مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سیب‌ زمینی تنوری

جام جم سرا:

مواد لازم برای تهیه سس:

سس مایونز: نصف ‌ فنجان، پودر سیر: یک‌چهارم قاشق چایخوری، سس خردل: یک قاشق سوپخوری، نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم


طرز تهیه:

ابتدا سیب‌زمینی‌ها را بشویید و خشک کنید. کره را در دمای محیط گذاشته تا نرم شود. تمام پوست سیب‌زمینی‌ها را با کره چرب کنید و روی آن مک بپاشید سپس در فویل بپیچید و در فر گرم شده به مدت ۴۰ دقیقه با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد بگذارید و یکی دو بار سیب‌زمینی را پشت و رو کنید که یکنواخت پخته شود.

بعد از پخت‌ آن‌ها را از فویل‌خارج کنید و یک برش نیمه عمیق به شکل بعلاوه روی آن ایجاد کنید و با کمک دست، کمی آن را باز کنید و یک قاشق از قارچ خرد شده و پنیر در آن شکاف‌ها بریزید و مجددا ۱۰ دقیقه در فر بگذارید تا پنیر آب شده و قارچ کاملا نرم ‌شود. سپس از فر بیرون آورده و مقداری سس آماده شده ‌ همراه پیازچه خرد شده و نمک و فلفل روی سیب‌زمینی‌ها بریزید و گرم میل کنید. برای تهیه سس، تمام مواد لازم را که ذکر شده باهم مخلوط و استفاده کنید.

(ضمیمه چاردیواری جام جم)



لینک منبع :طرز تهیه سیب‌ زمینی تنوری

Images for طرز تهیه سیب‌ زمینی تنوری طرز تهیه سیب زمینی تنوری - ایران کوک https://irancook.ir/09/06/sibzamini-tanori/10974/‎Cached6 سپتامبر 2014 ... طرز تهیه سیب زمینی تنوری و کبابی : ابتدا پوست سیب زمینی ها را با ابر ظرف شویی و آب سرد خوب تمیز کنید و بشویید سپس با چنگال روی سیب ... طرز تهیه سیب زمینی تنوری با روش های مختلف آشپزی - ملی کالا www.melikala.com/food/467-سیب-زمینی-تنوری‎Cachedسیب زمینی تنوری نوعی غذا خیلی خوشمزه به عنوان یک شام سبک محسوب میشود و طرفداران زیادی دارد . در این جا چندین روش پخت را جمع اورده ایم که به راحتی میتوانید تهیه ... طرز تهیه سیب زمینی تنوری غذای انگلیسی - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=634726‎Cached Similarمواد لازم برای ۴ نفر : سیب زمینی در اندازه متوسط ۵-۶ عدد سبزی * نگینی خرد شده ۱ استکان پنیر پیتزا رنده شده به مقدار لازم نمک به مقدار لازم طرز تهیه : ابتدا سیب ... طرز تهیه سیب زمینی تنوری با پنیر | بانوان www.banovan.com/Article/طرز-تهیه-سیب-زمینی-تنوری-با-پنیر‎Cached Similar15 آوریل 2013 ... سیب زمینی تنوری یا اسکالپ سیب زمینی یک غذای بسیار خوشمزه و زیبا میباشد که هم میتواند به تنهایی سرو شود و هم در کنار خوراک های گوشتی قرار ... سیب زمینی تنوری - بیتوته www.beytoote.com/cookery/rejimi.../scalloped-potatoes2.html‎Cached Similarطرز تهیه سیب زمینی تنوری پخت سیب زمینی تنوری , نحوه پخت سیب زمینی تنوری , پخت سیب زمینی پرخاصیت , بهترین روش پخت سیب زمینی , آموزش آشپزی ... طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیر - نمناک namnak.com/سیب-زمینی-تنوری-شکم-پر-با-سوسیس-پنیر.p19453‎Cachedدر این مطلب از آشپزخانه نمناک طرز تهیه سیب زمینی تنوری شکم پر با سوسیس و پنیر را آموزش خواهیم داد که به عنوان پیش غذا می توانید از آن استفاده کنید. سیب زمینی تنوری - هایپر استار www.hyperstariran.com/hyperlife/22/1568/‎Cached Similarسیب زمینی 4 عدد. ماست 2/1 لیوان. مایونز 1 قاشق غذاخوری. پودر سیر 1 قاشق چای خوری. سیر 2 حبه. آویشن ، نمک ، فلفل قرمز و روغن زیتون به مقدار دلخواه. دستور تهیه : . طرز تهیه سیب زمینی تنوری با گوشت و پنیر - آپارات ► 1:27www.aparat.com/v/mpATf/طرز_تهیه_سیب_زمینی_تنوری_با_گوشت_و_پنیر May 20, 2017 - 1 min پارسه گرد - پرتال تخصصی خانه، خانواده و سبک زندگی سیب زمینی تنوری با گوشت و پنیر یک میان وعده خوشمزه است که می توانید دستور تهیه آن را ... طرز تهیه سیب زمینی کبابی در فر و مایکروویو با نمک https://parnianmedia.com/.../طرز-تهیه-سیب-زمینی-کبابی-در-فر-و-مایکروویو-با-نمک/‎Cachedسیب زمینی کبابی را معمولا روی آتش یا در میان زغال های گداخته می گذارند تا کاملا بریان گردد اما می توان در منزل نیز به بهترین شکل سیب زمینی تنوری تهیه کرد و در ...