مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجوز استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد

جام جم سرا: مهندس محمد هاشمی با بیان اینکه در خصوص مکاتبات اداره کل فرآورده های غذایی،‌ آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو سوء تفسیرهایی از سوی برخی سازمان ها و رسانه ها صورت گرفته گفت: خبرهای منتشر شده در خصوص «مجاز بودن خمیر مرغ‌» تکذیب می شود.

وی در رابطه با این موضوع اظهار داشت: مدیر کل اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو طی نامه ای به صورت شفاف سیاست های سازمان غذا و دارو در خصوص ممنوعیت استفاده ازخمیر مرغ را اعلام نمودند و در حال حاضر هیچ گونه تغییر سیاستی در ارتباط با استفاده از خمیر مرغ در فرآورده های گوشتی صورت نگرفته است.

هاشمی خاطر نشان کرد: تغییر سیاست های سازمان غذا و دارو در این خصوص منوط به تغییر سیاست سایر ارگان های ناظر قابل بررسی است و تا این لحظه در سیاست های سازمان غذا و دارو در برخورد با خمیر مرغ تغییری حاصل نشده است. (مهر)



لینک منبع :مجوز استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد

مجوز استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../مجوز-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد 27 نوامبر 2014 ... مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را تکذیب کرد و گفت: هیچ گونه تغییر سیاستی در ارتباط با استفاده ... مجوز استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../مجوز-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد‎Cachedمدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد. لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد +عکس - خبرگزاری میزان www.mizanonline.ir/.../لغو-ممنوعیت-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد-عکس 14 نوامبر 2015 ... به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از مهر، دکتر سهیل اسکندری در واکنش به برخی اظهار نظرها در خصوص مجوز استفاده از خمیر مرغ ... لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../لغو-ممنوعیت-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد-عکس 14 نوامبر 2015 ... لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد (+عکس) ... به برخی اظهار نظرها در خصوص مجوز استفاده از خمیر مرغ توسط وزارت بهداشت، گفت: تا زمانی که ... مجوز استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/256559‎Cached17 ژوئن 2017 ... وی تصریح کرد: در مورد زمان استفاده از خمیر مرغ در تولیدات سوسیس و ... صادر شده و در این زمینه مقایسه‌هایی بین تولیدات اروپایی، امریکایی و همچنین ... مجوز استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - خبرگزاری مهر - تی نیوز tnews.ir/news/C35333715818.html‎Cached26 نوامبر 2014 ... مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد. مجوز استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../مجوز-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب/.../4640201/‎Cachedمدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو اخبار منتشر شده درباره استفاده از خمیر مرغ را تکذیب و توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو ( ایفدونا)، ... برچسب ها - خمیر مرغ - فرارو fararu.com/fa/tag/1/خمیر%20مرغ‎Cached Similarکمتر از ۶۰ درصد از خمیر مرغ تولید شده در... که در پروانه تولیدشان مجوز تولید و مصرف خمیر مرغ... کد خبر: ۳۲۲۶۱۵ ... تکذیب استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس. لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد - نکته آنلاین nokteonline.com/fa/.../لغو-ممنوعیت-استفاده-از-خمیر-مرغ-تکذیب-شد‎Cached14 نوامبر 2015 ... لغو ممنوعیت استفاده از خمیر مرغ تکذیب شد ... نظرها در خصوص مجوز استفاده از خمیر مرغ توسط وزارت بهداشت، گفت: تا زمانی که تفاهمی بین ارگانهای ... تکذیب قاطعانه استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس - ایسنا | خبر ... khabarfarsi.com/u/26238377 تکذیب قاطعانه استفاده از خمیر مرغ در سوسیس و کالباس. گرچه یکی از ایرادات ... فارک و پایان دادن به بیش از 50 سال جنگ داخلی برنده جایزه صلح نوبل 2016 شد. ... فرآورده های لبنی در کشور وجود ندارد که مجوز استفاده از روغن پالم داشته باشد. معاون وزیر ...