مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تأسیس مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان

جام جم سرا: فاطمه دانشور اظهار داشت: مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان را در ایران نداشتیم و قرار است برای اولین بار از طریق شهرداری و با مصوبه شورای شهر تهران، این مرکز ایجاد شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: راه اندازی مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان اتفاق خوبی است که در حال شکل گیری است.

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که به ما می‌رسد عده زیادی از کارتن ‌خواب ‌ها معتاد هستند که در این بین کودکان برخی از آن‌ها نیز به مواد مخدر اعتیاد دارند که این وظیفه مسئولان است تا مرکزی برای ترک اعتیاد این قشر مانند یک بیمارستان مجهز ایجاد کنیم تا آسیب‌هایی از این دست کمتر شود.

دانشور تأکید کرد: مسئله کارتن ‌خواب ‌ها و کودکان کار و خیابانی از موضوعاتی است که باید مورد توجه سازمان بهزیستی و شهرداری قرار بگیرد.(مهر)



لینک منبع :تأسیس مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان

تأسیس مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تأسیس-مرکز-ترک-اعتیاد-ویژه-کودکان‎Cached14 دسامبر 2014 ... رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تأسیس مراکز ترک اعتیاد ویژه کودکان برای اولین بار در پایتخت خبر داد. تأسیس مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان در پایتخت - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../تأسیس-مرکز-ترک-اعتیاد-ویژه-کودکان-در-پایتخت‎Cached14 دسامبر 2014 ... رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تأسیس مراکز ترک اعتیاد ویژه کودکان برای اولین بار در پایتخت خبر داد. تأسیس‌‌ مرکز ترک‌ اعتیاد‌ کودکان‌ در تهران - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../تأسیس-مرکز-ترک-اعتیاد-کودکان-در-تهران 14 دسامبر 2014 ... رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از تأسیس مراکز ترک اعتیاد ویژه کودکان برای اولین بار در پایتخت خبر داد. نخستین مرکز ترک اعتیاد کودکان در تهران : Persian Heritage persian-heritage.com/wordpress/?p=46203‎Cached14 دسامبر 2014 ... زمانه – دولت در نظر دارد برای نخستین بار در تهران مرکزی برای ترک اعتیاد کودکان تأسیس کند. بسیاری از کودکان کار و کودکانی که در حاشیه تهران، ... یک شهر - شورای شهر تهران از تأسیس مراکز ترک اعتیاد برای کودکان ... yekshahr.net/2015/01/post-193.html‎Cached3 ژانویه 2015 ... در روزهای گذشته فاطمه دانشور، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا از تأسیس مرکز ترک اعتیاد و بازپروری ویژه‌ی ... مرکز ترک اعتیاد کودکان در تهران تأسیس می‌ شود - Persian Epoch ... persian.epochtimes.com/.../مرکز-ترک-اعتیاد-کودکان-در-تهران-تأسیس-م-20807.html‎Cached15 دسامبر 2014 ... شورای شهر تهران از تصمیم دولت در تأسیس اولین مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان در تهران خبر داد. افزایش اعتیاد کودکان زیر ۱۸ سال یکی از معضلات ... افزایش شدید کودکان معتاد در ایران/تاسیس مرکز ترک اعتیاد برای ... https://www.gunaz.tv/.../افزای--دید-کودکان-معتاد-در-ایران-تا-ی-مرکز-ترک-اعتیاد-برای-کودکان-56163 14 دسامبر 2014 ... گوناز تی وی:تعداد معتادان کودک در کشور ایران به اوج خود رسیده است و ضمن اینکه دولت هیچگونه آماری را در این باره منتشر نمی کند،مراکز ترک اعتیاد ... ایجاد مرکز ترک اعتیاد ویِژه کودکان تا یک‌ سال آینده | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../233097-ایجاد-مرکز-ترک-اعتیاد-وی-ژه-کودکان-تا-یک-سال-آینده 14 دسامبر 2014 ... رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مرکز ترک اعتیاد ویِژه کودکان ظرف یکسال آینده تاسیس خواهد شد. فاطمه دانشور در گفت‌وگو با خبرنگار ... [PDF] Flash - شهرداری تهران neweticket.tehran.ir/LinkClick.aspx?fileticket...tabid=118...‎Cachedاست که در بین این افراد، کودکان آلوده به موادمخدر نیز وجود. دارند، شورا مصوبه ای خواهدداشت که در آن به شهرداری مجوز. تاسیس مرکز ترک اعتیاد ویژه کودکان رامیدهد تا ... آغاز به کار کمپ ترک اعتیاد نوجوانان - جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز ... www.momtaznews.com/آغاز-به-کار-کمپ-ترک-اعتیاد-نوجوانان/‎Cached Similar11 جولای 2015 ... بی‌سر و سامانی نوجوانان معتاد باعث شده بود آنها یا برای ترک اعتیاد اقدام ... برای صدور مجوز احداث کمپ ترک اعتیاد ویژه نوجوانان درخواست کنند، اما ...