مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اعتراض «مهناز افشار» به متولیان سلامت

جام جم سرا: وی در این شبکه اجتماعی نوشت: «من نه متخصص در امور بهداشت هستم و نه متخصص پارافین، اما به عنوان یک شهروند حق دارم بدانم این مشکل، این سهل‌انگاری، این بی‌انصافی از کجا می‌آد و وجدان خواب کسانی که می‌دانند و می‌فروشند و کسانی که این ظلم را انجام می‌دهند و کسانی که باید مدیریت کنند اما نمی‌کنند، کی بیدار می‌شه. این نه مرده باد و نه زنده باد است و نه راست است و نه چپ. این اتفاقا حق مسلم شهروندی‌ست که این طور ساده نادیده گرفته می‌شه.»

او همچنین در ادامه انتقادش افزود: «دوستان عزیز، من شخصا عادت به تلخ کردن فضا به دروغ و اشتباه ندارم، این موضوع راشنیدم و امتحان کردم، ممکن است به گفته بعضی از شما از پوشش خود میوه باشد که امیدوارم هم من و هم آنان که خلاف این موضوع فکر می‌کنند، اشتباه کرده باشیم. نه قرار است غم بیشتر و نا‌امیدی بیشتر توسط من در این صفحه به شما عزیزان داده شود و نه اطلاعات و شایعات الکی، فقط اطلاع رسانی از شنیده‌ها انجام می‌دهم بدون قضاوت و حکم که بی‌شک تخصص من نیست. امیدوارم اشتباه کرده باشیم و این مواد سفید از خود میوه باشد و بی‌ضرر.»

چندی است فیلمی مربوط به آلودگی به پارافین و سرطان زا بودن آنها دربرخی میوه‌ها از جمله سیب در شبکه‌های مجازی منتشر شده که موجب نگرانی مردم شده و لازم است مسئولان درباره امنیت غذایی مردم پاسخگو باشند. (سلامت نیوز)



لینک منبع :اعتراض «مهناز افشار» به متولیان سلامت

اعتراض «مهناز افشار» به متولیان سلامت - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../اعتراض-مهناز-افشار-به-متولیان-سلامت‎Cached2 دسامبر 2014 ... مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه‌هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می‌شود ... اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت - مواد غذایی - تغذیه - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../اعتراض-مهناز-افشار-به-متولیان-سلامت-‎Cached1 دسامبر 2014 ... سلامت نیوز:مهناز افشار هنرمند محبوب کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود ... اعتراض «مهناز افشار» به متولیان سلامت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../اعتراض-مهناز-افشار-به-متولیان-سلامت‎Cached2 دسامبر 2014 ... مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه‌هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می‌شود ... اعتراض جالب و با سند مهناز افشار به متولیان سلامت + فیلم | ساتین saten.ir/47009/اعتراض-جالب-و-با-سند-مهناز-افشار-به-متول/‎Cached2 دسامبر 2014 ... مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه‌هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می‌شود ... اعتراض جالب و با سند مهناز افشار به متولیان سلامت + فیلم | ساتین ... saten.ir/47009/اعتراض-جالب-و-با-سند-مهناز-افشار-به-متول/2/ 2 دسامبر 2014 ... مهناز افشار در صفحه اینستاگرام خود با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه‌هایی که مدتی است برای برخی از محصولات غذایی مطرح می‌شود ... اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت | پرتال خبر https://www.portalekhabar.com/اعتراض-مهناز-افشار-به-متولیان-سلامت/‎Cached8 آوریل 2016 ... موضوع: سلامت و پزشکی تاریخ: ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ 0 دیدگاه 0 مشاهده مهناز افشار هنرمند محبوب. اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت > خبرخوان مدیکال نت medicalnet.ir/news/feeds/ID/31821/PostComment سلامانه : مهناز افشار هنرمند محبوب کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه هایی که مدتی است ... اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت - تا سلامتی tasalamati.com/e/dPG2r/‎Cachedمهناز افشار هنرمند محبوب کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ، با انتقاد از عدم کنترل محصولات غذایی به وجود شائبه هایی که مدتی است برای ... اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت lovelive.ir/اعتراض-مهناز-افشار-به-متولیان-سلامت-11077 اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت. لینک مطلب : http://www.iranbanou.com/ magazin.aspx?id=179909&mgn=اعتراض مهناز افشار به متولیان سلامت. کلمات کلیدی ... متولیان سلامت - جوان ایرانی https://www.irjavan.com/tag/متولیان-سلامت/ جوان ایرانی - متولیان سلامت - جوان ایرانی. ... اعتراض مهناز افشار به آلودگی میوه ها مهناز افشار هنرمند محبوب کشورمان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام ...