مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین

جام جم سرا: شاید فرزند شما از عملکرد پدرش ناراحت باشد، اما فراموش نکنید که پدر همیشه برای فرزند ارزشمند است؛ بنابراین هیچ‌گاه در مقابل او از پدرش بدگویی نکنید چراکه شاید در آینده فرزندتان با پدرش ارتباط داشته باشد یا حتی ممکن است زندگی شما به طلاق ختم نشود و بدگویی‌های شما از شوهرتان باعث بدبینی او به پدرش شود. همچنین قبل از مطالعه توصیه‌های ما برای تربیت بهتر فرزندتان از شما می‌خواهم برای طلاق بررسی دقیقتری داشته باشید و در صورت نیاز از یک مشاور متخصص کمک بگیرید تا در آینده پشیمان نشوید.


برای والدینتان مرزبندی‌های تربیتی مشخص کنید

با توجه به اینکه در خانه پدرتان زندگی می‌کنید و احتمالا از پشتیبانی و حمایت والدینتان برخوردار هستید، باید برای آن‌ها محدودیت‌ها و مرزبندی‌هایی در خصوص تربیت فرزندتان مشخص کنید؛ به طور مثال، علاوه بر تشکر از آن‌ها به خاطر حمایت‌هایشان از شما، درخواست کنید که قبل از هر اقدامی برای تربیت فرزند شما و صحبت با او، درباره پدرش با شما مشورت کنند. شما می‌توانید در صورت نیاز با حفظ احترام، نارضایتی خودتان را از دخالت والدینتان در تربیت فرزندتان بیان کنید؛ چراکه اگر فرزندتان ذهنیت بدی نسبت به پدرش پیدا کند، تغییر آن کار ساده‌ای نخواهد بود.


از فرزندتان سوء استفاده نکنید

شما باید فضای آرامی برای فرزندتان ایجاد کنید به طوری که او احساس کند که هر دوی شما را دوست دارد. هیچ‌گاه از فرزندتان به عنوان وسیله‌ای برای انتقام یا بخشش همسرتان استفاده نکنید. به هیچ وجه نگذارید فرزندتان احساس کند که مورد بی‌توجهی قرار گرفته است. برای این کار می‌توانید پیام‌های مثبت به فرزندتان بدهید، مانند: «ما هر دو، تو را دوست داریم»، «ما مراقب تو هستیم» و «من و پدرت به تو کمک می‌کنیم تا با این شرایط سازگار شوی و قبول داریم که در به وجود آمدن این شرایط، تو هیچ گناه و تقصیری نداری».


احساساتتان را از فرزندتان پنهان نکنید

معمولا برای فرزندان در سنین کودکی، سخت است که جلوی احساساتشان را بگیرند. شما باید بتوانید با فرزند ۵ ساله‌تان در فضایی آرام به گفت‌و‌گو بنشینید تا او راحت‌تر این واقعیت را بپذیرد. فرزندتان باید بداند که جدا شدن شما از همسرتان، اتفاقی ناراحت کننده است، اما به او اطمینان بدهید که می‌تواند در شرایط جدید هم به زندگی‌اش ادامه بدهد. در شرایط فعلی، مانع بروز احساساتتان در مقابل فرزندتان نشوید چراکه ممکن است فرزندتان احساس کند که شما از این جدا شدن خوشحال هستید. همچنین توجه داشته باشید که شما باید احساساتتان را کنترل کنید؛ یعنی فرزندتان باید متوجه شود که شما ناراحت هستید، اما به خاطر آینده بهتر با شرایط فعلیتان کنار آمده‌اید. فرزندتان با مشاهده چنین رفتارهایی از شما، یاد می‌گیرد که در شرایط سخت به صورت فعالانه و جراتمندانه از پس حل مشکلات زندگی بربیاید. (دکتر هادی صدری - کار‌شناس و مشاور خانواده/خراسان)



لینک منبع :وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین

Images for وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../وحشت-دختر-۵-ساله-از-کتک‌کاری-زوجین‎Cached9 دسامبر 2014 ... به خاطر کتک‌های همیشگی و بیمورد شوهرم، با اعلام شکایت از او و داشتن برگه پزشکی قانونی، به همراه دختر ۵ ساله‌ام به منزل پدرم آمده‌ام. دادخواست طلاق ... وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../وحشت-دختر-۵-ساله-از-کتک‌کاری-زوجین‎Cachedبه خاطر کتک‌های همیشگی و بیمورد شوهرم، با اعلام شکایت از او و داشتن برگه پزشکی قانونی، به همراه دختر ۵ ساله‌ام به منزل پدرم آمده‌ام. دادخواست طلاق داده‌ام اما نگران دخترم ... شوهر سابق همسرم، روی مخم راه می‌رود! - مجله خبر روز |خبر آنلاین khabrroz.ir/شوهر-سابق-همسرم،-روی-مخم-راه-می‌رود-2/ جام جم سرا- ۳ سال قبل با همسرم ازدواج کردم، در محل تحصیل به او علاقه‌مند شدم و بعد از کمی پرس‌وجو فهمیدم که قبلا ... تصویر وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین ... دخترک ۵ ساله قربانی کودک آزاری ناپدری www.fardanews.com/.../دخترک-۵-ساله-قربانی-کودک-آزاری-ناپدری‎Cachedدختر 5 ساله ای در مشهد بر اثر ضرب و جرح و کتک کاری ناپدری، دچار مرگ مغزی شد و علایم حیاتی خود را از دست داد. مشاوره - جام جم آنلاین 188.75.89.4/Sara/service/07-386-392/17/مشاوره‎Cachedدلم خیلی شکسته است، چه کنم؟ تصویر شده‌ام دختری تنها که مدام احساس حقارت می‌کند ... می‌کنند و توجهی به من ندارند؟ تصویر وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین ... کودک کتک خورده، فامیل امین تارخ بود! - راه فردا www.rahefarda.com/arts-culture/143283 ماجرا از آنجا آغاز شد که دوشنبه عصر مریم فنایی مادر یسنا به همراه همسر و دختر ۷ ساله‌اش برای کشیدن دندان به مطب دندانپزشکی ... وحشت دختر ۵ ساله از کتک‌کاری زوجین. دختر 5 ساله اهل ساوه - باشگاه خبرنگاران نوجوان https://yjcnews.ir/search/?q=دختر+5+ساله+اهل+ساوه‎Cached6 روز پیش ... آزار جنسی کودک ساوه ای/ دختر 5 ساله درکما ... وی اضافه کرد : دختر بچه ساوه ای بعد از ضربه به سرش با علت ضربه مغزی به .... این دختر زیبا آرایش هایی که رنگ و بوی وحشت می دهند چهره دختر زیبا را تبدیل به تصویری خوفناک کرده اند. خرده کتک کاری های زن و شوهری | داستان امروز و دیروز نیست، - قطره www.ghatreh.com/news/nn38836890/خرده-کتک-کاری-های-شوهری‎Cached1 روز پیش ... آمار دقیقی از میزان کتک کاری زوجین و طلاق های ناشی از بدرفتاری و همسرآزاری ... صدای وحشت زده ای داشت، آرام حرف می زد و اولین جمله اش این بود که اگر ... تفاهم نداریم اما دوستش دارم5 سال است ازدواج کرده و زندگی شادی هم داشته و هرگز فکر ... ۷ دختر و پسر خردسال تهرانی در دام سیاه پلیس مخفی قلابی - رکنا www.shahrekhabar.com/social/149222346085323‎Cached15 آوریل 2017 ... ۷ دختر و پسر خردسال تهرانی در دام سیاه پلیس مخفی قلابی - رکنا. ... آموزش روابط زوجین برای زوج ناشی دردسرساز شد / آن ها عکس هایی را فرستادند که نباید می فرستادند · سوء استفاده راننده سرویس مهدکودک از دختر 5 ساله ... زمینی و هوایی پلیس به خانواده ای که بی گناه بودند/لحظه وحشت دختر 12 ساله را ببینید+فیلم.