مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نمایشگاه عفاف و حجاب در تهران برپا شد

جام جم سرا: حمید قبادی با بیان اینکه توسعه و ترویج الگوهای حجاب، ایجاد تنوع در اقلام و ملزومات مورد نیاز حجاب و دسترسی آسان و مناسب علاقه مندان به این محصولات، از اهداف برپایی این نمایشگاه است، گفت: این نمایشگاه در سه بخش فروش، نمایش و علمی و آموزشی برپا شده است. بخش فروش شامل عرضه چادر‌ها، انواع روسری و مقنعه و مانتوهای اسلامی و پارچه چادری و بخش نمایش نیز شامل آثار برگزیده جشنواره‌های قبلی و بخش علمی و آموزشی شامل نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی است.

قبادی افزود: یکی از دلایل مهم برگزاری این نمایشگاه درخواست مردم برای برپایی آن در طول سال است و آنان معتقدند که این رویداد نباید فقط به ماه مبارک رمضان محدود شود.

وی با بیان اینکه قرار است روزانه رونمایی از محصولات و تولیدات حوزه عفاف و حجاب صورت گیرد، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در طول سال چهار بار این نمایشگاه با همکاری بخش خصوصی و تحت نظارت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار شود.

به گفته قبادی، این نمایشگاه از ۲۵ آذر تا اول دی ماه و از ساعت ۱۰ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است. (ایرنا)



لینک منبع :نمایشگاه عفاف و حجاب در تهران برپا شد

نمایشگاه عفاف و حجاب در تهران برپا شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-در-تهران-برپا-شد‎Cached16 دسامبر 2014 ... دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، از برپایی هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» در بخش جنوبی مصلای امام خمینی (ره) شهر ... نمایشگاه عفاف و حجاب در شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن برپا شد ... https://www.tasnimnews.com/.../نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-در-شعبه-بیت-الحسین-ع-جامعةالقرآن-برپا-شد‎Cached16 جولای 2017 ... نمایشگاه عفاف و حجاب در شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن برپا شد ... و مضامین حجاب و عفاف در شعبه بیت‌الحسین(ع) استان تهران برگزار کرده است. نمایشگاه عفاف و حجاب در شعبه بیت‌الحسین(ع) جامعةالقرآن برپا شد khabarland.com/.../نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-در-شعبه-بیت‌الحسین-ع-جامعةالقرآن-برپا-شد‎Cached16 جولای 2017 ... منیر روحی، مسئول شعبه بیت‌الحسین(ع) مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری ... نمایشگاه عفاف و حجاب در تهران برپا شد | مرآت : آخرین اخبار استان سمنان meraatnews.com/content/نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-در-تهران-برپا-شد‎Cached16 دسامبر 2014 ... نمایشگاه عفاف و حجاب در تهران برپا شد. دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، از برپایی هفتمین نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «گوهر زیبایی» ... ایرنا - 180 غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن برپا می شود www.irna.ir/fa/News/82547517/‎Cached28 مه 2017 ... تهران - ایرنا - معاون بخش عفاف و حجاب بیست و پنجمین نمایشگاه بین ... کمیته عفاف و حجاب در رواق غربی مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و شامل ... ایرنا - نمایشگاه ملی حجاب و عفاف در مصلی تهران برپا شد www.irna.ir/fa/News/81223035/‎Cached2 جولای 2014 ... تهران - ایرنا - مسئول بخش نمایشگاهی بنیاد ملی مد و لباس اسلامی گفت: نمایشگاه ملی حجاب و عفاف امسال با اختصاص 100 غرفه در جشنواره رمضان در ... نمایشگاه عفاف و حجاب "سیرت زیبا" در کرج برپا شد - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-سیرت-زیبا-در-کرج-برپا-شد 23 مه 2011 ... به گزارش خبرنگار مهر در کرج، همزمان با ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و بزرگداشت مقام زن معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج نمایشگاه عفاف و حجاب ... نمایشگاه عفاف و حجاب - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News ... www.mehrnews.com/tag/نمایشگاه+عفاف+و+حجاب‎Cached Similarنمایشگاه رسانه و حجاب و عفاف از سوی بسیج رسانه در میدان نبوت (هفت حوض) شرق تهران برگزار می‌شود. .... نمایشگاه عکس «چتر حجاب» در شهرستان فومن برپا شد. برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه 14 تهران - IQNA iqna.ir/fa/news/.../برپایی-نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-در-منطقه-14-تهران‎Cached18 ژوئن 2017 ... ... با هدف ترویج فرهنگ عفاف و تبلیغ حجاب اسلامی ایرانی «نمایشگاه عفاف و حجاب» در مجموعه‌های فرهنگی هنری شهربانو منطقه 14 تهران برپا شد. عصر نمایشگاه - برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در تایباد asrenamayeshgah.com/.../برپایی-نمایشگاه-عفاف-و-حجاب-در-تایباد‎Cached... و نزدیکی ایام البیض، نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان مرزی تایباد برپا شد. ... وی گفت: امروز دشمن در پی ضربه زدن به اعتقادات، ارزش ها و باورهای ملت ایران است و ...