مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حشره داخل پماد دارویی!

جام جم سرا: دکتر مصطفی کریمی گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف نظارتی وزارت بهداشت، حصول اظمینان از با کیفیت بودن داروهای بازار مصرف است و در این میان هر داروی عرضه شده نباید دارای ناخالصی و ذرات خارج از قوانین مشخصی باشد.

او افزود: بعضی اوقات اتفاقاتی در حوزه تولید می‌افتد که ذرات خارجی در داروهای عرضه شده در بازار دیده می‌شود که در کنترلی که در شرکت‌های داروسازی است چه به صورت سهو چه عمدی دیده شده و وزارت بهداشت وظیفه دارد هر زمان که دیده شد برای جمع آوری آن از بازار مصرف اقدام کند و تذکرات لازم را به شرکت‌های تولید کننده جهت تصحیح فرآیند نظارتی خود ابلاغ کند و تا زمان اصلاح فرآیند از تولید مجدد آن‌ها جلوگیری نماید.

کریمی افزود: به منظور جمع آوری سریع‌تر و او اینکه مشکلی نیز برای مصرف کننده بوجود نیاید وزارت بهداشت موظف است به هر طریقی اطلاع رسانی لازم را به مجموعه ذی ربط که مسئولیت جمع آوری و ریکال محصولات را بر عهده دارند اعم از شرکت‌های پخش، دانشگاه‌های غلوم پزشکی و معاونت‌های دارویی اطلاع رسانی کند.

اخیرا نامه‌ای از طرف دکتر مهدی پیرصالحی مدیرکل نظارت و ارزیابی دارو و موادمخدر سازمان غذا و دارو به مدیرعامل شرکت بهوزان ارسال شده مبنی بر مشاهده حشره‌ای داخل پماد موضعی فلوئوسینولون ۰. ۰۲۵ درصد که محصول آن شرکت است، و خواستار جمع آوری این محصول شده است.(مهر)



لینک منبع :حشره داخل پماد دارویی!

حشره داخل پماد دارویی؟ - دارو - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/news/130146/حشره-داخل-پماد-دارویی-‎Cached6 دسامبر 2014 ... معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون 0.025 درصد، توضیحاتی ارائه داد. حشره داخل پماد دارویی! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../حشره-داخل-پماد-دارویی‎Cached6 دسامبر 2014 ... معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون ۰. ۰۲۵ درصد، توضیحاتی ارائه داد. حشره داخل پماد دارویی! - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/232840/حشره-داخل-پماد-دارویی 6 دسامبر 2014 ... معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون ۰. ۰۲۵ درصد، توضیحاتی ارائه داد. حشره داخل پماد دارویی؟/ وزارت بهداشت دستور جمع آوری این ... - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S(vtulkwnrtbr3q2idxml0gtcr))/detail/.../health 6 دسامبر 2014 ... معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون 0.025 درصد، توضیحاتی ارائه داد. حشره داخل پماد دارویی؟ - سلامانه www.salamaneh.com/post/20318/ 7 دسامبر 2014 ... سلامانه : معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون 0.025 درصد، توضیحاتی ارائه ... حشره داخل پماد دارویی؟ – پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/magazin/180347-حشره-داخل-پماد-دارویی سلامت نیوز: معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون 0.025 درصد، توضیحاتی ارائه داد. لینک قبلی www.shahrara.com/...حشره-داخل-پماد-دارویی؟/-وزارت-بهداشت-دستور-جمع-آوری-این-دارو-را-صادر-کرد.html‎Cached« لینک قبلی | آرشیو خبر روز | لینک بعدی » حشره داخل پماد دارویی؟/ وزارت بهداشت دستور جمع آوری این دارو را صادر ... news.kodoom.com/iran-society/حشره-داخل-پماد-دارویی.../4657616/‎Cached6 دسامبر 2014 ... معاون فنی و نظارت وارزیابی دارو و مواد مخدر سازمان غذا و دارو، در ارتباط با جمع آوری پماد موضعی فلوئوسینولون ۰.۰۲۵ درصد، توضیحاتی ارائه داد. حشره داخل پماد دارویی؟ ketabesabz.com/webgardi/id/14251/حشره-داخل-پماد-دارویی-‎Cached« لینک بعدی لینک قبلی ». اشتراک گذاری: Facebook Twitter Cloob. » جدیدترین لینک‌ها. چاه شیطان جایی که مردگان زنده می شونداین ده مورد خلاقیت شما را نابود ... بند (حشره) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/بند_(حشره)‎Cached Similarاین حشره برخلاف تصور بیشتر مردم نیش نمی‌زند؛ بلکه فقط له کردن یا فشار آوردن به .... در این درماتیت خطی طیفی از تغییرات هیستو پاتولوژیک داخل و زیر اپیدرمی دیده ... تا سال ۱۹۹۰ بیش از ۳۰ ترکیب دارویی برای درمان این عارضه مورد استفاده قرار ...