مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دستگیری عاملان حمله به بانوان در جهرم

جام جم سرا: حجت الله رضایی با بیان اینکه عوامل ناامنی مذکور با تلاش نیروهای امنیتی سپاه، اطلاعات، انتظامی، قضایی و بسیج دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان حمله به چند نفر از بانوان این شهرستان به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیستند و ادعای رسانه‌های بیگانه در این ارتباط بی‌اساس و کذب محض است. این دستگیر شدگان به عمل قبیح خود اقرار کرده و در حال حاضر تحت نظارت دستگاه انتظامی و قضایی هستند.

رییس شورای تأمین شهرستان جهرم ضمن تشکر از نیروهای خدوم اطلاعاتی، انتظامی و بسیج تأکید کرد که با هرگونه ناامنی و کسانی که قصد اخلال در نظم عمومی را داشته باشند به شدت برخورد خواهیم کرد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. (ایرنا)



لینک منبع :دستگیری عاملان حمله به بانوان در جهرم

Images for دستگیری عاملان حمله به بانوان در جهرم دستگیری عاملان حمله به زنان در جهرم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5057007/دستگیری-عاملان-حمله-به-زنان-در-جهرم‎Cached30 نوامبر 2014 ... فرماندار و رییس شورای تامین شهرستان جهرم گفت: در کمتر از 72 ساعت، نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم را دستگیر کردند. دستگیری عاملان حمله به بانوان در جهرم - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../دستگیری-عاملان-حمله-به-بانوان-در-جهرم‎Cached30 نوامبر 2014 ... در کمتر از 72 ساعت، نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم در استان فارس را دستگیر کردند. دستگیری عاملان حمله به بانوان در جهرم | شبنم نیوز www.shabnamnews.com/news/70538‎Cached30 نوامبر 2014 ... شبنم نیوز: در کمتر از 72 ساعت، نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم در استان فارس را دستگیر کردند. دستگیری عاملان حمله به بانوان در جهرم | پایگاه اطلاع رسانی بسیج ... www.bpsb.ir/?q=node/17149‎Cachedبه گزارش "پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت" ،چند روز پیش در پی زخمی شدن چند زن در جهرم توسط چاقو، جریان خاصی دوباره به دنبال ارتباط دادن ... دستگیری عاملان حمله با چاقو به زنان در جهرم - صدای آمریکا https://ir.voanews.com/a/iran-attack-women-jahrom/2539841.html‎Cached30 نوامبر 2014 ... فرماندار و رئیس شورای تامین شهر جهرم از دستگیری عوامل حمله به زنان در جهرم خبر داد. حجت الله رضایی به ایرنا گفت که عوامل حمله به زنان در جهرم، ظرف ... واقعیت ماجرای چاقوکشی در جهرم/ دستگیری ضارب توسط نیروهای بسیج www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930909000709‎Cached Similar30 نوامبر 2014 ... همان جریانی که جنایت وحشیانه اسیدپاشی به تعدادی از زنان و دختران در ... عامل چاقو کشی در جهرم را نیروهای بسیجی دستگیر کرده و تحویل مقامات داده اند ... عوامل حمله با چاقو به زنان در جهرم دستگیر شدند - عصر ایران www.asriran.com/.../عوامل-حمله-با-چاقو-به-زنان-در-جهرم-دستگیر-شدند‎Cached Similar30 نوامبر 2014 ... طی چند روز گذشته، حمله هایی با چاقو به ۶ خانم در جهرم (استان فارس) صورت ... نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم را دستگیر کردند. عوامل حمله با چاقو به زنان در جهرم دستگیر شدند - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran-society/...حمله...به-زنان-در-جهرم/.../1532957/‎Cachedفرماندار و رییس شورای تامین شهرستان جهرم (استان فارس) گفت: در کمتر از ۷۲ ساعت، نیروهای امنیتی و انتظامی عاملان حمله به بانوان در جهرم را دستگیر کردند./ 'حجت الله ... عوامل حمله با چاقو به زنان در جهرم دستگیر شدند | ایران گلوبال iranglobal.info/node/40719 30 نوامبر 2014 ... پس از اسیدپاشی در اصفهان، حملات زنجیره ای با چاقو به ۶ خانم (5 دانشجو) در جهرم پرده از ماهیت زن ستیزانه حکومت اسلامی برداشت. تردیدی نیست که ...