مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نقش پدران در تربیت مردان آینده

جام جم سرا: با بیان اینکه نقش پدر در آموزش رفتارهای شایسته مردانه به فرزند پسر انکارناپذیر است گفت: وقتی که صحبت تربیت پسران است، پدران به نسبت مادر‌ها از امتیاز ویژه‌ای برخوردارند.

وی یادآور شد: مادران به طور قطع می‌توانند به کودکان خود آموزش دهند که چگونه انسان خوبی باشند، ولی پدر‌ها می‌توانند مرد بودن را به آن‌ها نشان دهند.

زارع نیستانک با تاکید بر اهمیت صرف وقت بیشتر پدران با پسران گفت: وقت گذاشتن پدر‌ها برای فرزند پسر بسیار در تربیت آن‌ها مؤثر است. پسر‌ها می‌توانند پیام‌ها را سریع دریافت کنند و هنگامی که وقت خود را با پدرشان می‌گذرانند، دوست داشتن و امنیت را درک می‌کنند.

به گفته این روان‌شناس، یکی از روش‌هایی که می‌توان به پسر‌ها چگونگی رفتار با زن‌ها را آموزش داد، رفتار خود پدر‌ها با همسرشان است، هنگامی که پدر با همسرش، بر سر موضوعی به مشکل برمی‌خورد، باید قادر به اعتراف اشتباهش باشد و در صورت لزوم عذرخواهی کند و با احترام با همسرش رفتار کند.

زارع نیستانک با اشاره به تحقیقات انجام شده در این باره گفت: مطالعات نشان می‌دهند که کشتی گرفتن و شوخی کردن‌های فیزیکی پدر با پسر، به آن‌ها کنترل و تنظیم احساسات را می‌آموزد. بوسیدن و در آغوش گرفتن پسر‌ها نیز به طور باور نکردنی در تقویت قدرت و اعتماد به نفس آن‌ها موثر است. (ایسنا)



لینک منبع :نقش پدران در تربیت مردان آینده

نقش پدران در تربیت مردان آینده - ایسنا www.isna.ir/news/93092413829/نقش-پدران-در-تربیت-مردان-آینده‎Cached15 دسامبر 2014 ... یک روانشناس کودک و نوجوان با تاکید بر اهمیت صرف وقت بیشتر پدران با پسران گفت: وقت گذاشتن پدرها برای فرزند پسر بسیار در تربیت آنها ... Images for نقش پدران در تربیت مردان آینده نقش پدران در تربیت مردان آینده - پدر و مادر - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/.../-نقش-پدران-در-تربیت-مردان-آینده‎Cached15 دسامبر 2014 ... یک روانشناس کودک و نوجوان با تاکید بر اهمیت صرف وقت بیشتر پدران با پسران گفت: وقت گذاشتن پدرها برای فرزند پسر بسیار در تربیت آنها ... عرش نیوز - نقش پدران در تربیت مردان آینده arshnews.ir/vdcdnx0sxyt0o96.2a2y.html‎Cached15 دسامبر 2014 ... یک روانشناس کودک و نوجوان با تاکید بر اهمیت صرف وقت بیشتر پدران با پسران گفت: وقت گذاشتن پدرها برای فرزند پسر بسیار در تربیت آنها ... نقش ‌حساس پدر در ‌تربیت‌ فرزندان - راسخون rasekhoon.net/article/.../نقش-‌حساس-پدر-در-‌تربیت‌-فرزندان/‎Cachedنقش ‌حساس پدر در ‌تربیت‌ فرزندان. ... که مادر مسلط و پدر منفعل بوده، ‌در تصمیم‌گیری‌ها شرکت و نقش تربیتی به عهده نداشته است، در آینده با مردان دچار مشکل می‌شوند. نقش «پدر» در تربیت پسر | بهداشت نیوز behdashtnews.ir/fa/news-details/.../نقش-«پدر»-در-تربیت-پسر/‎Cached3 ژانویه 2017 ... اگرچه «پدر» نقش مهمی در تربیت کودک دارد و بر او ولایت دارد اما در ... و برای پسران کسب هویت مردانه و آمادگی برای ایفای نقش‌های مردانه در آینده بااهمیت ... نقش کمرنگ پدر در تربیت کودک - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/378425/نقش-کمرنگ-پدر-در-تربیت-کودک‎Cached Similar21 ژانویه 2016 ... وی با اشاره به نقش‌ پدر در خانواده بیان کرد: مسلماً پدر نقش بسیار مهمی در ... مردانه را همانندسازی می‌کند و دختر که به نوعی باید در زندگی آینده خود با مردها ... نقش ‌حساس پدر در ‌تربیت‌ فرزندان | راه برتر rahebartar.com/children/.../نقش-‌حساس-پدر-در-‌تربیت‌-فرزندان/‎Cached18 ژوئن 2017 ... پژوهش‌ها نشان می‌دهد که تأثیر پدر بر فرزند ماندگار است و کودکان به راستی به ... و نقش تربیتی به عهده نداشته است، در آینده با مردان دچار مشکل می‌شوند. آشنایی با نقش پدران در تربیت فرزند - به اضافه سلامتی healthplus.ir/1395/11/26/آشنایی-با-نقش-پدران-در-تربیت-فرزند/‎CachedHome روانشناسی روانشناسی کودکان آشنایی با نقش پدران در تربیت فرزند ... دشوار را به بچه‌ها یاد بدهد و ویژگی‌های مردانه همیشه باید از سوی پدران به بچه‌ها آموزش داده شود… ... پدر نیاز دارند و نوع روابط دخترها با پدرشان در ارتباط با جنس مخالف و در آینده در ... رابطه پدر با کودک - دانلود | نصب برنامه اندروید | کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/ir.rabete.pedar.ba.kodak/?l=fa‎Cached Rating: 4 - 1 vote نقش پدر در تربیت فرزندان و جایگاه عنصر محبت ... نقش پدر تربیت کودک، یک مرد بار بیاورید توصیه‌های ماما به پدر آینده، چه کاری از دست پدران بر می آید