مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین

جام جم سرا به نقل از ایرنا: مسئول کلینیک مشاوره بیماری‌های رفتاری این مرکز گفت: مادران یادشده دو سال قبل توسط کارکنان این مرکز شناسایی شده و به دنبال آن خدمات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال ویروس به نوزاد توسط همکاران در اختیارشان قرار گرفته بود.
دکتر بهزاد نجف‌پور که آبان ماه امسال مقاله‌ای را با عنوان «بررسی تاثیر اقدامات پیشگیرانه انتقال ایدز از مادر به نوزاد (pmc) در زنان باردار اچ‌ای وی مثبت استان قزوین» به پنجمین سمینار سراسری ایدز در تهران ارائه داده بود، با اشاره به اینکه آمار بیماری اچ‌ای‌وی در سالهای اخیر در زنان مبتلا به ایدز رو به افزایش نهاده است، اضافه کرد: اغلب این زنان در سنین باروری ممکن است باردار شده و عفونت را به نوزاد خود انتقال بدهند.
وی گفت: هر سه مادر باردار شناسایی‌شده در قزوین، از طریق همسر خود به این بیماری آلوده شده بودند و سابقه رفتار پرخطر جنسی یا اعتیاد نداشتند.


*انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی در «جام جم سرا» لزوماً به معنای تایید یا رد محتوای آن نیست و صرفاً به قصد اطلاع کاربران بازنشر می‌شود.



لینک منبع :تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین

تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../تولد-نوزاد-سالم-از-۳-مادر-مبتلا-به-ایدز-در-قزوین 24 نوامبر 2014 ... سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز در مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین موفق شدند نوزادان خود را در حالی به دنیا بیاورند که ویروس این بیماری خطرناک ... تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین cdn.jamejamonline.ir/.../تولد-نوزاد-سالم-از-۳-مادر-مبتلا-به-ایدز-در-قزوین تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین. سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز در مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین موفق شدند نوزادان خود را در حالی به دنیا بیاورند ... تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../تولد-نوزاد-سالم-از-۳-مادر-مبتلا-به-ایدز-در-قزوین‎‎Cachedسه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز در مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین موفق شدند نوزادان خود را در حالی به دنیا بیاورند که ویروس این بیماری خطرناک به فرزندشان ... تولد نوزاد سالم از سه مادر مبتلا به ایدز - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/451997/تولد-نوزاد-سالم-از-سه-مادر-مبتلا-به-ایدز 24 نوامبر 2014 ... ... سبب زایمان سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز با نوزادان سالم شد. ... به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، این مادران باردار در طول دو ... تولد نوزاد سالم از سه مادر مبتلا به ایدز | سایت خبری کرج رسا https://karajrasa.ir/تولد-نوزاد-سالم-از-سه-مادر-مبتلا-به-ایدز/ 24 نوامبر 2014 ... به گزارش کرج رسا، دکتر بهزاد نجف پور کارشناس مسئول کلینیک مشاوره بیماری های رفتاری مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین در این زمینه ... تولد نوزاد سالم از سه مادر مبتلا به ایدز در قزوین - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/iran.../تولد-نوزاد-سالم-از-سه-مادر-مبتلا/.../4633716/‎Cached23 نوامبر 2014 ... انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی، سبب زایمان سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز با نوزادان سالم شد. دکتر بهزاد نجف پور کارشناس مسوول کلینیک ... تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/ad8433565837.html‎Cachedقم فردا: تولد نوزاد سالم از ۳ مادر مبتلا به ایدز در قزوین سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز در مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین موفق شدند نوزادان خود را در حالی به دنیا ... تولد نوزاد سالم از سه مادر مبتلا به ایدز در قزوین - Worldnews.com https://article.wn.com/.../WNATaecb1b3a605c9bad94ebdeff56dc4bba/‎Cachedقزوین - ایرنا - انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی، سبب زایمان سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز با نوزادان سالم شد. br clear='all'/ تولد نوزاد سالم از سه مادر مبتلا به ایدز - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-23166.html‎Cached24 نوامبر 2014 ... ... سبب زایمان سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز با نوزادان سالم شد. ... به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، این مادران باردار در طول دو ... تولد نوزاد سالم از سه مادر مبتلا به ایدز در قزوین | انجام - قطره www.ghatreh.com/news/.../تولد-نوزاد-سالم-مادر-مبتلا-ایدز-قزوین 24 نوامبر 2014 ... انجام اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی، سبب زایمان سه مادر باردار مبتلا به بیماری ایدز با نوزادان سالم شد. دکتر بهز.