مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جشن عروسی میمون‌ها + [عکس]

جام جم سرا: در روستایی در نزدیکی شهر بتی در هند مراسمی خاص در جریان بوده است. در این مراسم عروسی، یک جفت میمون با هم ازدواج کردند!
این میمون‌ها در مراسمی اشرافی به همراه حلقه‌های نامزدی و ماشین عروس با هم ازدواج کردند. رامو و رامدولان ناماین، نام این میمون‌هاست.

.

.

در این مراسم غیرعادی، عروس و داماد لباس‌های محلی پوشیده بودند و میهمانان زیادی در این جشن شرکت کردند.

به گفته صاحب مجلس، او از خرجی که برای این مراسم عروسی کرده پشیمان نیست زیرا خاطره‌ای خوش برایش بجا مانده است. (عصر ایران)



لینک منبع :جشن عروسی میمون‌ها + [عکس]

Images for جشن عروسی میمون‌ها + [عکس] جشن عروسی میمون‌ها + عکس - ایسنا www.isna.ir/news/93090503628/جشن-عروسی-میمون-ها-عکس‎Cached26 نوامبر 2014 ... در روستایی در نزدیکی شهر بتی در هند مراسمی خاص در جریان بوده است. در این مراسم عروسی، یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. تصاویر/جشن عروسی میمون ها! www.fardanews.com/fa/news/.../تصاویرجشن-عروسی-میمون-ها‎Cached24 نوامبر 2014 ... در آن مراسم عروسی یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. در این مراسم غیرعادی عروس و داماد لباس های محلی پوشیده بودند و میهمانان زیادی در این جشن شرکت کرده ... جشن عروسی میمون ها! +تصاویر - میهن فال www.mihanfal.com/127028.html‎Cachedجشن عروسی میمون ها! +تصاویر در روستایی در نزدیکی شهر بتی در هند مراسم خاصی در جریان بوده است. در آن مراسم عروسی یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. در این مراسم. جشن عروسی میمون‌ها + عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/156013/جشن-عروسی-میمون‌ها-عکس 26 نوامبر 2014 ... در روستایی در نزدیکی شهر بتی در هند مراسمی خاص در جریان بوده است. در این مراسم عروسی، یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. مراسم عروسی میمون ها در هند! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../مراسم-عروسی-میمون-ها-در-هند-عکس‎Cached Similarدر این مراسم غیر عادی عروس و داماد لباس های محلی پوشیده بودند و میهمانان زیادی در این جشن شرکت کرده اند. (تصاویر) جشن عروسی میمون‌ها - صدای ایران sedayiran.com/fa/news/34582/تصاویر-جشن-عروسی-میمون‌ها‎Cached26 نوامبر 2014 ... در این مراسم عروسی، یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. این میمون‌ها در مراسمی اشرافی به همراه حلقه‌های نامزدی و ماشین عروس با هم ازدواج کردند. رامو و رامدولان ... جشن عروسی میمون‌ها + عکس | تهران پرس tehranpress.com/fa/news-details/.../جشن-عروسی-میمون‌ها-+-عکس/‎Cached26 نوامبر 2014 ... به گزارش تهران پرس، عصر ایران با انتشار عکس‌هایی از این مراسم، آورده است: این میمون‌ها در مراسمی اشرافی به همراه حلقه‌های نامزدی و ماشین عروس با هم ... جشن عروسی میمون‌ها + تصاویر - صراط نیوز www.seratnews.ir/fa/news/210697/جشن-عروسی-میمون‌ها-تصاویر‎Cached26 نوامبر 2014 ... در روستایی در نزدیکی شهر بتی در هند مراسمی خاص در جریان بوده است. در این مراسم عروسی، یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. جشن عروسی میمون ها (عکس) - زمان نیوز www.zamannews.ir/بخش-سرگرمی.../69-جشن-عروسی-میمون-ها-عکس‎Cached18 دسامبر 2014 ... در روستایی در نزدیکی شهر بتی در هند مراسم خاصی در جریان بوده است. در آن مراسم عروسی یک جفت میمون به عقد هم درآمدند. در این مراسم غیرعادی عروس و ...