مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه‌هایی برای کاهش استرس

جام جم سرا: دکتر هنرور با اشاره به این که متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند تمام مواد غذایی از جمله میوه و سبزیجات رنگی مثل انواع توت‌ها، گیلاس و حتی مرکبات نارنجی رنگ باید حتما در طول روز مصرف شوند چرا که هر رنگ از میوه‌ها دارای آنتی اکسیدان قوی است، افزود: آنتی اکسیدان‌ها با کم کردن استرس و افزایش توان بدنی منجر به کاهش بیماری‌ها شده و شادابی روزانه را تامین می‌کنند.

وی تصریح کرد: فلفل دلمه‌ای زرد و نارنجی به دلیل داشتن کاروتنوئید که نشان دهنده یک آنتی اکسیدان قوی است به کاهش استرس بدن کمک می‌کند.

او در خصوص میزان استفاده هر واحد میوه در طول روز گفت: حدود ۳ تا ۴ واحد برای مصرف سبزیجات و ۲ تا ۴ واحد برای میوه‌ها در طول روز ضروری است. (باشگاه خبرنگاران)



لینک منبع :میوه‌هایی برای کاهش استرس

میوه‌هایی برای کاهش استرس - شفا نیوز www.shefanews.com/fa/news/33065/میوه‌هایی-برای-کاهش-استرس‎Cached Similar22 دسامبر 2014 ... برای مقابله با استرس و فشارهای روانی، راهکارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند در کاهش پیامدهای ناشی از رویارویی و مواجهه با فشارهای روانی بسیار موثر ... مواد غذایی کاهش دهنده استرس - تبیان article.tebyan.net/6123/مواد-غذایی-کاهش-دهنده-استرس‎Cachedچگونه از طریق مصرف موادغذایی با استرس مبارزه کنیم؟ 1- روز خود را با مصرف یک لیوان آب پرتقال تازه یا آب میوه های طبیعی حاوی ویتامینC شروع کنید و در بقیه روز آب ... 10 خوردنی آرامش‌بخش و ضداسترس - تبیان article.tebyan.net/182002/10-خوردنی-آرامش-بخش-و-ضداسترس‎Cached5 ا کتبر 2011 ... کمبود سلنیوم در بدن باعث اضطراب، افسردگی و خستگی می‌شود. ... بدن می‌باشند که با تولید امواج مغزی آلفا سبب کاهش استرس و افزایش آرامش می‌شود. ... اگر از کیوی خوشتان نمی‌آید، می‌توانید میوه‌های دیگر غنی از ویتامین C را جایگزین ... میوه‌هایی برای کاهش استرس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/1758939547446276541/میوه‌هایی-برای-کاهش-استرس 16 دسامبر 2014 ... به گفته یک متخصص تغذیه، میوه‌ها و سبزیجات رنگی به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، میزان استرس روزانه را کاهش داده و باعث شادابی و نشاط می‌شود. مصرف این غذاها باعث کاهش استرس میشوند - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_21893.html‎Cached Similarتنش و استرس چیزی است که همه ما داریم اما تفاوت در نحوه برخورد با آن است مدیریت استرس وسیله ای قدرتمند در کسب بهبودی است ایران ناز، چون استرس زی. میوه‌هایی برای کاهش استرس - خبرلند khabarland.com/news/228365/میوه‌هایی-برای-کاهش-استرس-1‎Cached7 ژوئن 2017 ... میوه‌هایی برای کاهش استرس برای مقابله با استرس و فشارهای روانی، راهکارهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند در کاهش پیامدهای ناشی از رویارویی و مواجهه ... چه غذاهایی استرس را کاهش می‌دهند؟ - ایسنا www.isna.ir/news/94030301131/چه-غذاهایی-استرس-را-کاهش-می-دهند‎Cached24 مه 2015 ... کارشناس مسئول تغذیه مرکز بهداشت هرمزگان گفت: به‌طور قطع و یقین، بین نوع تغذیه و افزایش یا کاهش استرس رابطه وجود دارد. کدام غذاها استرس را کم می کنند؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/nutrition/foods-stress-less.html‎Cached Similarمیوه هایی که یک وعده غذایی کامل هستند ... غذاهای دیگر سطح کورتیزول و آدرنالین ( هورمون‌های استرس زا که در دراز مدت عوارضی برای بدن دارند) را کاهش می دهند. در نهایت نیز ، یک ... یکی دیگر از راه‌های کاهش استرس، خوردن یک لیوان شیر ولرم قبل از خواب است. 9 خوراکی مفید که استرس تان را کاهش می دهد - سیمرغ seemorgh.com/lifestyle/style-and-beauty/.../178353-178353/‎Cached Similar7 نوامبر 2013 ... پژوهشگر درمانگر آلمانی کشف کرده است که ویتامین ث به کاهش استرس کمک می کند و بعد از یک موقیعت اضطراب آور فشار خون را به حالت عادی باز می ... تویسرکان - با این میوه با استرس خداحافظی کنی mohamadalvanditoy13.mihanblog.com/extrapage/2233232‎Cached Similarوی در ادامه با بیان این که تغذیه روش اصلی درمان استرس نیست، گفت: استفاده از یک ... که از غلات، سبزیجات، میوه‌ها، گوشتها، لبنیات و در نهایت از چربی‌ها استفاده کنیم. ... این متخصص تغذیه با بیان نقش زغفران در کاهش استرس گفت: اما این مسئله در ...