشــی butostatic.com/راهکاری-برای-پرورش-عضلات-بدون-وزنه/ 31 مارس 2016 ... راهکاری برای پرورش عضلات بدون وزنه. ,پرورش عضلات سینه,پرورش عضلات سینه در خانه,پرورش عضلات بازو,پرورش عضله بازو,پرورش عضلات پشت ... روش تقویت و پرورش عضلات بدون وزنه - سماتک www.samatak.com/.../method-of-cultivating-the-muscles-without-weights.html‎Cached Similarبرای تقویت و پرورش عضلات و ماهیچه های بدن حتما لازم نیست که دستگاه های مجهز و وزنه های سنگین بدنسازی داشته باشید. باید بدانید روش های وجود دارد تا در منزل و بدون ... عضله سازی بدون وزنه + تصاویر - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/muscle3-without1-pictures.html‎Cached Similarعضله سازی بدون وزنه بدنسازی تمرینات بدنسازی عضله سازی حرکات ورزشی با دمبل, راههای افزایش حجم عضله,تناسب اندام,زیبایی اندام,,پرورش اندام. 6 تمرین برای تقویت عضلات پا (+تصاویر) - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/exercises3-strengthen2-leg.html‎Cachedتمرین های ورزشی مخصوص پاها حرکات اسکات حرکات لانچ تقویت عضلات پا ... برای قسمت قدرتی تمرین وزنه ای انتخاب کنید که برایتان چالش به حساب بیاید، اما ... چگونه بدون وزنه عضله سازی کنیم؟ - آلامتو www.alamto.com/build-muscle-bodyweight-exercise.html‎Cached23 نوامبر 2016 ... دوچرخه‌سواران و دوندگانی با بدن‌های عضلانی و بدون چربی که عضلات سرینی‌شان بسیار خوش‌فرم و قوی ... شما مطمئناَ می‌توانید فقط با تمرینات بدون وزنه، عضله بسازید! .... بهترین راه های رفع بد بویی دهان چیست ؟ ... از مهمترین آنها احساس امنیت است پس قبل از هر تصمیمی سعی کنید محیطی مناسب برای پرورش آنها مهیا کنید. تمرینات بازو - عضله سازی حرفه ای |فیتنس|بدنسازی donyayeazoleh.com/تمرینات-بازو/‎Cached Similar27 مه 2015 ... حرکات سنتی از جمله جلوبازو با هالتر به شما امکان می دهند تا در بخش منفی تکرارها در حین پایین بردن وزنه، وزنه های سنگین تری را تحمل کنید. عضله ... پرورش عضلات بدون استفاده از وزنه - راسخون rasekhoon.net/article/.../پرورش-عضلات-بدون-استفاده-از-وزنه/‎Cachedما قصد داریم تا در این مقاله شما را باشیوه های پرورش اندام بدون بهره گیری از وزنه آشنا کنیم. و اما چگونه میتوانید این کار را انجام دهید؟ در حقیقت راههای بسیار زیادی وجود ...