مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تنبیه معلم، دانش‌آموزی را روانه بیمارستان کرد

جام جم سرا: هفته گذشته پدر یک دانش‌آموز دبیرستانی در منطقه ۹ تهران از تنبیه بدنی فرزندش توسط معلم ادبیات در کلاس درس خبر داد.
او گفت: دانش‌آموز در نتیجه این تنبیه روانه بیمارستان شده است.
شهروند در گزارش امروز خود به نقل از ایلنا نوشت: بنا بر اظهارات این دانش‌آموز که تنها ۱۵‌سال دارد و در ضمن از بیماری شدید قلبی نیز رنج می‌برد، دبیر ادبیات به این دلیل که این دانش‌آموز از همکلاسی خود پاک کن درخواست کرده، با عصبانیت به سمت وی حمله‌ور می‌شود و با کتک (ضربه شدید پا به آلت تناسلی) و ناسزا گفتن او را از کلاس درس به بیرون پرتاب می‌کند به‌طوری که قفسه سینه این دانش‌آموز به شدت با زمین برخورد می‌کند.
بنا بر اظهارات ناظم مدرسه زمانی که وی متوجه می‌شود که این دانش‌آموز از شدت درد به خود می‌پیچد، علت را جویا می‌شود و دانش‌آموز به او می‌گوید که معلم ادبیات با لگد به آلت‌تناسلی او ضربه زده است که در نتیجه ناظم مدرسه بلافاصله او را به دستشویی دبیران برده و از آن‌جا که این دانش‌آموز سابقه بیماری قلبی نیز داشته سریعا از مدرسه با والدین وی تماس می‌گیرند و مادر دانش‌آموز هراسان خود را به مدرسه می‌رساند و به تنهایی فرزندش را از مدرسه به بیمارستان منتقل می‌کند.
بنا بر اظهارات مادر این دانش‌آموز شدت ضربه به‌حدی بوده که فرزندش قادر به نشستن نبوده و زمانی که وی را به بیمارستان می‌رساند، بلافاصله او را به اورژانس منتقل می‌کنند.
به گفته والدین این دانش‌آموز و براساس مدارک پزشکی ارایه شده، تاکنون حدود ۸۰۰‌هزار تومان خرج درمان این دانش‌آموز شده است که گذشته از آن به دلیل شدت اضطراب و استرسی که در نتیجه این اتفاق به این دانش‌آموز وارد شده وی از رفتن به مدرسه هراس دارد.
مدیر این دبیرستان می‌گوید پیشتر همه دبیران و اولیای مدرسه طی جلسه‌ای در جریان مشکل خاص این دانش‌آموز قرار گرفته‌اند و درخصوص وضع ویژه این دانش‌آموز به معلمان و دیگر اولیای مدرسه هشدارهای لازم داده شده است.
زمانی که از معلم ادبیات علت را جویا می‌شویم، تنها به کتمان و توجیه روی می‌آورد، اما توأمان تأکید می‌کند که حاضر است تمام هزینه‌های درمان این دانش‌آموز را متقبل شود و از این دانش‌آموز و والدینش عذرخواهی کند.
به گفته مدیر دبیرستان، رسیدگی به شکایات مربوط به تنبیه بدنی دانش‌آموزان حداقل از نظر پروسه زمانی ۷ تا ۸ ماه طول می‌کشد و چنانچه چنین تخلفی اثبات شود، معلم خاطی در درجه اول تذکر دریافت می‌کند و اگر برای بار دوم مرتکب چنین تخلفی شود، از مدرسه اخراج خواهد شد.
او ضمن پذیرش خطای معلم ادبیات مصرانه تلاش می‌کند که از والدین این دانش‌آموز دلجویی کند و رضایت آنها را جلب کند، چرا که به گفته وی اگر معلم ادبیات از مدرسه اخراج شود، معلم جایگزین نخواهند داشت.



لینک منبع :تنبیه معلم، دانش‌آموزی را روانه بیمارستان کرد

تنبیه معلم، دانش آموز ۱۵ ساله را روانه بیمارستان کرد | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../229070-تنبیه-معلم-دانش-آموز-ساله-را-روانه-بیمارستان-کرد‎Cached Similar1 دسامبر 2014 ... تنبیه معلم، دانش آموز ۱۵ ساله را روانه بیمارستان کرد ... قربان‌نژاد خاطرنشان کرد: دانش‌آموزی که مورد تنبیه بدنی قرار گرفته یک هفته مرخصی ... تنبیه بدنی دانش‌آموزی بمپوری را روانه بیمارستان کرد www.fardanews.com/.../تنبیه-بدنی-دانش‌آموزی-بمپوری-را-روانه-بیمارستان-کرد‎Cached13 ا کتبر 2016 ... تنبیه بدنی دانش‌آموزی بمپوری را روانه بیمارستان کرد ... به شکایات آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همین راستا از تنبیه معلم مربوطه خبر داد. تنبیه معلم، دانش‌آموزی را روانه بیمارستان کرد - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../تنبیه-معلم،-دانش‌آموزی-را-روانه-بیمارستان-کرد‎Cachedتنبیه بدنی یک دانش‌آموز ۱۵ساله از سوی معلمش، در یکی از دبیرستان‌های پسرانه تهران این دانش‌آموز را روانه بیمارستان کرد. تنبیه بدنی دانش‌آموزی بمپوری را روانه بیمارستان کرد - آسمونی www.asemooni.com/news/.../corporal-punishment-sent-to-hospital‎Cachedpunish تنبیه بدنی دانش‌آموزی بمپوری را روانه بیمارستان کرد به گزارش ... به شکایات آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در همین راستا از تنبیه معلم مربوطه خبر داد. فارس گزارش می‌دهد تنبیه بدنی دانش‌آموز بمپوری را روانه بیمارستان کرد ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950722000855‎Cached13 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری فارس: تنبیه بدنی دانش‌آموز بمپوری را روانه بیمارستان کرد +عکس ... در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان از تنبیه معلم مربوطه خبر داد. تنبیه بدنی دانش آموز شیرازی را روانه بیمارستان کرد - زیتون zeitoons.com/20220‎Cached31 ا کتبر 2016 ... زیتون– تنبیه بدنی معلم، دانش آموز ۱۷ ساله هنرستان شهید دوران شیراز را روانه بیمارستان کرد. images-1 مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش ... ماجرای تنبیه دانش آموز بمپور سیستان بلوچستان + عکس - دانلود روزانه dlroozane.com/تنبیه-دانش-آموز-روستای-بمپور-سیستان/‎Cached14 ا کتبر 2016 ... تنبیه بدنی دانش آموزی او را روانه بیمارستان کرد ... گرفته بود علت تنبیه مشخص نیست ولی بی دلیل معلمی دانش آموزی را با این شدت تنبیه نمیکند ... تنبیه معلم سروآبادی، دانش آموز دختر را روانه بیمارستان کرد +تصاویر ... www.dustaan.com/تنبیه-شدید-دانش-اموز-دختر/‎Cached7 مارس 2017 ... تنبیه معلم سروآبادی، دانش آموز دختر را روانه بیمارستان کرد +تصاویر ,در ... و از دانش آموزی که بیش از ۳۰ روز به مدرسه نرفته است احوالی نمی پرسند. روزنامه آفتاب یزد - مشت معلم دانش آموز را روانه بیمارستان کرد aftabeyazd.ir/54581-مشت-معلم-دانش-آموز-را-روانه-بیمارستان-کرد.html 2 نوامبر 2016 ... مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس از تنبیه بدنی یک دانش‌آموز توسط معلم در یکی از هنرستان‌های این استان خبر داد و گفت: ... مشت معلم، دانش‌ آموز هنرستانی را روانه بیمارستان کرد! | رکنا www.rokna.ir/.../228775-مشت-معلم-دانش-آموز-هنرستانی-را-روانه-بیمارستان-کرد‎Cached2 نوامبر 2016 ... مشت معلم، دانش‌ آموز هنرستانی را روانه بیمارستان کرد! ... حمیدرضا شعبانی، درباره خبر منتشر شده مبنی بر تنبیه بدنی در یکی از هنرستان‌های استان، گفت: 5دانش آموز بعد ... تنبیه بدنی شدید دانش‌آموزی روستایی توسط معلم اش + عکس.