مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نیامده پرطرفدار شد: ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی

جام جم سرا: «مرویس دیاموندز» سازنده ساعت هوشمند، از فریم مطلای ۱۸ عیار در کنار ۱۵ قیراط الماس استفاده کرده است. قیمت پایه ساعت هوشمند اپل ۳۵۰ دلار و مطلا کردنش نیز بیشتر از ۵ هزار دلار آب نمی‌خورد، اما آنچه این ساعت را گران‌قیمت کرده الماس به کار رفته در آن است.


سازنده در فیسبوک خود قول عرضه ساعت را در اواسط ۲۰۱۵ داده است و این زمان می‌تواند نزدیک به زمان عرضه ساعت هوشمند اپل به‌طور رسمی باشد. (خبرآنلاین)



لینک منبع :نیامده پرطرفدار شد: ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی

نیامده پرطرفدار شد: ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نیامده-پرطرفدار-شد-ساعت-۱۰۰-میلیون-تومانی‎Cached17 دسامبر 2014 ... اپل قرار است ساعت هوشمندی را روانه بازار کند که هنوز نیامده، پرطرفدار شده است و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ساخته‌اند. اخباربانک - ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی اپل را ببینید akhbarbank.com/vdceox8w.jh8owi9bbj.html‎Cached17 دسامبر 2014 ... ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ساخته‌اند. ساعت 100 میلیون تومانی اپل را ببینید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/390553/ict/hardware‎Cached17 دسامبر 2014 ... ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت 30150 دلار ساخته‌اند. ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی اپل + عکس - ساعت24 www.saat24.com/fa/doc/news/.../ساعت-۱۰۰-میلیون-تومانی-اپل-عکس ساعت 24- ساعت هوشمند اپل هنوز به بازار نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ساخته‌اند. ساعت 100 میلیون تومانی اپل (عکس) - نازوب www.nazweb.ir/98240-at-100-million-usd-apple-photo.html‎Cachedمعرفی و ساخت گران ترین ساعت توسط شرکت اپل ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت 30150 دلار ساخته. نیامده پرطرفدار شد: ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی - رهتا www.rahta.com/.../نیامده_پرطرفدار_شد:_ساعت_۱۰۰_میلیون_تومانی‎Cachedگردآوری پورتال رهتا : اپل قرار است ساعت هوشمندی را روانه بازار کند که هنوز نیامده، پرطرفدار شده است و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ساخته‌اند. ساعت هوشمند 100 میلیون تومانی اپل +عکس https://www.irstyle.net/ساعت-هوشمند-100-میلیون-تومانی-اپل-عکس/‎Cachedساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ساخته‌اند. « مرویس دیاموندز » سازنده ساعت هوشمند، از فریم مطلای ۱۸ عیار در ... ساعت مچی زنانه ۱۰۰ میلیون تومانی اپل + عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../ساعت-مچی-زنانه-۱۰۰-میلیون-تومانی-اپل-ع.html‎Cached18 دسامبر 2014 ... ساعت مچی زنانه ۱۰۰ میلیون تومانی اپل ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ساخته‌اند. ساعت 100 میلیون تومانی «اپل» www.javanonline.ir/fa/news/692737/ساعت-100-میلیون-تومانی-اپل 17 دسامبر 2014 ... ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت 30150 دلار ساخته‌اند. الف - ساعت ۱۰۰ میلیون تومانی اپل را ببینید alef.ir/vdcdnx0xnyt0kn6.2a2y.html?25txt 17 دسامبر 2014 ... ساعت هوشمند اپل هنوز نیامده، پرطرفدار شده و جواهرسازان نمونه‌ای مطلا از آن را به قیمت ۳۰۱۵۰ دلار ...