مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جریمه ۵ هزار تومانی برای گران‌فروشی ۶۰۰ میلیونی!

جام جم سرا: محمد محمدی، مدیرکل تعزیرات استان تهران در مورد چالش‌های قانونی در قانون تعزیرات حکومتی خبرداد و گفت: در برخی مواد قانونی دست تعزیرات بسته است و باید بر اساس قانون حکم صادر کند. به عنوان مثال در قانون (ماده ۱۹ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی درمانی) آمده اگر داروخانه‌ای برای اولین بار اقدام به گران فروشی کرد فقط باید ۵ هزار تومان آن را جریمه کرد.

در همین حال مرتضی خدایی رئیس شعبه ۵۱ تعزیرات حکومتی هم در مورد این پرونده گفت: در مورد یک داروخانه در تهران ۶۰۰ میلیون تومان گران فروشی اعلام شده و باید حکم برای آن صادر شود اما با توجه به این قانون تنها باید ۵ هزار تومان آن را جریمه کرد. این در حالی است که حتی سقف گران فروشی هم برای آن اعلام نشده است.(مهر)



لینک منبع :جریمه ۵ هزار تومانی برای گران‌فروشی ۶۰۰ میلیونی!

جریمه ۵ هزار تومانی برای گران‌فروشی ۶۰۰ میلیونی یک داروخانه در تهران ... www.mehrnews.com/.../جریمه-۵-هزار-تومانی-برای-گران-فروشی-۶۰۰-میلیونی-یک-داروخانه-در‎Cached3 دسامبر 2014 ... یک داروخانه در تهران به جرم تخلف گران فروشی ۶۰۰ میلیون تومانی در آستانه جریمه ۵ هزار تومانی قرار گرفت. جریمه 5 هزار تومانی برای گران‌فروشی 600 میلیونی یک داروخانه در تهران answer4u.ir/?...جریمه...هزار+تومانی...گران‌فروشی+600+میلیونی... جریمه 5 هزار تومانی برای گران‌فروشی 600 میلیونی یک داروخانه در تهران. یک داروخانه در تهران به جرم تخلف گران فروشی 600 میلیون تومانی در آستانه جریمه 5 هزار تومانی ... جریمه ۵هزار تومانی برای گرانفروشی ۶۰۰ میلیونی داروخانه ! - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../جریمه-۵هزار-تومانی-برای-گرانفروشی-۶۰۰.html‎Cachedجریمه ۵ هزار تومانی برای گران‌فروشی ۶۰۰ میلیونی یک داروخانه در تهرانیک داروخانه در تهران به جرم تخلف گران فروشی ۶۰۰ میلیون تومانی در آستانه جریمه ۵ هز. جریمه 5 هزار تومانی برای گران‌فروشی 600 میلیونی یک داروخانه در ... https://forum.hammihan.com/thread160480.html یک داروخانه در تهران به جرم تخلف گران فروشی 600 میلیون تومانی در آستانه جریمه 5 هزار تومانی قرار گرفت گفتار نیوز :محمد محمدی مدیرکل تعزیرات ... جریمه ۵ هزار تومانی برای تخلف 600 میلیونی! | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news.../جریمه-۵-هزار-تومانی-برای-تخلف-600-میلیونی!/‎Cached4 دسامبر 2014 ... خبرنامه دانشجویان ایران: یک داروخانه در تهران به جرم تخلف گرانفروشی ۶۰۰ میلیون تومانی در آستانه جریمه ۵ هزار تومانی قرار گرفت. کیهان نوشت: محمد ... جریمه ۵ هزار تومانی یک داروخانه برای تخلف 600 میلیون تومانی! - راه دانا www.dana.ir/.../جریمه---هزار-تومانی-یک-داروخانه-برای-تخلف-600-میلیون-تومانی-‎Cached3 دسامبر 2014 ... جریمه ۵ هزار تومانی یک داروخانه برای تخلف 600 میلیون تومانی! : یک داروخانه در تهران به جرم تخلف گرانفروشی ۶۰۰ میلیون تومانی در آستانه جریمه ۵ ... جریمه هزاری برای گران‌فروشی میلیونی! - افکار نیوز www.afkarnews.ir/vdchqvnxq23n6md.tft2.html?...true... 3 دسامبر 2014 ... یک داروخانه در تهران به جرم تخلف گران فروشی ۶۰۰ میلیون تومانی در آستانه جریمه ۵ هزار تومانی قرار گرفت. جریمه 5 هزاری برای تخلف 600 میلیونی! www.javanonline.ir/fa/news/.../جریمه-5-هزاری-برای-تخلف-600-میلیونی 4 دسامبر 2014 ... بر اساس این ماده قانونی اگر داروخانه‌ای برای اولین بار اقدام به گران‌فروشی کرد فقط باید ۵ هزار تومان آن را جریمه کرد! به گفته مرتضی خدایی، رئیس ... جریمه 5 هزاری برای تخلف 600 میلیونی!/حکایت ماده ۱۹ تعزیرات حکومتی ... www.parsnews.com/بخش.../246915-هزار-برا-تخلف-ماده-امور-بهداشت-درمان 4 دسامبر 2014 ... تنها می‌توان جریمه‌ای ۵ هزار تومانی برای این تخلف در نظر گرفت. این در حالی است که حتی سقف گران‌فروشی هم اعلام نشده است. تخلف جریمه - علمی سرا elmisara.ir/tag/تخلف-جریمه.html ... گرانفروشی سازمان حمایت از یک شرکت تولیدی شیرینی و شکلات تخلف گرانفروشی این شرکت ... جریمه ۵ هزار تومانی یک داروخانه برای تخلف 600 میلیون تومانی!