مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد

جام جم سرا: هدایت حسینی در گفت‌وگو با میزان برداشتن ممنوعیت خمیر مرغ را تکذیب کرد و گفت: در حال حاضر سازمان غذا و دارو در حال بررسی این موضوع است و همچنان این ممنوعیت برداشته نشده است.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که سازمان غذا و دارو تاکنون نسبت به سلامت این مواد اولیه اطمینان پیدا نکرده‌ایم، خاطرنشن کرد: در مجموع ممنوعیت همچنان پا برجاست و استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده‌های گوشتی اعم از سوسیس، کالباس، کباب کوبیده و حلیم که به مصرف انسانی می‌رسد، ممنوع است.

مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی در خاتمه تصریح کرد: سازمان غذا و دارو با حضور سازمان استاندارد در حال بررسی این موضوع است و امیدواریم این موضوع به جمع‌بندی نهایی برسد.

این در حالی است که رئیس سازمان دامپزشکی امروزاعلام کرد در پی جلسه مشترک با سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد مشترکا به این تفاهم رسیدیم که استفاده از خمیرمرغ مانعی ندارد و مجاز است.

مهدی خلج افزود: در جلسه مشترک چهارشنبه 12 آذرماه با حضور روسای سازمان‌های غذا و دارو و استاندارد برگزار شد، پس از ارائه توضیحات از سوی سازمان دامپزشکی مبنی بر معرفی چگونگی تولید خمیرمرغ در خطوط مجاز تولید به این نتیجه رسیدیم که اگر خمیرمرغ در این بستر بهداشتی و نظارتی تولید می‌شود، دارای هیچ مشکلی نیست.



لینک منبع :مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد

مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مجاز-شدن-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد‎Cached16 دسامبر 2014 ... مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های خوراکی و آشامیدنی گفت: استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده‌های گوشتی اعم از سوسیس، کالباس، کباب کوبیده و ... - مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد www.hemayatonline.ir/TextVersionDetail/4967 16 دسامبر 2014 ... سوسن نوری-درحالی که تا دیروز استفاده از خمیر مرغ در فرآورده‌های گوشتی از سوی وزارت بهداشت ممنوع اعلام شده بود، اما روز گذشته رییس سازمان ... Images for مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد خبر مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - نظام سلامت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../خبر-مجاز-شدن-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد‎Cachedسلامت نیوز :مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو برخی اخبار مبنی بر «مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ در... تکذیب مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/276004/تکذیب-مجاز-شدن-استفاده-از-خمیر-مرغ‎Cachedمدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی گفت: استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده های ... تکذیب مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ ... سایت حامی احمدی‌نژاد: بقایی به بیمارستان منتقل شد/اظهارات و بغض احمدی‌نژاد مقابل بیمارستان+عکس و فیلم ... مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - صدرا نیوز sadranews.ir/.../30488-مجاز-شدن-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد.html‎Cached16 دسامبر 2014 ... مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی گفت: استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده های گوشتی اعم از سوسیس، کالباس، کباب کوبیده ... الف - جزییات مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس alef.ir/vdcfymdjjw6dcca.igiw.html?483814‎Cached17 ژوئن 2017 ... میزان نوشت: بر اساس اصلاحیه شماره ۲ استاندارد ملی ایران شماره ۲۳۰۳ (سوسیس و کالباس – ویژگی ها و روش های آزمون)، استفاده از گوشت مرغ جداسازی شده ... جزییات مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس - عصر ایران www.asriran.com/.../جزییات-مجاز-شدن-استفاده-از-خمیر-مرغ-در-سوسیس-و-کالباس‎Cached17 ژوئن 2017 ... بر اساس اصلاحیه شماره ۲ استاندارد ملی ایران شماره ۲۳۰۳ (سوسیس و کالباس – ویژگی ها و روش های آزمون)، استفاده از گوشت مرغ جداسازی شده به روش ... مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - پایگاه خبری اقتصادی ... tnews.ir/news/329134621938.html‎Cachedمدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی گفت: استفاده از خمیر مرغ در تولید فرآورده های گوشتی اعم از سوسیس، کالباس، کباب کوبیده و حلیم که به ... جزییات مجاز شدن استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/677458/Economy/industry‎Cached17 ژوئن 2017 ... میزان نوشت:بر اساس اصلاحیه شماره ۲ استاندارد ملی ایران شماره ۲۳۰۳ (سوسیس و کالباس – ویژگی ها و روش های آزمون)، استفاده از گوشت مرغ جداسازی شده ...